تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813202605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدوين سبد طرح‌هاي قانون اصلاح الگوي مصرف انرژي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۲۸ق.ظ)
تدوين سبد طرح‌هاي قانون اصلاح الگوي مصرف انرژي موج - مدير برنامه‌ريزي و سيستم‌ها در شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت از تدوين سبد طرح‌هاي قانون اصلاح الگوي مصرف انرژي (۱۷۷۰) از سوي اين شرکت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، ساسان کاظمي نژاد، مدير برنامه‌ريزي و سيستم‌ها در شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت، با اشاره به اين‌که معاونت برنامه‌ريزي و سيستم‌ها در شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت، ماتريس مسووليت ۱۷۷۰ را تهيه کرده است، افزود: در اين ماتريس، وظايف وزارتخانه‌ها، مديريت‌ها و شرکت‌ها در اجراي هر يک از مواد اين قانون مشخص شده است که در نشستي که در اين شرکت برگزار شد، همه مواد قانوني ۱۷۷۰ مورد مطالعه و برنامه‌ريزي قرار گرفت.
وي با بيان اين که براي انجام صحيح برنامه‌ريزي و کنترل قانون ۱۷۷۰، هر ماده آن يک مسوول در شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت دارد، تصريح کرد: از مسوول هر ماده اين قانون برنامه‌هاي اجرايي همسو با آن ماده گرفته شده و سبد طرح‌هاي ۱۷۷۰ در حال تدوين است که اقدام‌هاي لازم براي هر ماده در آن مشخص مي‌شود.
به گفته وي، شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت از طريق معاونت برنامه‌ريزي شرکت ملي نفت ايران، از تمام معاونت‌هاي برنامه‌ريزي وزارتخانه و ارگان‌هايي که مواد قانوني ۱۷۷۰ به نوعي مرتبط با آن‌ها است، اقدام‌هاي انجام شده در اين زمينه را خواستار شده است.
مدير برنامه‌ريزي و سيستم‌ها ادامه داد: تدوين بخشي از آيين‌نامه‌هاي اجرايي قانون ۱۷۷۰، در دستور کار شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت است تا به تصويب هيأت دولت برسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن