تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805348436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پ‍ژواک صداي صنعت گاز ايران در افق 1404 به گوش مي‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ شهريور ۱۳۹۴ (۱۶:۳۵ب.ظ)
گازرساني به مناطق‌محروم در راستاي توسعه عادلانه؛ پ‍ژواک صداي صنعت گاز ايران در افق 1404 به گوش مي‌رسد موج - وزارت نفت در دوسال اخير با گازرساني به بسياري از مناطق محروم در راستاي توسعه عادلانه و متوازن کشور گام برداشته که انجام اين مهم در جهت اجراي مطالبه رهبري در سند چشم انداز ۱۴۰۴ است.
گازرساني به روستاها از مولفه‌هاي مورد تاکيد مقام معظم رهبري براي دور شدن کشور از محروميت بوده که اين مهم در سند چشم انداز ۱۴۰۴ نيز به آن اشاره شده است. حال با توجه ويژه وزارت نفت به اين مهم و تزريق اعتبارات کارآمد دولت در راستاي عملياتي کردن پروژه هاي عمراني شاهد سبز شدن بسياري از روستاهاي کشور در نتيجه استفاده از سوخت پاک هستيم.

نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي با ابراز خرسندي از تلاش هاي وزارت نفت براي گازرساني به تمامي مناطق کشور به خبرنگار خانه ملت گفتند:


** قدرداني رئيس مجلس از وزارت نفت به دليل توجه به موضوع گازرساني به روستاها
دکترعلي لاريجاني-رئيس مجلس شوراي اسلامي درمراسم بهره برداري از پروژه گازرساني روستاي "قم رود" گفت: از وزارت نفت به دليل توجه به موضوع گازرساني به روستاها تشکر مي کنم به دليل اينکه انجام اين مهم باعث مي شود تا با روستاييان با استفاده از سوخت هاي سهل تر براي ادامه زندگي و کار در روستا انگيزه بيشتري داشته باشند.

رئيس مجلس شوراي اسلامي، در اين خصوص ادامه داد: در روز رأي اعتماد مجلس به وزيرنفت به او تأکيد داشتم که بايد گاز به تمامي خانه هاي مردم برسد و ايشان الحمدلله جزء برنامه‌هاي خود اين موضوع را قرار دادند و اميدوارم با تسريع در کار حدود ۱۲ درصد از روستاهاي فاقد گاز نيز بتوانند از اين نعمت برخوردار شوند.


** جعفرزاده ايمن آبادي: عملکرد وزارت نفت در گازرساني به روستاها قابل تقدير است
همچنين غلامعلي جعفرزاده ايمن آبادي-نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي، با مثبت ارزيابي کردن عملکرد وزارت نفت در گازرساني به روستاهاي کشور، گفت: عملکرد وزارت نفت در گازرساني به روستاها قابل تقدير است.

وي با مثبت ارزيابي کردن عملکرد وزارت نفت در گازرساني به روستاهاي کشور، گفت: وزارت نفت در دولت يازدهم از ابتداي آغاز به کار خود تلاش چشمگيري براي تحقق مطالبات مردم و مسئولان در زمينه گازرساني به روستاها داشته است.

نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي، با تاکيد بر اينکه گازرساني به روستاهاي استان گيلان در دولت يازدهم نشانگر بي تاثير بودن تحريم ها است، افزود: در حال حاضر با اهتمامي که وزارت نفت در اين باره داشته شايد گازرساني به بيش از نيمي از روستاهاي استان گيلان هستيم.

اين نماينده مردم در مجلس نهم با اشاره به وعده دولت در خصوص اتمام عمليات گازرساني به روستاهاي استان گيلان تا پايان سال ۹۵، تصريح کرد: با توجه به خوش قولي دولت در گازرساني به روستاها تحقق وعده خداحافظي کشور با بخاري هاي نفتي نيز به زودي محقق خواهد شد.

وي با بيان اينکه گازرساني به روستاها به ايجاد انگيزه در روستاييان براي ماندگاري در زادگاه خود شده است، گفت: با استفاده از سوخت هاي سهل تر ادامه زندگي و کار در روستاها ميسر شده است.

جعفرزاده ايمن آبادي با تاکيد بر اينکه گازرساني به روستاها زمينه پيشرفت آن ها را در پي دارد، افزود: اقدام دولت يازدهم در گازرساني به روستاها قابل تقدير است چرا که مانع از مهاجرت روستاييان به شهرها نيز خواهد شد.

نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينکه هر روز گازرساني به يکي از روستاهاي گيلان انجام مي شود، گفت: وزارت نفت جديت بسياري در انجام مطالبات مردمي و مسئولان در اين زمينه داشته است.


** يوسفيان ملا خبرداد: گازرساني صد درصدي به بسياري از روستاهاي استان مازندران
عزت الله يوسفيان ملا-نماينده مردم آمل در مجلس- با اشاره به عملکرد مثبت وزارت نفت در دولت فعلي، گفت: اهتمام دولت در رفع محروميت هاي کشور به گازرساني صد درصدي به بسياري از روستاهاي استان مازندران منجر شده است.

وي هم با بيان اينکه عملکرد وزارت نفت در دولت يازدهم نمره قبولي را گرفته است، گفت: گازرساني به روستاها در دولت فعلي با جديت کامل در دستور کار وزارت نفت بوده است.

نماينده مردم آمل و لاريجان در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينکه عمليات گازرساني به روستاهاي استان مازندران از دولت قبل آغاز و با تلاش مستمر دولت فعلي در بسياري از بخش ها و مناطق به پايان رسيده است، افزود: در حال حاضر بسياري از روستاهاي استان مازندارن با گازرساني صددرصدي همراه شده اند.

اين نماينده مردم در مجلس نهم، با تاکيد بر اينکه دولت فعلي اهتمام جدي در رفع مشکلات روستاييان داشته، تصريح کرد: اهتمام جدي به گازرساني به روستاها از اهم کارهايي است که دولت يازدهم براي رفاه حال روستاييان و کاهش مهاجرت به شهرها انجام داده است.

نماينده مردم آمل در مجلس شوراي اسلامي، ادامه داد: در حال حاضر روستاهاي بخش دشت در حوزه انتخابيه بنده به صورت صد درصد گازرساني شده اند از اين رو از وزارت نفت کمال قدرداني را دارم.


** امامي: تلاش بي وقفه دولت در گازرساني به روستاها قابل تشکر است
عيسي امامي نماينده مردم گرگان درمجلس، با اشاره به تلاش بي وقفه دولت در گازرساني به روستاهاي حوزه انتخابيه اش، گفت: با توجه به اهتمام جدي وزارت نفت در حال حاضر بسياري از روستاهاي استان گلستان از موهبت گاز برخوردار هستند.

وي با بيان اينکه هيچ مشکلي در زمينه گازرساني به روستاها در استان گلستان وجود ندارد، افزود: وزارت نفت با وجود اينکه با کمبود منابع مواجه بوده اما توانسته به مطالبات مردم در روستا در زمينه گازرساني جامه عمل بپوشاند که اين جاي تقدير و تشکر دارد.

اين نماينده مردم در مجلس نهم، با تاکيد بر اينکه توجه دولت به روستاها ثمرات مثبتي براي کشور دارد، تصريح کرد: در حال حاضر گازرساني به روستاها يکي از اقدامات پسنديده دولت فعلي است که توانسته تمايل افراد به ماندگاري در روستاها را افزايش دهد.

نماينده مردم گرگان در مجلس شوراي اسلامي، يادآور شد: اختصاص بودجه و اعتبار براي گازرساني به روستاها در استان گلستان تاکنون کافي بوده از اين رو از بذل توجه دولت به اين مهم کمال تشکر را دارم.


** عزيزي: بيش از ۹۰ درصد روستاهاي خراسان شمالي گازرساني شده اند
عبدالرضا عزيزي نماينده مردم شيروان در مجلس با بيان اينکه هم اکنون با گازرساني به شهرها و روستاها علاوه بر اشتغالزايي، احساس امنيت انرژي نيز در دل يکايک افراد ايجاد شده است، گفت: تلاش وزارت نفت در دولت فعلي به گازرساني بيش از ۹۰ درصدي به روستاهاي استان خراسان شمالي منجر شده است.

نماينده مردم شيروان در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينکه وزارت نفت در دولت فعلي نمره قبولي در گازرساني به روستاها گرفته است، افزود: با تلاش وزارت نفت در دولت فعلي شاهد گازرساني به بيش از ۹۰ درصد روستاهاي بوده که اين مهم به کاهش بسياري از دغدغه هاي مردم منجر شده است.

اين نماينده مردم در مجلس نهم، با بيان اينکه در دولت يازدهم از ۱۶۵ روستاي حوزه انتخابيه بنده بيش از ۱۲۰ روستا گازرساني شده است، تصريح کرد: مابقي روستاها نيز در مرحله مطالعات اجراي عمليات گازرساني قرار دارند.

نماينده مردم شيروان در مجلس شوراي اسلامي، يادآور شد: با ادامه روند فعلي در گازرساني به روستاها تا سال ۹۵ شاهد اتمام پروژه گازرساني به تمامي روستاهاي استان خراسان شمالي خواهيم بود.


** عليمرداني: وزارت نفت تمامي وعده هاي دولت قبل در گازرساني به روستاها را محقق کرد
محسن عليمرداني نماينده مردم زنجان در مجلس، با اشاره به وعده دولت در خصوص گازرساني صددرصدي به تمامي روستاهاي استان زنجان تا پايان سال ۹۵، گفت: دولت فعلي وعده هاي دولت قبل در گازرساني به روستاها را محقق کرد.

وي با مثبت ارزيابي کردن عملکرد وزارت نفت در گازرساني به روستاها، گفت: دولت فعلي وعده هاي دولت قبل در گازرساني به روستاها را محقق کرد.

نماينده مردم زنجان و طارم در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينکه وزارت نفت در دولت فعلي در گازرساني به روستاها جديت بيشتري در قياس با دولت هاي قبلي دارد، افزود: با توجه به سردسير بودن استان زنجان دولت توجه بيش از پيشي به گازرساني به روستاهاي آن داشته که در اين رابطه کمال تشکر را دارم.

اين نماينده مردم در مجلس نهم، با تاکيد بر اينکه رضايت مردم از عملکرد وزارت نفت در گازرساني به روستاها در دو سال گذشته رشد داشته است، تصريح کرد: تاکنون دولت در خصوص گازرساني به روستاهاي استان زنجان به تمامي تعهدات خود پايبند بوده است.

نماينده مردم زنجان در مجلس شوراي اسلامي، يادآور شد: با توجه به وعده دولت تا پايان سال ۹۵ استان زنجان اولين استان برخوردار از گاز در تمامي بخش ها خواهد بود.


** سلطاني صبور: نمره قبولي وزارت نفت در گازرساني روستاهاي استان همدان
عطاالله سلطاني صبور نماينده مردم رزن در مجلس، با تاکيد بر اينکه استان همدان نخستين استان برخوردار از نعمت گاز در تمامي بخش ها و روستاها است، گفت: وزارت نفت در دولت يازدهم به بهترين شيوه عمليات گازرساني به روستاها را پيگيري کرد.

وي با اشاره به گازرساني به دو روستاي حوزه انتخابيه خود در روز گذشته، گفت: با توجه به اهتمام جدي وزارت نفت در دولت يازدهم تمامي روستاهاي استان همدان به عنوان نخستين استان کشور برخوردار از نعمت گاز شدند.

نماينده مردم رزن در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينکه با روي کار آمدن دولت يازدهم عمليات گازرساني به روستاها جهش قابل توجهي داشته است، افزود: در حال حاضر هيچ روستايي در روستاهاي حوزه انتخابيه بنده بي بهره از نعمت گاز نيستند.

وي با تاکيد بر اينکه دولت يازدهم به وعده هاي خود و همچنين دولت قبل در گازرساني به روستاها عمل کرده است، تصريح کرد: رضايتمندي مردم از وزارت نفت در نتيجه گازرساني به روستاها و کاهش دغدغه هاي آن ها نويد دهنده بهبود شرايط کشور در آينده نزديک است.

اين نماينده مردم در مجلس نهم، با بيان اينکه توجه به روستاها و تامين حداقل امکانات رفاهي در آن ها براي کشور ضروري است، گفت: گازرساني به روستاها يکي از مولفه هايي است که به کاهش مهاجرت به شهرها منجر خواهد شد.

نماينده مردم رزن در مجلس شوراي اسلامي، افزود: وزارت نفت در دولت يازدهم عملکرد بسيار مثبتي داشته از اين رو انتظار مي رود در ساير حوزه ها نيز چنين رويکردي اعمال شود.


** خسروي سهل آبادي: گازرساني به روستاهاي استان خراسان رضوي جهش قابل توجهي داشته است
ابوالقاسم خسروي سهل آبادي نماينده مردم تربت حيدريه در مجلس، با بيان اينکه با روي کار آمدن دولت تدبير و اميد گازرساني به روستاهاي استان خراسان رضوي جهش قابل توجهي داشته است، گفت: با تحقق وعده وزارت نفت تا پايان سال جاري تمامي روستاهاي اين استان برخوردار از نعمت گاز خواهند شد.

وي با اشاره به تحقق وعده هاي دولت تدبير و اميد در گازرساني به روستاهاي کشور، گفت: بسياري از روستاهاي استان خراسان رضوي همزمان با روي کار آمدن دولت يازدهم از نعمت گاز برخوردار شدند.

نماينده مردم تربت حيدريه، مه ولات و زاوه در مجلس شوراي اسلامي، با يادآوري برگزاري مراسم گازرساني به ۴۳ روستاي حوزه انتخابيه اش در روز گذشته، تصريح کرد: با اهتمام دولت يازدهم تاکنون بيش از ۹۰ درصد روستاهاي حوزه انتخابيه بنده و استان خراسان رضوي برخوردار از گاز شده اند.

اين نماينده مردم در مجلس نهم، با اشاره به کوهستاني بودن حوزه انتخابيه اش و ضرورت گازرساني به روستاهاي آن، تصريح کرد: در تربت حيدريه ۴ روستا کوهستاني وجود دارد که عمليات گازرساني در آن ها نيز آغاز شده است.

وي ادامه داد:۵۰ ميليارد تومان اعتبارات گازرساني از سوي دولت يازدهم به شهرستان هاي تربت حيدريه تخصيص داده شده که اقدام ارزشمندي براي رفع محروميت در اين شهرستان است.

نماينده مردم تربت حيدريه، مه ولات و زاوه در مجلس شوراي اسلامي، يادآور شد: دولت وعده اتمام گازرساني به روستاهاي استان خرسان رضوي تا پايان سال جاري را داده که با اقدامات انجام شده مي توان به تحقق اين وعده اميدوار بود.


** منظري توکلي: حرکت جهادي براي گازرساني به روستاهاي استان کرمان صورت گرفته است
عليرضا منظري توکلي نماينده مردم بافت در مجلس، با بيان اينکه گازرساني به روستاهاي استان کرمان از سوي دولت تدبير اميد ادامه دارد، گفت: حرکت جهادي براي گازرساني به روستاهاي اين استان صورت گرفته است.

وي با مثبت ارزيابي کردن عملکرد دولت يازدهم در زمينه تحقق وعده هاي خود، گفت: دولت يازدهم توجه جدي به رفع محروميت از روستاها داشته که نمونه بارز آن گازرساني به آن ها است.

نماينده مردم بافت، رابر و ارزوئيه در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينکه يکي از مطالبات مردم در تمامي استان هاي کشور استفاده از سوخت پاک گاز است، افزود: در خصوص گازرساني به روستاهاي استان کرمان تاکنون پيگيري هاي بسياري صورت گرفته و اقدامات صورت گرفته درخور تقدير و تشکر است.

وي با تاکيد بر اينکه بايد حرکت جهادي جهت گازرساني به روستاهاي کشور صورت بگيرد تا شاهد آثار آن باشيم، گفت: تاکنون اعتبارات خوبي در اين زمينه اختصاص داده شده که بايد از دولتمردان در خصوص توجه به اين مهم تشکر کرد..

اين نماينده مردم در مجلس نهم، با اشاره به بالا بودن سطح رضايتمندي روستاييان در خصوص تحقق مطالبه خود از دولت، افزود: گازرساني به روستاها از جمله مطالبات جامه عمل پوشيده شده مردم از دولت در استان کرمان است.

نماينده مردم بافت در مجلس شوراي اسلامي، گفت: اميد است ساير وعده هاي دولت در زمينه گازرساني به روستاهاي بي بهره از گاز نيز هر چه سريع تر محقق شود.


** کريميان: رضايتمندي مردم از عملکرد وزارت نفت در دولت يازدهم صددرصدي است
اميد کريميان نماينده مردم مريوان در مجلس، با بيان اينکه رضايتمندي مردم از عملکرد وزارت نفت در دولت يازدهم صددرصدي است، گفت: از ابتداي دولت يازدهم تاکنون عمليات گازرساني به بيش از ۸۰ روستاي حوزه انتخابيه بنده انجام شده است.

وي با اشاره به رضايتمندي مردم حوزه انتخابيه اش از عملکرد دولت تدبير و اميد در رفع محروميت از روستاها، گفت: بيش از ۸۰ درصد روستاهاي حوزه انتخابيه بنده در استان کردستان در دولت يازدهم از نعمت گاز برخوردار شده اند.

نماينده مردم مريوان و سروآباد در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينکه وزارت نفت در دولت يازدهم با تخصيص اعتبارات کارآمد زمينه تحقق وعده هاي دولت قبل در گازرساني به روستاها را فراهم کرده است، افزود: در حال حاضر بسياري از روستاهاي استان کردستان با توجه به سردسير بودن منطقه از نعمت گاز به عنوان سوخت پاک برخوردار هستند.

اين نماينده مردم در مجلس نهم، با تاکيد بر اينکه از ابتداي دولت يازدهم تاکنون عمليات گازرساني به بيش از ۸۰ روستاي حوزه انتخابيه بنده انجام شده است، تصريح کرد: رضايتمندي مردم از عملکرد وزارت نفت در دولت يازدهم صددرصدي است.

وي ادامه داد: اميد است تا پايان سال آتي طبق وعده هاي دولت تمامي روستاهاي استان کردستان از نعمت گاز برخوردار شوند.

کريميان با اشاره به افتتاح بسياري از پروژه هاي گازرساني به روستاها در هفته دولت، تصريح کرد: شهرستان سروآباد در استان کردستان با جمعيتي بيش از ۶۶ هزار نفر با ظريفت نفوذ گاز ۵۴.۲ درصد همواره با توجه به شرايط جغرافيايي و کوهتاني بودن آن از مصرف کنندگان اصلي گاز مايع بوده که در سال جاري با پيگيري هاي انجام شده از نعمت گاز برخوردار شده است.

نماينده مردم مريوان در مجلس شوراي اسلامي، گفت: عملکرد وزارت نفت در کاهش محروميت روستاها تقدير و تشکر دارد.


** ملکشاهي: اتمام عمليات گازرساني در بسياري از روستاهاي استان لرستان
الهيار ملکشاهي نماينده مردم کوهدشت در مجلس، از اتمام عمليات گازرساني به بخش اعظمي از روستاهاي حوزه انتخابيه اش خبر داد و گفت: وزارت نفت با جديت مثال زدني در پي گازرساني به روستاهاي کشور است.

وي با اشاره به عزم جدي دولت در ايجاد رفاه در روستاهاي کشور، گفت: بسياري از روستاهاي استان لرستان از نعمت گاز برخوردار شده اند.

نماينده مردم کوهدشت در مجلس شوراي اسلامي، با تاکيد بر اينکه اعتبارات کارآمدي براي اجراي پروژه هاي گازرساني به روستاها از سوي دولت يازدهم در نظر گرفته شده است، افزود: وزارت نفت تاکنون توانسته بسياري از روستاهاي کشور به ويژه استان لرستان را برخوردار از نعمت گاز کند.

اين نماينده مردم در مجلس نهم، با بيان اينکه دولت وعده هاي بسياري نيز در راستاي گازرساني به برخي از روستاها که هنوز از اين نعمت برخوردار نشده اند داده، گفت: در هفته دولت ۱۲۳ روستاي استان لرستان از اين نعمت که آثار بسياري براي کشور به همراه خواهد داشت برخوردار شدند.

نماينده مردم کوهدشت در مجلس شوراي اسلامي، ادامه داد: اميد است تا پايان عمر دولت يازدهم شاهد اجرايي شدن پروژه هاي گازرساني به تمامي روستاهاي کشور باشيم تا به اين ترتيب روستاها مامني براي بهبود وضعيت کشور شوند.


** برومند داشقاپو: بيش از ۹۰ درصد روستاهاي استان اردبيل در دولت تدبير و اميد از نعمت گاز برخوردار شده اند
حبيب برومند داشقاپو نماينده مردم پارس آباد در مجلس، با مثبت ارزيابي کردن عملکرد وزارت نفت در گازرساني به روستاهاي استان اردبيل، گفت: شايد تمامي روستاهاي اين استان از نعمت گاز برخوردار نشده باشند اما تلاش وزارت نفت در اين زمينه قابل تقدير است.

نماينده مردم پارس آباد و بيله سواردر مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينکه عمليات گازرساني به روستاهاي استان اردبيل در دولت تدبير و اميد با پيشرفت قابل توجهي همراه بوده است، افزود: بيش از ۹۰ درصد روستاهاي استان اردبيل در دولت تدبير و اميد از نعمت گاز برخوردار شده اند.

اين نماينده مردم ر مجلس نهم، با تاکيد بر اينکه وزارت نفت با اهتمام جدي در راستاي گازرساني به روستاها رضايتمندي مردم را کسب کرده است، تصريح کرد: آغاز عمليات گازرساني به روستاها در راستاي اجرايي کردن سند چشم انداز ۱۴۰۴ است.

نماينده مردم پارس آباد و پيله سوار در مجلس شوراي اسلامي، يادآور شد: طبق وعده دولت تا پايان سال آتي تمامي روستاهاي استان اردبيل از نعمت گاز برخوردار خواهند شد از اين رو بايد از زحمات دولت تشکر کرد.


** قادري: بيش از نيمي از روستاهاي استان فارس گازرساني شده اند
جعفر قادري نماينده مردم فسا در مجلس، با بيان اينکه وزارت نفت توانسته به وعده هاي خود در خصوص گازرساني به روستاها عمل کند، گفت: پيشرفت عمليات گازرساني به روستاهاي استان فارس در دولت يازدهم قابل تقدير است.

وي با اشاره به عملکرد قابل دفاع وزارت نفت در خصوص گازرساني به روستاهاي حوزه انتخابيه اش، گفت: پروژه هاي گازرساني به روستاهاي استان فارس با رشد خوبي دنبال مي شود.

نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينکه وزارت نفت در راستاي رفع محروميت از روستاها در حوزه کاري خود به خوبي عمل کرده است، افزود: طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته تا دو سال آتي کار گازرياني به روستاهاي استان فارس به طور کلي به اتمام خواهد رسيد.

وي با تاکيد بر اينکه بايد از ظرفيت بانک ها و سرمايه گذاران داخلي و خارجي در جهت اجراي عمليات گازرساني به روستاها استفاده شود، تصريح کرد: در صورتي که وزارت نفت ماده ۱۲ قانون رفع موانع توليد عمل کند مي تواند با ظرفيت هاي پيش بيني شده مشکلات روستاها از حيث تامين گاز را برطرف کند.

نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي، يادآور شد: توجه به روستاها از سوي وزارت نفت با گازرساني به آن ها تاکنون آثار و ثمرات بسيار مثبتي براي کشور داشته است.


** عزيزي:سنگ تمام وزارت نفت در استان مرکزي
قاسم عزيزي نماينده مردم شازند در مجلس، با اشاره به اتمام پروژه گازرساني به روستاهاي استان مرکزي تا دو ماه آينده، گفت: وزارت نفت در تبديل استان مرکزي به استان سبز از لحاظ برخورداري از موهبت گاز سنگ تمام گذاشت.

وي با بيان اينکه با اشاره به اتمام پروژه گازرساني به بسياري از روستاهاي استان مرکزي تا دو ماه آينده، گفت: عملکرد وزارت نفت در انجام وظيفه خود در راستاي گازرساني به روستاها مثبت است.

نماينده مردم شازند در مجلس شوراي اسلامي، با تاکيد بر اينکه ۷۳ روستا در شهرستان شازند از نعمت گاز برخوردار شده و در۱۳ روستا نيز عمليات گازرساني در حال انجام است، تصريح کرد: تا دو ماه آينده شهرستان شازند از جمله شهرستان هاي سبز کشور خواهد شد.

اين نماينده مردم در مجلس نهم، با بيان اينکه رفع محروميت از روستاها در دولت يازدهم سرعت بيشتري پيدا کرده است، افزود: پيشرفت پروژه هاي گازرساني به روستاها در استان مرکزي همزمان با روي کار آمدن زنگنه قابل تقدير است.

نماينده مردم شازند در مجلس شوراي اسلامي، يادآور شد: دولت تدبير و اميد تاکنون اعتبارات کارآمدي براي گازرساني به روستاها در نظر گرفته است.


** عزيزي فارساني: شتاب گازرساني به روستاهاي چهارمحال و بختياري ملموس است
حميدرضا عزيزي فارساني نماينده مردم اردل در مجلس، با بيان اينکه روند گازرساني به روستاهاي استان چهارمحال و بختياري مثبت است، گفت: شتاب گازرساني به روستاهاي چهارمحال و بختياري ملموس است.

وي با اشاره به روند پرشتاب گازرساني به روستاهاي استان چهارمحال و بختياري، گفت: شتاب گازرساني به روستاهاي چهارمحال و بختياري ملموس است.

نماينده مردماردل و فارساندر مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينکه وزارت نفت در انجام عمليات گازرساني به روستاهاي کشور تاکنون موفق عمل کرده است، افزود: اميد است خدمت رساني به روستاها از سوي دولت براي پيشرفت کشور ادامه داشته باشد.

وي ادامه داد: با ادامه روند کنوني از سوي وزارت نفت شاهد تبديل بيش از ۹۰ درصد استان چهارمحال و بختياري به استاني سبز در سايه استفاده از گاز تا سال آتي خواهيم بود.


** انصاري: برخورداري بيش از ۹۰ درصدي روستاهاي استان خوزستان از گاز
محمدسعيد انصاري نماينده مردم آبادان در مجلس، با اشاره به برخورداري بيش از ۹۰ درصدي روستاهاي استان خوزستان از گاز، گفت: رفع محروميت از روستاها در راستاي سند اجراي چشم انداز ۱۴۰۴ در دولت يازدهم به خوبي انجام شده است.

وي با بيان اينکه عملکرد وزارت نفت در حوزه گازرساني به روستاها قابل تقدير است، گفت: رفع محروميت از روستاها در راستاي سند چشم انداز ۱۴۰۴ در دولت يازدهم به خوبي انجام شده است.

نماينده مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامي، با تاکيد بر اينکه بسياري از روستاهاي آبادان از نعمت گاز برخوردار شده اند، تصريح کرد: با وعده هاي دولت در اين زمينه شاهد گازرساني به روستاها تا پايان سال آتي خواهيم بود.

اين نماينده مردم در مجلس نهم، با بيان اينکه کمتر از ۲۰ درصد از روستاهاي استان خوزستان هنوز از نعمت گاز بي بهره اند، افزود: با تزريق اعتبارات شاهد شتاب در گازرساني به اين ميزان روستا نيز به زودي خواهيم بود.

نماينده مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامي، يادآور شد: بهداشت، راحتي و رفاه، کاهش آلودگي هوا، اشتغالزايي و همچنين ايجاد منابع مالي از مهمترين مزاياي استفاده از سوخت پاک گاز است.


** حسين زاده: شاخص برخورداري روستاها از گاز شتاب ويژه اي داشته است
عبدالکريم حسين زاده نماينده مردم اشنويه در مجلس، گفت: شاخص برخورداري روستاها از گاز در طي دو سال اخير شتاب ويژه اي داشته است.

وي با اعلام رضايت از عملکرد وزارت نفت و شرکت ملي گاز در گازرساني به روستاهاي کشور، گفت: شاخص برخورداري روستاها از گاز در طي دو سال اخير شتاب ويژه اي داشته است.

نماينده مردم نقده و اشنويه در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينکه رشد عمليات گازرساني به روستاها در دو سال گذشته در قياس با سنوات قبل قابل تقدير است، افزود: با توجه به بودجه هاي عمراني فعلي کشور عملکرد وزارت نفت در گازرساني به روستاها مثبت بوده است.

وي ادامه داد: با توجه به سند چشم انداز ۱۴۰۴ دولت در راستاي رفع محروميت از روستاها به خوبي عمل کرده است.

نماينده مردم نقده و اشنويه در مجلس شوراي اسلامي، يادآور شد: با توجه به تحريم ها و کاهش قميت نفت عملکرد وزارت نفت در گازرساني به روستاها مثبت است.


** حسيني: تلاش وزارت نفت در گازرساني به روستاها مثال زدني است
سيدمرتضي حسيني نماينده مردم قزوين در مجلس، گفت: تلاش و پيگيري هاي وزارت نفت در گازرساني به روستاها به رفع محروميت هاي بسيار و کاهش مهاجرت به شهرها منجر شده است.

وي با بيان اينکه اقدامات مثبتي در راستاي گازرساني به روستاها در دولت يازدهم صورت گرفته است، افزود: در دولت يازدهم بسياري از وعده هاي داده شده در دولت قبل در خصوص گازرساني به روستاهاي استان قزوين محقق شده است.

نماينده مردم قزوين، آبيک و البرز در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينکه در هفته دولت گازرساني به ۱۷ روستا در استان قزوين صورت گرفته است، تصريح کرد: نزديک کردن شرايط زندگي روستاها به شهري يکي از مولفه هاي مهم رشد کشور است.

وي ادامه داد: پيگيري هاي وزارت نفت در راستاي تسريع در گازرساني به روستاها قابل تقدير و تشکر است.

نماينده مردم قزوين، آبيک و البرز در مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: وزارت مهندس زنگنه تحولي در گازرساني به روستاها ايجاد کرده است.


** قره سيدرومياني: وزارت نفت سربلند از انجام وظيفه خود/گازرساني به روستاها با شتاب ويژه اي دنبال مي شود
ميرهادي قره سيد رومياني نماينده مردم تبريز در مجلس، با بيان اينکه گازرساني به روستاها و رفع محروميت از آن ها اولويت وزارت نفت در دولت يازدهم بوده است، گفت: درصورت تامين منابع مالي تا پايان سال آتي بيش از ۹۰ درصد روستاهاي آذربايجان شرقي از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وي با بيان اينکه گازرساني به روستاها و رفع محروميت از آن ها اولويت وزارت نفت در دولت يازدهم بوده است، گفت: در هفته دولت با بهره برداري از طرح هاي گازرساني به ۸۱ روستا، شش هزار و ۵۰۰ خانوار استان از نعمت گاز بهره مند شدند.

نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسکو در مجلس شوراي اسلامي، با تاکيد بر ضرورت تامين اعتبار جهت اجراي طرح هاي گازرساني به روستاها، افزود: دولت بايد با حمايت از وزارت نفت در راستاي گازرساني به روستاها زمينه رفع محروميت از مناطق کمتر برخوردار کشور را فراهم کند.

قره سيدرومياني با بيان اينکه وعده هاي مسئولان براي گازرساني به تمامي روستاها تا پايان عمر دولت يازدهم قابل تحقق است، تصريح کرد: عملکرد وزارت نفت در گازرساني به روستاهاي آذربايجان شرقي به ويژه تبريز، آذرشهر و اسکو نمره مثبتي است.


** شوهاني: روند گازرساني به روستاهاي کشور مثبت است
احمد شوهاني نماينده مردم ايلام در مجلس، گفت: عملکرد وزارت نفت در گازرساني به روستاها توانسته رضايتمندي مردم را در پي داشته باشد.

وي با اشاره به روند مثبت گازرساني به روستاهاي حوزه انتخابيه اش، گفت: هر چند گازرساني به روستاهاي حوزه انتخابيه بنده در قياس با ساير مناطق دير شروع شد اما رضايتمندي مردم را در سطح وسيعي به همراه داشته است.

نماينده مردم ايلام، ايوان و چرداولدر مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينکه در حال حاضر برخي از روستاهاي حوزه انتخابيه بنده از نعمت گاز بي بهره اند، افزود: روند گازرساني به روستاها شتاب ويژه اي در دولت يازدهم گرفته و با توجه به وعده هاي دولت شاهد گازرساني به تمامي روستاها تا پايان سال ۹۵ خواهيم بود.

وي ادامه داد: در هفته دولت نيز کلنگ زني براي گازرساني به بسياري از روستاها صورت گرفت.

نماينده مردم ايلام، ايوان و چرداولدر مجلس شوراي اسلامي، يادآور شد: جديت وزارت نفت در پيگيري مطالبات مردمي و گازرساني به روستاها قابل تقدير است.


** ميرمحمدي: گاز به روستاهاي زير ۲۰ هزار نفر نيز رسيده است
سيدمحمدحسين ميرمحمدي نماينده مردم گلپايگان در مجلس با مثبت ارزيابي کردن عملکرد وزارت نفت و شرکت ملي گاز در گازرساني به روستاهاي حوزه انتخابيه اش، گفت: اهتمام دولت در گازرساني به روستاها قابل تقدير است.

وي با اشاره به عملکرد مثبت وزارت نفت و شرکت ملي گاز در دو سال اخير، گفت: گازرساني ه روستاها يکي از مهم ترين اقدامات انجام شده از سوي وزارت نفت در دو سال اخير بوده که ثمرات بسياري براي کشور به همراه داشته است.

نماينده مردم گلپايگان و خوانسار در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينکه دولت به خوبي نسبت به اجراي بند "ق" تبصره دو قانون بودجه عمل کرده است، تصريح کرد: در حال حاضر روستاهاي زير ۲۰ هزار نفر نيز در حوزه انتخابيه بنده گازرساني شده اند.

وي ادامه داد: تنها يک روستا در حوزه انتخابيه بنده هنوز گازرساني نشده که عمليات مطالعاتي آن در حال انجام است.

نماينده مردم گلپايگان در مجلس شوراي اسلامي، يادآور شد: اهتمام دولت در گازرساني به روستاها قابل تقدير است.


** حسيني: ضريب نفوذ گاز در روستاهاي استان کرمانشاه رشد قابل توجهي داشته است
فتح‌الله حسيني نماينده مردم قصرشيرين در مجلس، با بيان اينکه ضريب نفوذ گاز در روستاهاي استان کرمانشاه رشد قابل توجهي در دولت يازدهم داشته است، گفت: با وعده هاي وزارت نفت و تامين اعتبار دولت تا سال آتي بسياري از مناطق استان کرمانشاه سبز خواهند شد.

وي با بيان اينکه در دولت يازدهم بسياري از روستاهاي استان کرمانشاه از نعمت گاز برخوردار شده اند، افزود: با وعده هاي وزارت نفت و تامين اعتبار دولت تا سال آتي بسياري از مناطق استان کرمانشاه سبز خواهند شد.

نماينده مردم قصرشيرين، سرپل ذهاب و گيلانغربدر مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينکه ضريب نفوذ گاز در روستاهاي استان کرمانشاه رشد قابل توجهي در دولت يازدهم داشته است، افزود: در هفته دولت بسياري از پروژه هاي گازرساني به استان ها از جمله کرمانشاه عملياتي و کلنگ زني شد.

وي ادامه داد: پيشرفت گازرساني به روستا ها در دوران مهندس زنگنه در قياس با ساير وزرا چشمگير بوده است.

نماينده مردم قصرشيرين، سرپل ذهاب و گيلانغربدر مجلس شوراي اسلامي، يادآور شد: ۵۰۰ روستاي استان کرمانشاه در دولت يازدهم گازرساني شده اند.


** ميرمرادزهي: روند گازرساني به روستاهاي استان سيستان و بلوچستان خوب بوده است
هدايت الله ميرمرادزهي نماينده مردم سراوان در مجلس، با بيان اينکه روند گازرساني به روستاهاي استان سيستان و بلوچستان خوب بوده است، گفت: در حال حاضر گازرساني تا روستاهاي ايرانشهر صورت گرفته و اميد است تا سال آينده تمامي اين استان از نعمت سوخت پاک بهره مند شود.

نماينده مردم سراوان، سيب، سوران و زابليدر مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينکه بايد عمليات انتقال گاز به روستاهاي استان سيستان و بلوچستان با در نظر گرفتن بهترين مسير براي کاهش هزينه مدنظر قرار بگيرد، افزود: هر چند روند گازرساني به روستاهاي اين استان در دولت فعلي تسريع شده اما مطالبه مردم جديت بيشتر در اين زمينه است.

وي ادامه داد: با گازرساني به روستاهاي سيستان و بلوچستان تا جد بسياري از بار محروميت اين استان کاسته خواهد شد.


** آرامي: گازرساني به روستاها در دو سال اخير با سرعت مثال زدني دنبال شده است
منصور آرامي نماينده مردم بندر عباس در مجلس، با بيان اينکه وزارت نفت در دوسال اخير تحرک خوبي در راستاي گازرساني به روستا ها داسته است، گفت: در چندسال اخير گازرساني به روستاها بر اساس اولويت بندي بر اساس مناطق کوهستاني صورت گرفته است.

وي ادامه داد: با توجه به نبود خط انتقال گاز تاکنون به برخي از روستاها گازرساني انجام نشده اما با اهتمام دولت تا سال آتي با انجام مراحل مطالعاتي طرح شاهد سبز شدن استان از حيث مصرف گاز خواهيم بود.


** بزرگواري: نهضت گازرساني در دولت يازدهم شتاب گرفت
سيدعلي محمد بزرگواري نماينده مردم کهکيلويه در مجلس با بيان اينکه نهضت گازرساني در دولت يازدهم شتاب گرفته است، گفت: وزارت نفت در دو سال گذشته در گازرساني به روستاها با جديت تمام ورود کرده است.

وي با تاکيد بر اينکه ۸۵ روستاي کهگيلويه و بويراحمد در دولت يازدهم گازرساني شده است، افزود: روند رفع محروميت از روستاها در دولت يازدهم شتاب قابل توجهي داشته است.

بزرگواري با بيان اينکه وزارت نفت همسو با برنامه چشم انداز ۱۴۰۴ توانسته در رفع محروميت از کشور گام بردارد، تصريح کرد: وزارت نفت با گازرساني به روستاها توانست نمره قبولي از رضايتمندي مردم بگيرد.


** نکو: بيش از ۹۵ درصد روستاهاي حاشيه تهران گازرساني شده اند
ابراهيم نکو نماينده مردم رباط کريم در مجلس، گفت: در دولت يازدهم بيش از ۹۵ درصد روستاهاي حاشيه استان تهران گازرساني شده اند.

وي با اشاره به تلاش هاي به ثمر نشسته وزارت نفت در گازرساني به روستاهاي حوزه انتخابيه اش، گفت: در نتيجه تلاش هاي بي وقفه وزارت نفت در دو سال گذشته تمامي روستاهاي شهرستان هاي رباط کريم و بهارستان از نعمت سوخت سالم برخوردار شده اند.

نماينده مردم رباط کريم و بهارستان در مجلس شوراي اسلامي، با تاکيد بر اينکه وزارت نفت در گازرساني به روستاهاي کشور موفق عمل کرده است، افزود: رفع محروميت از روستاها با رساندن گاز به آن ها مهمترين اقدام انجام شده از سوي وزارت نفت در دولت فعلي است.


** رستميان: بيش از ۸۰ درصد روستاهاي استان سمنان در دولت يازدهم گازرساني شده اند
عبدالرحمان رستميان نماينده مردم دامغان در مجلس، با بيان اينکه بيش از ۸۰ درصد روستاهاي استان سمنان در دولت يازدهم گازرساني شده اند.

وي با تاکيد بر رشد ميزان گازرساني به روستاهاي استان سمنان در دوران دولت يازدهم، گفت: بيش از ۸۰ درصد روستاهاي استان سمنان در دولت يازدهم گازرساني شده اند.

نماينده مردم دامغان در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينکه بسياري از پروژه هاي گازرساني به روستاهاي استان سمنان در حال انجام هستند، افزود: با جديت وزارت نفت در اين رابطه تا سال آتي تمامي استان سبز خواهد شد.

وي ادامه داد: عملکرد خوب وزارت نفت در گازرساني به روستاها و رفع محروميت از آن ها قابل تقدير است.


** احمدي: وزارت نفت طبق قانون گازرساني به روستاها را انجام داد
موسي احمدي نماينده مردم کنگان در مجلس، با بيان اينکه وزارت نفت طبق قانون گازرساني به روستاها را انجام داد، گفت: وزارت نفت همسو با سند چشم انداز ۱۴۰۴ آغاز خوبي براي رفع محروميت از روستاها داشته است.

وي با مثبت ارزيابي کردن عملکرد وزارت نفت در دو سال اخير، گفت: وزارت نفت در گازرساني به روستاهاي حوزه انتخابيه بنده در دو سال گذشته از تمام توان خود استفاده کرده است.

نماينده مردم کنگان، دير و جمدر مجلس شوراي اسلامي، با تاکيد بر اينکه بسياري از روستاهاي استان بوشهر در حال حاضر از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: چند روستا که هنوز از اين نعمت بي بهره اند طرح هاي مطالعاتي در نوبت رسيدگي دارند.

وي ادامه داد: وزارت نفت برنامه هاي زمان بندي شده خوبي در راستاي گازرساني به روستاهاي کشور ارايه کرده که اين اقدامات قابل تقدير است.


** کوليوند: گازرساني به تمامي روستاهاي استان البرز در مراحل پاياني قرار دارد
محمدجواد کوليوند نماينده مردم کرج در مجلس، با بيان اينکه گازرساني به روستاهاي استان البرز در دولت يازدهم سرعت چشمگيري داشته است، گفت: وزارت نفت در تبديل استان البرز به منطقه سبز موفق عمل کرده است.

وي با اشاره به عملکرد قابل قبول وزارت نفت در دولت يازدهم، گفت: با تلاش هاي بي وقفه وزارت نفت تمامي استان البرز به جز جاده چالوس آن در حال حاضر از نعمت گاز برخوردار است.

نماينده مردم کرج در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينکه با وجود کمبود منابع مالي براي تکميل پروژه هاي عمراني وزارت نفت در گازرساني به روستاها موفق عمل کرده است، تصريح کرد: وزارت نفت حول محور سند چشم انداز ۱۴۰۴ و رفع محروميت از کشور به خوبي حرکت کرده است.

کوليوند ادامه داد: کارهاي مطالعاتي براي سبز شدن استان البرز از حيث استفاده از سوخت پاک در مراحل پاياني قرار دارد.

وي ادامه داد: وزارت نفت در دولت يازدهم در رستاي بهبود وضعيت کشور و کاستن از محروميت در روستا ها به خوبي عمل کرده است.


** هروي: رضايت از عملکرد وزارت نفت در دولت يازدهم بسيار است
جواد هروي نماينده مردم قائنات در مجلس، با اعلام رضايت از عملکرد وزارت نفت در دولت يازدهم در گازرساني به روستاهاي حوزه انتخابيه اش، گفت: بسياري از روستاهاي استان خراسان جنوبي از نعمت گاز برخوردار شده اند.

وي با اشاره به گازرساني انجام شده به روستاها در دولت يازدهم، گفت: ر حال حاضر بزرگ‌ترين پروژه‌ گازرساني شرق کشور در شهرستان‌هاي قائنات و زيرکوه در حال اجرا است.

نماينده مردم قائنات در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينکه دولت گاهي با دست خالي بسياري از پروژه هاي عمراني کشور را اجرايي کرده است، گفت: بايد از زحمات بي شائبه وزارت نفت در گازرساني به روستاها تشکر کرد.

وي اميدواريم حرکتي که به آرامي در راستاي رفع محرويمت از روستاها با گازرساني به آن ها آغاز شده استمرار داشته باشد تا بتوانيم با پرهيز از اختلاف و تفرقه در راه توسعه و سازندگي گام برداريم.


** زارع زاده مهريزي: وزارت نفت سرعت بالايي در گازرساني به روستاها داشته است
دخيل‌عباس زارع‌زاده مهريزي نماينده مردم مهريز درمجلس با بيان اينکه از اواسط سال ۹۲ تاکنون اقدامات مثبتي در راستاي گازرساني به روستاهاي استان يزد صورت گرفته است، گفت: وزارت نفت در طي دو سال گذشته تاکنون سرعت بالايي در گازرساني به روستا ها داشته است.

وي با بيان اينکه از اواسط ۹۲ حرکت خوبي در راستاي گازرساني به روستاهاي استان يزد به ويژه شهرستان هاي مهريز و بافق صورت گرفته که قابل تقدير است، گفت: در حال حاضر مناطق بسيار ناچيزي از استان يزد هنوز از گاز برخوردار نشده اند.

نماينده مردم مهريز و بافق در مجلس شوراي اسلامي، ادامه داد: در يک سال و نيم اخير گازرساني در روستاهاي استان يزد سرعت بالايي داشته و بيش از ۹۰ درصد روستاهاي اين منطقه تحت پوشش گاز قرار گرفته و مابقي نيز تا پايان شهريور افتتاح خواهد شد.

وي افزود: تصميم دولت براي گاز دار کردن روستاها در راستاي فرمايشات رهبري و رفع غبار محروميت از اين مناطق بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن