تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804050369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقلال با سوپرلیگ به دسته 3 رفت و با سوپرلیگ به لیگ یک برگشت!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
امیر عابدینی استقلال با سوپرلیگ به دسته 3 رفت و با سوپرلیگ به لیگ یک برگشت!

اندر حكايت دعواي عابديني و افشارزاده
استقلال با سوپرلیگ به دسته 3 رفت و با سوپرلیگ به لیگ یک برگشت!
اينكه عابديني استقلال را به دسته سوم نفرستاده حرف كاملاً درستي است و بعيد است استقلالي‌هاي قديمي كه آن زمان را درك كرده‌اند، اين نكته را فراموش كرده باشند



به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، این روزها دعواهای امیر عابدینی و بهرام افشارزاده توجه خیلی از اهالی فوتبال را به خود جلب کرده و کار به جایی رسیده که مدیرعامل استقلال ظرف چند روز دو بار از مدیرعامل اسبق پرسپولیس شکایت کرد.

به چرايي دعواي اين دو نفر كاري نداريم و نمي‌خواهيم به آن ورود كنيم اما امير عابديني در آخرين گفت‌وگوي خود در اين خصوص مطالبي را بيان كرد كه لازم است توضيحاتي درباره آن داده شود.

عابديني درخصوص درگيري لفظي خود و افشارزاده گفت: «استقلالي‌ها از اين ناراحتند كه فكر مي‌كنند من باعث سقوط تيم‌شان به دسته سوم شدم. متأسفانه مسئولان باشگاه اين توهم را براي هواداران استقلال ايجاد كرده‌اند كه من در سال ۱۳۷۳ استقلال را به ليگ دسته سوم فرستادم. اين حرف‌ها را مي‌زنند چون تاريخ باشگاه را نمي‌دانند. اين اتفاقي كه استقلالي‌ها از آن ياد مي‌كنند، در زمان صفي‌‌زاده رخ داد نه زمان ما. صفي‌زاده آن موقع مديرعامل باشگاه كشاورز بود و همزمان رئيس فدراسيون فوتبال. در آن زمان استقلال با سوپرجام به ليگ دسته سوم رفت.»

اينكه عابديني استقلال را به دسته سوم نفرستاده حرف كاملاً درستي است و بعيد است استقلالي‌هاي قديمي كه آن زمان را درك كرده‌اند، اين نكته را فراموش كرده باشند اما نكته مهم اين است كه صفي‌‌زاده هم نقشي در سقوط استقلال به دسته سوم نداشت و تازه اين اتفاق اصلاً در سال 1373 نيفتاد.
در آن زمان ناصر نوآموز رياست فدراسيون فوتبال را برعهده داشت و طبق يك قانون من‌درآوردي هر سال تيم‌ها براي حضور در ليگ بايد در سوپرليگ استان خود شركت مي‌كردند.

در پايان فصل 1371 استقلال تحت هدايت بيژن ذوالفقارنسب در ليگ در گروه خود پس از كشاورز و تراكتورسازي در رده سوم قرار گرفت و نتوانست به نيمه‌نهايي صعود كند و به همين دليل مجبور شد در سوپرليگ تهران به مصاف تيم‌هاي ديگر برود كه در اين رقابت‌ها در بين 8 تيم، هفتم شد و نتوانست به ليگ راه يابد. در آن زمان استقلال بايد در رقابت‌هاي باشگاه‌هاي تهران به ميدان مي‌رفت ولي فدراسيون براي اولين بار رقابت‌هاي دسته سوم را راه‌اندازي كرد و از استقلال خواست از ميان بازي در اين رقابت‌ها يا حضور در باشگاه‌هاي تهران يكي را انتخاب كند كه استقلالي‌ها ترجيح دادند در ليگ 3 بازي كنند! بنابراين برخلاف گفته عابديني، صفي‌‌زاده هيچ نقشي در دسته سومي شدن استقلال نداشت ولي زماني كه اين تيم در دسته 3 بود، به عنوان رئيس فدراسيون جانشين ناصر نوآموز شد.

عابديني در بخش ديگري از صحبت‌هايش براي اينكه خود را نزد نسل جديد هواداران استقلال موجه كند، گفت: «بنده تمام تلاشم را كردم تا استقلال به ليگ دسته اول برگردد، براي همين سوپرجام را برداشتم.» اين حرف عابديني هم جاي اگر و اما دارد زيرا استقلال در سال 1372 و زمان رياست صفي‌‌زاده در ليگ 3 بازي كرد و قهرمان شد و طبق قانون بايد به ليگ 2 مي‌رفت اما در سوپرليگ تهران توانست قهرمان شده و بالاتر و زودتر از همه تيم‌ها به دسته اول صعود كند. يعني اين تيم بدون بازي در ليگ 2 و از طريق همان سوپرليگ به ليگ اصلي بازگشت. 116 خبر ورزشی



۱۰/۰۶/۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن