تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820344145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسيدگي به شکايات سيم‌کارت‌هاي جعلي در سامانه تنظيم مقررات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ شهريور ۱۳۹۴ (۱۵:۱۴ب.ظ)
معاون رگلاتوري به موج خبر داد: رسيدگي به شکايات سيم‌کارت‌هاي جعلي در سامانه تنظيم مقررات موج - معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با بيان اينکه اين سازمان در تلاش است تا خدمت رساني در حوزه ارتباطات به مردم هر دقيق تر انجام شود، گفت: سامانه اي براي تنظيم شکايت و رسيدگي به سيم کارت هاي جعلي در حال راه اندازي است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج؛ بعد از تصويب قانون سقف ده سيم‌کارت از هر اپراتور بسياري از مشترکين که براي خريد مجدد سيم‌کارت به شعبه‌هاي مربوطه مراجعه مي‌کردند به مشکل برمي خوردند و در همين رابطه نيز شکاياتي از اپراتورهاي ارائه‌دهنده به قسمت‌ها مختلف داشتند؛ که گويا با سو استفاده از کارت ملي و نام اشخاص سيم‌کارت‌هايي به نام آن‌ها خريداري‌شده و صاحبان سند از آن‌ها بي‌خبر بودند. در پي ارائه شکايت‌هاي مکرر که از طرف مشترکين به سازمان تنظيم مقررات مي‌شد اين سازمان تصميم گرفت که براي رسيدگي به اين موضوع و سهولت کار مشترکين سامانه‌اي را راه‌اندازي کنند.
در همين رابطه غلامرضا داداش زاده، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در گفت‌وگويي که با خبرنگار موج داشت، اظهار کرد: از قبل نيز شکاياتي از طرف مشترکين اپراتورها در خصوص اينکه محدوديت براي خريد سيم‌کارت دارند به سازمان تنظيم مقررات ارائه شد؛ لذا مقرر شد تا براي رفاه حال مشترکين شماره‌اي را براي رسيدگي به امور ثبت سيم‌کارت‌ها راه‌اندازي کنيم.
معاون رگلاتوري ادامه داد: اين سامانه از ماه بعد به بهره‌برداري خواهد رسيد و اشخاصي که با توجه به سو استفاده از نام آن‌ها سيم‌کارت‌هايشان مسدود شده است مي‌توانند با مراجعه به اين سامانه، درخواست خود را به مراجع بالاتر انتقال دهند.
داداش زاده در ارتباط با کارکرد اين سامانه افزود: اين سامانه مربوط و محدود به يک اپراتور نخواهد بود بلکه اين سامانه مشخص‌کننده تعداد سيم‌کارت‌هاي به نام هر شخص در تمام اپراتورها است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن