تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821243747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش در 10 استان کشور شدت می‌گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بارش در 10 استان کشور شدت می‌گیرد




کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز و فردا استان تهران شاهد وزش شدید باد به همراه گرد و خاک خواهد بود،‌ گفت: امروز بارش باران در ۱۰ استان کشور شدت می‌گیرد.





خبرگزاری فارس: کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت:‌ امروز برای استان‌های واقع در غرب، شمال غرب، سواحل شمالی، مرکز، پاره‌ای از مناطق جنوب غرب و استان‌های واقع در البرز مرکزی و پاره‌ای از مناطق شرق و شمال شرق ابرناکی، بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد و در مناطق مستعد، بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: شدت بارش‌ها امروز در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، اردبیل و گیلان، مازندران، گلستان و مناطق شمالی استان‌های سمنان و خراسان شمالی خواهد بود.

وی افزود: طی 3 روز آینده برای شرق کشور وزش باد و در پاره‌ای نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که در منطقه زابل با طوفان گردوخاک همراه خواهد بود.

رفیعی در ادامه تصریح کرد: همچنین امروز و فردا در استان‌های سمنان، اصفهان، قم و تهران وزش باد شدید به همراه گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. با تشکیل توده گردوخاک بر روی کشور عراق، امروز برای استان‌های واقع در نوار غربی کشور نیز پدیده گردوخاک و کاهش دید افقی رخ می‌دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آسمان امروز تهران نیمه ابری تا ابری است و در پاره‌ای از نقاط رگبار و رعدوبرق رخ خواهد داد. همچنین وزش شدید باد به همراه گردوخاک طی امروز در تهران ادامه دارد و این پدیده از سمت غرب تهران آغاز می‌شود.

وی گفت: امروز شهرکرد با دمای 7 درجه سانتی‌گراد و اهواز با دمای 47 درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.






تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن