تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820588362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح 3 پروژه گاز رسانی در شهرستان مراوه تپه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: افتتاح 3 پروژه گاز رسانی در شهرستان مراوه تپه خبرگزاری پانا:پروژه گازرسانی به 2 روستا و ساختمان اداری گاز شهرستان مراوه تپه طی آیینی با حضور فرماندار ،امام جمعه شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۰ شهريور ساعت 11:49

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا،پروژه گازرسانی به 2 روستا و ساختمان اداری گاز شهرستان مراوه تپه طی آیینی با حضور فرماندار ،امام جمعه شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.
در این مراسم که در محل ساختمان اداری و مسجد روستای شیخ لر سفلی برگزار شد فرماندار شهرستان مراوه تپه از خدمات شرکت گاز استان گلستان در راستای توسعه گاز رسانی در این شهرستان تقدیر نمود .
جمال لیوانی با تشریح پروژه های فوق گفت: از 3 طرح گازرسانی 2 طرح آن روستائی شامل روستاهای شیخ لر سفلی و قزل دالق با هزینه ای به میزان 12 میلیارد و 500 میلیون ریال و همچنین طرح احداث ساختمان اداره گاز مراوه تپه با هزینه ای به میزان 11 میلیارد ریال با حضور مسئولین شهرستان افتتاح گردید.
وی در ادامه تصریح کرد:برای اجرای پروژه های مذکور بالغ بر 23 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل پروژه های عمرانی هزینه شده است.
جمال لیوانی اظهارداشت:در همین راستا تعداد 681 نفر ازمردم شریف روستاهای یاد شده از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار تدبیر و امید بهره مند خواهند شد.
مدیرعامل گاز گلستان در پایان افزود:ازمجموع 102 روستای شهرستانهای مراوه تپه تاکنون تعداد 12روستا ازنعمت گازبهره مند شده اند و باقیمانده روستاهایی که قابلیت گاز رسانی دارند در دست طراحی و اجرا می باشد .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن