تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815454784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهادت چراغ راه ملت ايران و همه مدافعان اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۵۸ق.ظ)
نماينده ولي فقيه در کردستان: شهادت چراغ راه ملت ايران و همه مدافعان اسلام است موج - نماينده ولي فقيه در کردستان گفت: خداوند متعال، با برگزيدن افرادي که افتخار شهادت را نصيبشان مي‌کند، بندگان خوب خود را گلچين مي‌کند و در واقع شهدا خوبان برگزيده درگاه الهي هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام سيد محمد حسيني شاهرودي در آيين تشييع 17 شهيد گمنام در بيجار افزود: افتخار شهادت يک انتخاب الهي است که نصيب بندگان خاص الهي مي‌شود.
وي به نقش شهادت در پيروزي‌هاي اسلام و بويژه دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار کرد: رزمندگان اسلام با تاسي از شهادت حضرت امام حسين (ع) توانستند، نظام اسلامي را براي هميشه بيمه کنند و امروز نيز نتايج گهربار آن را مردم در تمام صحنه‌هاي کشور مشاهده مي‌کنند.
نماينده ولي فقيه در کردستان از شهادت به عنوان چراغ راه ملت ايران و همه مدافعان اسلام نامبرد و ادامه داد: شهيدان چنان نظام اسلامي را با خون پاک خود استوار نموده‌اند که دشمن را وادار به تسليم و نشستن پاي مذاکره کردند.
حجت الاسلام شاهرودي به لزوم ادامه راه شهيدان و حفاظت از دستاوردهاي انقلاب پرداخت و خاطرنشان کرد: دشمن هر لحظه به فکر ضربه زدن به انقلاب و جدايي انقلاب از مردم است و اين وظيفه همه را سنگين کرده است.
وي اظهار اميداري کرد: انفاس قدسيه شهدا، همچنان شامل حال همه و انقلاب اسلامي که هدف غايي آن رهايي مظلومان از زير سلطه استبکار است، شود.
نماينده ولي فقيه در کردستان ادامه داد: تا زماني که پيرو ولي فقيه زمان و پايبند به آرمان‌هاي شهدا باشيم، هيچ کس نمي‌تواند، نظام را تهديد کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن