تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820521569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح استعدادیابی شنا در مراغه برگزار شد/جشنواره شنای زیر 12 سال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: خبرهایی کوتاه از شنا/ طرح استعدادیابی شنا در مراغه برگزار شد/جشنواره شنای زیر 12 سال خبرگزاری پانا: طرح استعدادیابی شنا با حضور بابک نراقی مسئول کمیته استعدادیابی هیات شنای استان در استخر اطهر مراغه برگزار شد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۰ شهريور ساعت 08:13

خبرگزاری پانا+جشنواره شنای زیر 12 سال در مراغه برگزار شد/طرح استعدادیابی شنا

به گزارش خبرگزاری پانا، در پایان این دوره افراد برگزیده شناسایی و برنامه ریزی جهت آماده آمادده سازی منتخبین این جشنواره برای مسابقات در دستور کار هیات شنای شهرستان قرار گرفت نراقی در این مراسم از روند رو به رشد شنای شهرستان تمجید کرد و در آینده نچندان دور از مراغه به عنوان قطب شنای استان نام برد. جشنواره شنای زیر 12 سال با شرکت بیش از 150 نفر در استخر اطهر مراغه برگزار شد  جشنواره شنای زیر 12 سال با شرکت بیش از 150 نفر و با حضور معاون مدیر کل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در استخر اطهر مراغه برگزار گردید.  این جشنواره با حضور کلیه شناگران آموزشی به همراه خانواده برگزار و در پایان لوح یادبود به شرکت کنندگان اهدا شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن