تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821049386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران نایب قهرمان کشتی آزاد نوجوانان جهان شد + جدول مدال ها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ایران نایب قهرمان کشتی آزاد نوجوانان جهان شد + جدول مدال ها


در پایان رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان در شهر سارایه وو بوسنی و هرزگوین تیم ایران بدون کسب مدال طلا نایب قهرمان شد و روسیه به مقام نخست دست یافت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از پایگاه اتحادیه جهانی کشتی ، نتایج نهایی روز دوم و نیز نتایج ملی پوشان ایران به این شرح است:

* 46 کیلوگرم :

1- آلکسی کوپیلوف از روسیه (برتری 10 - صفر در فینال)

2- گئورگیوس پیلیدیس از یونان

3- امیر پرسته از ایران و مونو مونو از هند

امیر پرسته در دور اول 3 - 5 از آلکسی کوپیلوف از روسیه شکست خورد و با فینالیست شدن این حریف به جدول رپشاژ رفت.پرسته در دور اول این جدول 14 - 4 روبرتو آلخاندرو از مکزیک را برد ، سپس در دور دوم 6 - 4 از سد آرسن هاروطونیان از ارمنستان گذشت و در دیدار رده بندی 15 - 4 برابر دیلان دمیلیو آمریکایی به برتری رسید و مدال برنز گرفت.

* 54 کیلوگرم :

1- تاکوتو اوتوگورو از ژاپن (برتری 13 - 6 در فینال)

2- عباس حاجی ماگومدوف از روسیه

3- دیتون فیکس از آمریکا و گئورگ آبرامیان از اوکراین

حامد رحیمی در دور نخست استراحت کرد ، در یک هشتم نهایی 10 - 0 علم الدین سیف الله از مقدونیه را ضربه فنی کرد و در یک چهارم نهایی با همین نتیجه کمیل باناژک از لهستان را پشت سر گذاشت.رحیمی در نیمه نهایی برابر تاکوتو اوتوگورو از ژاپن 0 - 10 ضربه فنی شد و در دیدار رده بندی نیز با امتیاز 4 - 4 برابر گئورگ آبرامیان از اوکراین نتیجه را واگذار کرد و پنجم شد.

* 63 کیلوگرم :

1- جارد ورکلیرن از آمریکا (برتری 11 - 0 در فینال)

2- خیرالله نورالدینوف از روسیه

3- احمد مهدی زاده از ایران و اورخان عباسوف از جمهوری آذربایجان

احمد مهدی زاده در دور اول استراحت کرد و در یک هشتم نهایی 7 - 0 جاکوپو مازوتی از ایتالیا را مغلوب کرد.سپس 10 - 4 عیسی دمیر از ترکیه را مغلوب کرد و در نیمه نهایی 5 - 9 از جارد ورکلیرن از آمریکا شکست را پذیرفت.مهدی زاده در دیدار رده بندی 11 - 6 بر واسیلی دیاکونو از مولداوی پیروز شد و مدال برنز گرفت.

* 76 کیلوگرم :

1- اصلان بیک وارامیا از روسیه (برتری 10 - 0 در فینال)

2- ایوان استفانوف از بلغارستان

3- اهلیمان قلی اف از جمهوری آذربایجان و آرکاژی پاهاسیان از بلاروس

حامد منافیان در اولین دور 8 - 7 از سد دمور مگنیشویلی از گرجستان گذشت ، در یک هشتم نهایی 11 - 6 پونیا دیپک از هند را شکست داد و در یک چهارم نهایی 10 - 0 دانیار ملدیبک از قزاقستان را مغلوب کرد.منافیان در نیمه نهایی در مصاف با اصلان بیک وارامیا از روسیه 2 - 13 شکست خورد و در دیدار رده بندی هم 0 - 10 برابر اهلیمان قلی اف از جمهوری آذربایجان ضربه فنی شد و در رده پنجم قرار گرفت.

* 100 کیلوگرم :

1- گیبل استیونسون از آمریکا

2- حسنبوی رحیموف از ازبکستان

3- سوسلان خینچاگوف از روسیه و یاکوپ یرلی کایا از ترکیه

نعیم حسن زاده در اولین دور 11 - 0 جیسون بِینز کانادایی را ضربه فنی کرد ، در یک هشتم نهایی 7 - 5 از سد هیروتو نینومیا از ژاپن گذشت و در یک چهارم نهایی 8 - 10 نتیجه را به سوسلان خینچاگوف از روسیه واگذار کرد و با توجه به شکست این حریف در نیمه نهایی ، حسن زاده از ادامه رقابت ها باز ماند و هشتم شد.

--

پیش از این در 42 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی و در 50 کیلوگرم عرفان آئینی مدال نقره گرفتند.در 58 کیلوگرم امیرحسین کاووسی و در  69 کیلوگرم مجتبی اصغری مدال برنز دریافت کردند و در 85 کیلوگرم میثم عبدی نوزدهم شد.

* رده بندی مدالی پایانی :

1- روسیه            5 طلا 2 نقره 2 برنز

2- آمریکا            3      -       2

3- ژاپن              1      1       1

4- هند               1      -        1

4- ایران             -      2       4

5- ازبکستان        -      2       -

6- ج. آذربایجان    -      1       4

- در این دوره 13 کشور مدال دریافت کرده اند.

* رده بندی امتیازی نهایی :

1- روسیه 90 امتیاز (قهرمان)  2- ایران 65 امتیاز      3- آمریکا 55 امتیاز   4- جمهوری آذربایجان 52 امتیاز   5- هند 37 امتیاز 6- ژاپن 35 امتیاز         7- ازبکستان 33 امتیاز        8- ترکیه 32 امتیاز    9- گرجستان 24 امتیاز    10- بلغارستان 19 امتیاز

--

پیش از این در رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان جهان نیز در اوزان 42 کیلوگرم پویا دادمرز ، 58 کیلوگرم امین کاویانی نژاد و در 100 کیلوگرم امین میرزاده به مدال طلا رسیدند.در 46 کیلوگرم محمدجواد رضایی در رده 15 ، 50 کیلوگرم مهدی محسنی نژاد در رده پنجم ، در 54 کیلوگرم محمدرضا مختاری هشتم ، در 63 کیلوگرم محمدرضا رستمی در رده 18 ، 69 کیلوگرم شایان عفیفی 9 ، 76 کیلوگرم مسلم مرادی 16 و در وزن 85 کیلوگرم سعید یوسفی در رده 11 قرار گرفتند.بدین ترتیب در رده بندی مدالی پایانی تیم ایران با 3 طلا در صدر قرار گرفت اما در رده بندی امتیازی پس از روسیه و بالاتر از ترکیه با 41 امتیاز نایب قهرمان شد.


سه شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن