تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805321134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توليد 13 هزار تن ميگوي پرورشي در بوشهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ شهريور ۱۳۹۴ (۲:۲ق.ظ)
توليد 13 هزار تن ميگوي پرورشي در بوشهر موج - مدير کل اداره شيلات استان بوشهر اظهار داشت: بر اساس آخرين آمار منتشر شده تاکنون در سه هزار و 850 هکتار از مزارع پرورش ميگوي استان ذخيره سازي صورت گرفته است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از مانا، پيش بيني امسال سه هزار و 850 هکتار از مزارع پرورش ميگوي استان بوشهر زير کشت رفته است که پيش بيني مي شود با کاهش توليد نسبت به سال گذشته شاهد توليد 13 هزار تن ميگوي پرورشي در استان باشيم.
حسين بهمن ياري در ادامه سخنان خود اذعان داشت: در اين مزارع پرورش ميگو تا کنون يک ميليارد قطعه لارو ميگو ذخيره سازي شده است.
بهمن ياري خاطرنشان کرد: از ابتداي مهر ماه سال جاري به تدريج فصل برداشت ميگوهاي پرورشي در مزارع استان آغاز خواهد شد و تا اواخر آذر ماه اين برداشت ادامه خواهد داشت.
به گفته اين مقام مسوول در استان بوشهر، پيش بيني مي شود امسال برداشت ميگوي پرورشي در مزارع استان بوشهر در مقايسه با سال گذشته با اندکي کاهش همراه باشد.
وي يادآور شد: سال گذشته در مجموع برداشت 14 هزار و 500 تن ميگوي پرورشي صيد شده بود که امسال پيش بيني مي شود اين رقم بين 12 تا 13 هزار تن برسد.
مدير کل اداره شيلات استان بوشهر اذعان داشت: اين آمار در حالي است که سال گذشته چهار هزار و 400 هکتار از مزارع پرورش ميگوي استان بوشهر زيرکشت رفته بود.
بهمن ياري خاطرنشان کرد: پرورش دهندگان ميگو به دليل کاهش قيمت جهاني ميگو امسال اندکي کمتر به توليد پرداختند تا بتوانند نرخ جهاني را متعادل کنند.
اين مقام مسوول در استان بوشهر يادآور شد: بر اساس برنامه ريزي‌هاي صورت گرفته در شيلات استان قرار بود امسال حداقل پنج هزار مزارع ميگوي استان زير کشت رود که در نهايت با تصميم پرورش دهندگان بخش خصوصي سه هزار و 850 هکتار زير کشت رفت.
وي در ادامه گفته‌هاي خود بيان کرد: در صورتي که طبق برنامه ريزي‌هاي صورت گرفته امسال پنج هزار هکتار از مزارع ميگوي استان زير کشت مي‌رفت مي‌توانستيم در سال جاري شاهد توليد حداقل 18 هزار تن ميگوي پرورشي در استان بوشهر باشيم.
مدير کل اداره شيلات استان بوشهر تاکيد کرد: استان بوشهر در ميان ساير استان‌هاي فعال در زمينه پرورش ميگو از نظر ميزان توليد کيفي و کمي در رتبه نخست قرار دارد.

کاهش صيد ميگوي دريايي در آب‌هاي بوشهر
وي در ادامه در خصوص صيد ميگوي دريايي که از اواسط مرداد آزاد اعلام شده بود، گفت: آمارها حاکي از کاهش صيد ميگو در مقايسه با سال گذشته است.
بهمن ياري خاطرنشان کرد: صيد بي رويه عامل مهمي در کاهش ذخاير ميگوي پرورشي آب‌هاي بوشهر در خليج فارس محسوب مي شود.
به گفته اين مقام مسوول در استان بوشهر، بر اساس آمار اعلام شده تا امروز هزار و 114 تن ميگوي دريايي در آب‌هاي بوشهر صيد شده است.
مدير کل اداره شيلات استان بوشهر با بيان اين که ظرف دو يا سه روز آينده صيد ميگوي دريايي در آب‌هاي استان بوشهر به اتمام خواهد رسيد يادآور شد: سال گذشته در مجموع هزار و 378 تن ميگوي دريايي توسط صيادان بوشهري صيد شده بود که آمار امسال حاکي از کاهش صيد است.
بهمن ياري خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهي از ميگوهاي دريايي توسط لنج ها و در اعماق 30 متري صيد شده‌اند و امسال قايق‌ها نتوانستند به صيد خوبي دست يابند.
وي اظهار اميدواري کرد: با جلوگيري از صيد بي رويه توسط مقامات مربوطه اميدواريم شاهد بازسازي ذخاير ميگو در آب‌هاي خليج فارس باشيم.
مدير کل اداره شيلات استان بوشهر خاطرنشان کرد: ميگوهاي صيد شده در بازارهاي داخلي و اغلب آن در استان بوشهر به فروش مي‌رسد که نرخ آن از ميگوي پرورشي بيشتر است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن