تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805173888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشديد طرح‌هاي انتظامي در مناطق آلوده استان البرز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ شهريور ۱۳۹۴ (۲۱:۱۱ب.ظ)
تشديد طرح‌هاي انتظامي در مناطق آلوده استان البرز موج - فرمانده انتظامي استان البرز از تشديد طرح‌هاي انتظامي در مناطق آلوده استان خبر داد و گفت: با اجراي طرح‌هاي متعدد پاک‌سازي نقاط آلوده و جرم خيز به اراذل و اوباش و مزاحمان نواميس مردم اجازه جولان نمي‌دهيم.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار کامراني صالح، فرمانده انتظامي استان البرز، در تشريح اين خبر، با اشاره به اجراي طرح‌هاي متعدد پاک‌سازي نقاط آلوده و جرم خيز در استان البرز از هفته اول شهريور اظهار داشت: با توجه به بررسي‌هاي کارشناسي پليس و مطالبات عمومي، تشديد اجراي طرح‌هاي پاک‌سازي در دستور کار معاونت‌ها و پليس‌هاي تخصصي استان قرار گرفت؛ در اولين روز شهريور ماه با اجراي طرح پاک‌سازي منطقه حصار شهرستان کرج از لوث توزيع‌کنندگان خرد مواد مخدر و مصرف‌کنندگان تابلو کليد خورد تا آخرين ماه تابستان امسال را با شور و گرماي خدمت به مردم شروع کنيم.
وي به اقدامات اطلاعاتي پليس البرز براي شناسايي فروشندگان مواد مخدر، سارقين، اراذل و اوباش، قاچاقچيان و... استان اشاره کرد و گفت: طي چندين عمليات منسجم و هماهنگ پاک‌سازي نقاط آلوده و برقراري امنيت را در سطح استان به اجرا درآوردند.
فرمانده انتظامي استان البرز، از جمع‌آوري 323 معتاد تابلو، کارتن خواب و پرخطر از سطح شهرستان‌هاي استان و نيز دستگيري 26 فروشنده مواد مخدر در اين طرح خبر داد.
سردار کامراني صالح افزود: با هماهنگي مقام قضايي تعداد 15 آلونک استعمال مواد مخدر که به محل تجمع معتادان تبديل شده بود نيز شناسايي و تخريب شد.
وي با اشاره به دستگيري 53 سارق در سطح شهرستان‌هاي البرز، گفت: متهمان دستگير شده در زمينه‌هاي مختلف از جمله سرقت از منازل و خودرو فعاليت مي‌کردند که در دام پليس گرفتار شدند.
فرمانده انتظامي استان البرز ادامه داد: کشف 25 خودرو و 5 دستگاه موتورسيکلت سرقتي از جمله دستاوردهاي اين طرح بود، در اين خصوص اموال مسروقه ديگري نيز کشف شد و به مال‌باختگان اطلاع‌رساني‌هاي لازم صورت گرفت.
وي با اعلام اين که به اراذل و اوباش و مزاحمان نواميس مردم اجازه جولان نمي‌دهيم، تصريح کرد: طي هفته گذشته تعداد 10 نفر از اراذل و اوباش شاخص دستگير شد.
وي، مبارزه با قاچاق کالاهاي گمرکي و دخاني را از ديگر اقدامات پليس در اين طرح عنوان کرد و افزود: در هفته گذشته کشف اقلام مختلف کالاي قاچاق از جمله لوازم‌خانگي و مواد دخاني به مقدار قابل توجهي صورت گرفت که در اين زمينه توقيف 7 دستگاه تريلر نفت‌کش حاوي 210 هزار ليتر فرآورده‌هاي نفتي به ارزش 255 ميليون تومان از کشفيات شاخص اين هفته محسوب مي‌شود که کام مخلان امنيت اقتصادي را تلخ کرد.
اين مقام مسوول، جلوگيري از ايجاد آلودگي صوتي، بازديد از اماکن عمومي نظير پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، سرکشي از اصناف مختلف مانند؛ مراکز خريد، سفره‌خانه، چايخانه‌ها و... را از ديگر اقدامات پليس البرز در اين طرح‌ها عنوان کرد و ادامه داد: برگزاري نمايشگاه عفاف و حجاب از سوي معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان در راستاي ترويج فرهنگ حجاب در جامعه و جلوگيري از بي‌بندوباري که تبعات جبران‌ناپذيري در خانواده‌ها به‌جاي مي‌گذارد...، همگي در جهت ايجاد محيط امن و آرام براي فعاليت شهروندان است.
فرمانده انتظامي استان البرز با بيان اين که اجراي موفق طرح‌هاي پاک‌سازي مستلزم همکاري صميمانه مردم و پليس است، گفت: پليس، خدمتگزار مردم است و مردم نيز بايد براي داشتن شهري سالم و آرام، با خادمان خود همکاري کنند.
گفتني است، اجراي طرح‌هاي پاک‌سازي که با عملکرد مقتدرانه پليس البرز، دستاوردهاي خوبي به همراه داشت افزايش احساس امنيت و خرسندي البرزنشينان را موجب شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن