تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819912512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز بهره‌برداری از ۵۲۸ طرح در چهارمحال و بختیاری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار چهارمحال و بختیاری در جمع دانشگاهیان: آغاز بهره‌برداری از ۵۲۸ طرح در چهارمحال و بختیاری خبرگزاری پانا:استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۲۸ طرح، در دو سال فعالیت دولت یازدهم، در استان بهره‌برداری شده است.
۱۳۹۴ دوشنبه ۹ شهريور ساعت 18:55

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا،قاسم سلیمانی دشتكی در آیین گرامیداشت هفته دولت، در جمع دانشگاهیان، به میزبانی دانشگاه شهركرد اظهار داشت: در این مدت، طرح‌های های نیمه تمام مهمی با بیش از هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، در حوزه‌های راه، بهداشت، آب و گازرسانی در چهارمحال و بختیاری، به اتمام رسید.
وی تأكید كرد: در این دولت، بیش از دو هزار میلیارد ریال طرح جدید در چهارمحال و بختیاری طراحی و اجرا شده است.
سلیمانی دشتكی تصریح كرد: از این میزان، ۱۷۵ طرح با دو هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار، در هفته دولا امسال بهره‌برداری و به دنبال آن، زمینه اشتغال هزار و ۱۶۹ نفر فراهم شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح‌ها، آب رسانی به روستاهای محروم، رفع نقاط حادثه خیز در مناطقی از شهرستان كیار، برق رسانی به مناطق محروم لردگان و اردل و ایجاد تحولات بزرگ در بخش راه‌های استان هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان كرد: توافق تیم مذاكره كننده ایران، از دیگر دستاوردهای ارزنده دولت یازدهم برای كشور محسوب می‌شود.
سلیمانی دشتكی اظهار داشت: این مذاكرات، حقانیت كشور ما را در استفاده نكردن از سلاح هسته‌ای به دنیا اثبات و طرح اسلام و ایران هراسی رژیم اسراییل و آمریكا را با شكست همراه كرد.
وی اظهار كرد: این توافقات، حذف گزینه نظامی و لغو شش قطعنامه علیه ایران، ثبات شرایط اقتصادی و مهار تورم را به دنبال داشته است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن