تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819553686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده ولي‌‎فقيه در استان درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمين علي آل‌کاظمي را تسليت گفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۶:۵۰ب.ظ)
در پيامي نماينده ولي‌‎فقيه در استان درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمين علي آل‌کاظمي را تسليت گفت موج - خرم آباد - نماينده ولي‌‎فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در پيامي در گذشت محقق و پژوهشگر حوزه و دانشگاه مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمين علي آل‌کاظمي، فرزند عالم رباني آيت‌الله شيخ فرج الله کاظمي، را تسليت گفت.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادي، نماينده ولي‌‎فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، در پيامي در گذشت محقق و پژوهشگر حوزه و دانشگاه مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمين علي آل‌کاظمي، فرزند عالم رباني آيت‌الله شيخ فرج الله کاظمي، را تسليت گفت.
حجت‌الاسلام ميرعمادي، در اين پيام با اشاره به اين‌که ايشان از همان ابتداي شروع نهضت امام خميني(ره) همراه با علماي استان لرستان نقش مؤثري در پيروزي انقلاب اسلامي ايفا نموده‌اند، افزوده است: اين عالم رباني پس از پيروزي انقلاب در سنگر امامت جمعه، مجلس شوراي اسلامي و ديگر مراکز علمي و فرهنگي فعاليت‌هاي ارزشمندي داشته است.
وي با اشاره به اين‌که تاسيس حوزه علميه پاکدشت، تاليف صدها کتاب و مقاله از جمله آثار ماندگار آن روحاني فاضل مي‌باشد، اظهارکرد: اين عالم فقيد، عمر با برکت خود را صرف ترويج فرهنگ اهل‌بيت (ع)، تربيت طلاب و تقويت باورهاي ديني مردم نموده است.
امام جمعه خرم‌آباد در پايان، درگذشت اين عالم فرزانه را به محضر حضرت ولي عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب، حوزه‌هاي علميه و مردم ولايتمدار استان لرستان تسليت عرض نموده و از خداي متعال علو درجات را براي آن مرحوم و صبر و اجر را براي بازماندگان مسئلت نمود.
يادآور مي‌شود، حجت‌الاسلام‌والمسلمين حاج شيخ علي آل کاظمي فرزند مرحوم آيت‌الله حاج شيخ فرج‌الله کاظمي موموندي، مؤسس حوزه عليه جعفريه پاکدشت، در سال 1325 هجري شمسي در شهرستان هرسين متولد و پس از گذراندن تحصيلات ابتدايي در مکتب‌خانه مرحوم شيخ حسن معلم و در محضر مرحوم آيت‌الله والد صرف و نحو را فراگرفت و پس از تحصيل در حوزه عليه کرمانشاه و حوزه عليه خرم‌آباد به حوزه علميه قم مهاجرت کرد.
وي دروس فقه و اصول سطح را در محضر آيت‌الله صلواتي، آيت‌الله سلطاني، آيت‌الله خزعلي و آيت‌الله‌العظمي فاضل لنکراني(ره) به پايان رساند و مباحث فقه را در محضر مرحوم آيت‌الله‌العظمي گلپايگاني(ره) فراگرفت.
استاد آل‌کاظمي از همان ابتداي شروع نهضت امام خميني(ره) در پيروزي انقلاب نقش مؤثري داشت و با آغاز دوران دفاع مقدس، در اولين روزهاي جنگ تحميلي به جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل شتافت و در عمليات‌هاي گونان حضور داشت.
وي به مدت 15 سال با حکم امام خميني(ره) عهده‌دار امامت جمعه پاکدشت استان تهران بود که در سال 63 با تأسيس حوزه علميه در اين منطقه نقش اثرگذاري در تربيت طلاب، تقويت و حفظ ديانت مردم و ترويج فرهنگ اهل‌بيت(ع) ايفا کرد.
امامت جمعه پاکدشت استان تهران، مسووليت نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در مجتمع آموزش عالي ابوريحان بيروني، معاونت سازمان عقيدتي-سياسي نيروي انتظامي، دو دوره حضور در مجلس شوراي اسلامي، صاحب‌امتيازي و مديرمسوولي نشريه سراسري نداي خاوران را مي‌توان از مسووليت‌هاي اين مرحوم برشمرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين حاج شيخ علي آل کاظمي صبح روز يک‌شنبه هشتم شهريور در سن 69 سالگي به ديار باقي شتافت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن