تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820879875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گازرساني به ۱۰۰ روستا در منطقه کوهستاني و جنگلي شمال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۲۸ب.ظ)
با دستور وزير نفت انجام مي شود؛ گازرساني به ۱۰۰ روستا در منطقه کوهستاني و جنگلي شمال موج-نماينده جويبار، سوادکوه و قائم‌شهر گفت: وزير نفت دستور گازرساني به ۱۰۰ روستا در منطقه کوهستاني و جنگلي شمال را صادر کرده و بر اساس برنامه‌ريزي شرکت ملي گاز اين کار ظرف دو سال آينده انجام خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد هادي حسيني، نماينده جويبار، سوادکوه و قائم‌شهر با اشاره به اقدامات وزارت نفت در دوساله گذشته گفت: در منطقه (جويبار، سوادکوه، قائم‌شهر) حدود ۱۰۰روستاي فاقد گاز وجود دارد که بر اساس دستور وزير نفت و پيگيري شرکت ملي گاز و بخش استاني، اين کار در حال پيگيري است.
نماينده جويبار، سوادکوه، قائم‌شهر تأکيد کرد: با اجراي برنامه يادشده تا دو سال آينده همه روستاهاي اين منطقه گازرساني خواهند شد و البته امسال بخشي از اين پروژه محقق خواهد.
عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: روستاهاي منطقه جويبار، سوادکوه و قائم‌شهر به سبب کوهستاني و محروم بودن در اولويت گازرساني قرار دارند؛ با اين‌حال نگاه تيم نفتي دولت به بحث گازرساني روستاي مثبت است.
وي، گازرساني به روستاهاي منطقه شمال را ضرورت دانست و افزود: در شرايط نبود گاز، مردم در روستا از چوب به‌عنوان سوخت استفاده مي‌کنند که اين چالش محيط زيستي ايجاد مي‌کند؛ بنابراين، با پوشش شبکه گازرساني در اين مناطق معضل يادشده را نيز رفع خواهد شد.
حسيني تعداد روستاهاي منطقه يادشده را ۶۰۰ روستا بيان کرد و گفت: ۵۰۰ روستا تحت پوشش شبکه گاز رساني است و ۱۰۰ روستاي ديگر تا دو سال ديگر به اين شبکه افزوده مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن