تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815629315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلامت مردم فدای رشد بی وقفه نرخ شیر می شود/پرداخت یارانه تنها راه ایجاد ثبات در نرخ شیر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری مجلس: عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس، با بیان اینکه رشد بی وقفه نرخ شیر نارضایتی عمده مردم را رقم زده است، گفت: رویکرد جامعه به ویژه قشر ضیعف آن در مقابل رشد نرخ ها دوری از مصرف محصولات گران و به خطر افتادن سلامتشان است.
محمدرضا امیری کهنوج درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به انتقادهای پی درپی مردم در تیجه رشد بی وقفه نرخ شیر و محصولات لبنی، گفت: رشد بی رویه نرخ محصولات لبنی به افزایش هزینه های درمان در نتیجه کاهش تمایل مردم به مصرف منجر می شود.
نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، فاریاب، قلعه گنج درمجلس شورای اسلامی، با تاکید براینکه صنایع لبنی و دامداری های کشور محق ترین تولیدکنندگان برای دریافت یارانه تولید هستند،افزود: درحال حاضر بی صرفه بودن تولید درنتیجه افزایش هزینه های آن به تعطیلی بسیاری از دامداری ها منجر شده اما با این حال نباید تمام هزینه ها بر دوش مصرف کننده تحمیل شود.
این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه شیر و محصولات لبنی ازجمله مایحتاج ضروری مردم برای ادامه زندگی هستند، تصریح کرد: دولت در زمینه تامین مایحتاج جامعه درخصوص محصولات لبنی علاوه بر توجه به تولیدکننده و تامین منابع مالی مورد نیاز آن ها باید به حمایت ازمصرف کننده با ایجاد ثبات قیمتی در بازار اقدام کند.
عرضه شیر ارزان کاهش هزینه های درمان را درپی دارد

وی با بیان اینکه سلامت جامعه در گر ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ]

دوشنبه ، ۹شهریور۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری مجلس]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن