تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820038609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاخص تمکین مالیاتی در استان مرکزی از میانگین کشوری بالاتر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل امور مالیاتی استان مرکزی: شاخص تمکین مالیاتی در استان مرکزی از میانگین کشوری بالاتر است خبرگزاری پانا: مدیر کل امور مالیاتی استان مرکزی گفت: شاخص تمکین مالیاتی در استان مرکزی از میانگین کشوری بالاتر است.
۱۳۹۴ دوشنبه ۹ شهريور ساعت 08:34

خبرگزاری پانا+شاخص تمکین مالیاتی در استان مرکزی از میانگین کشوری بالاتر است

به گزارش خبرنگار پانا، محمد رضا سالار فرد در دیدار با فرماندار خمین افزود: شاخص تمکین مالیاتی در این استان 97 درصد است در حالی که میانگین کشوری آن 95 درصد است.
وی ادامه داد: امسال 61 هزار اظهارنامه مالیاتی در استان به مراکز امور مالیاتی ارایه شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است.
مدیر کل امور مالیاتی استان مرکزی اظهار داشت: اگر پرداخت مالیات به عنوان یك ارزش ملی و اسلامی‌تلقی شود و‌ این امر در باور و قبول مؤدیان جاگیرد، می‌تواند مشاركت مردم را در تشخیص و وصول مالیات امكان‌پذیر سازد.
سالار فرد افزایش سطح اطلاعات و آگاهی مردم، پاسخگویی شفاف، برخورد مناسب، تبلیغات و فرهنگ سازی را از عمده دلایل استقبال مردم به ارایه اظهارنامه های مالیاتی خود در موعد مقرر قانونی بیان کرد.
وی بیان کرد: در راستای ایجاد تسهیلات و خدمات دهی بهتر و مطلوب تر، اظهارنامه ها و پرداخت مالیات مصوب تمام واحدهای مالیاتی استان، به صورت الکترونیکی انجام می شود.
مدیر کل امور مالیاتی استان مرکزی با اشاره به طرح اجرای تحول مالیاتی که از سال 93 در این استان آغاز شده است، ابراز داشت: فراهم بودن زیرساخت های لازم این طرح در استان فراهم شده است و تا پایان سال جاری طرح تحول نظام مالیاتی در این استان اجرایی می شود.
سالارفرد اضافه کرد: الکترونیکی شدن نظام پرداخت مالیاتی، شفافیت در ارائه اسناد و مدارک واقعی، در طرح تحول مالیاتی شاخص شده است.
وی گفت: امسال در خمین پنج هزار و 164 اظهارنامه به اداره مالیات شهرستان ارائه شده است.
فرماندار خمین نیز گفت: خمین در سال های گذشته قطب تولید بسیاری از محصولات کشاورزی در استان و کشور بوده که بروز پدیده خشکسالی های اخیر منجر به کاهش سطح درآمدی مردم منطقه و پایین آمدن درآمدهای مالیاتی در شهرستان شده است.
سید مهدی ساداتی اظهار داشت: قرارگرفتن شهرستان در فهرست مناطق کمتر توسعه یافته به مدت 13 سال، از خدمات بزرگ دولت به این شهرستان است.
وی افزود: دادن این امتیاز به سرمایه گذاران می تواند ضمن ایجاد بسترلازم برای اجرای طرح های بزرگ اقتصادی، در کاهش نرخ حدود 14 درصدی شهرستان نقشی بسیار تعیین کننده داشته باشد.
فرماندار خمین بیان کرد: یک پنجم از جمیعت شهرستان از خدمات نهادهای حمایتی استفاده می کنند که این وظیفه مسئولان را در پیگیری اجرای پروژه های اقتصادی برای کاهش سطح محرومیت های منطقه دوچندان می کند.
ساداتی ابراز داشت: ارائه اظهارنامه های مالیاتی در موعد مقرر به یک فرهنگ تبدیل شده است که اگر مردم همچون پرداخت مالیات هایشان نسبت به پرداخت حق ادارات خدمات رسانی همچون شهرداری موظف بودند، در افزایش خدمات بهتر و مطلوب تر تاثیرگذار بود.
وی افزود: برخورد مناسب به مراجعه کنندگان و پاسخگویی شفاف مسئولان و الکترونیکی شدن ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیاتی در ترغیب مردم و تسهیل کار مردم در روند پرداخت مالیات های مشمول خود به دولت موثر بوده است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن