تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803290898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادرات از منطقه ويژه پارس ۳۱ درصد رشد داشت/رشد ۵ برابري جذب کارجويان بومي عسلويه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ شهريور ۱۳۹۴ (۲:۱۳ق.ظ)
صادرات از منطقه ويژه پارس ۳۱ درصد رشد داشت/رشد ۵ برابري جذب کارجويان بومي عسلويه موج - صادرات از منطقه ويژه پارس در سه‌ماهه ابتداي سال ۹۴ نسبت به سه‌ماهه ابتداي سال ۹۳ حاکي از رشد ۳۱ درصدي است.
به گزارش خبرگزاري موج، گزارش عملکرد منطقه ويژه پارس که همزمان با هفته دولت منتشر شده حاکي از رشد ۳۱ درصدي صادرات از اين منطقه در سه‌ماهه نخست سال ۹۴ نسبت به سه‌ماهه نخست سال ۹۳ است؛ ضمن اين‌که صادرات از منطقه در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ افزايش ۲۶ درصدي را نشان مي‌دهد.
در سال گذشته در زمينه فعاليت‌هاي گمرکي، تعداد درهاي گمرکي فاز يک پتروشيمي از ۲۰ به ۲ کاهش يافت که اين امر نقش مهمي در کاهش زمان فعاليت‌هاي گمرکي منطقه داشت. همچنين تأمين آب شرب نخل تقي به ميزان ۶۰ ليتر بر ثانيه و با هزينه ۸۰ ميليارد ريالي، راه‌اندازي انبار و حمل‌ونقل مکانيزه گوگرد براي کاهش اثر مضر زيست محيطي ناشي از حمل‌ونقل اين ماده با تريلرها نيز از فعاليت شاخص سازمان در زمينه تأمين زيرساخت‌هاي منطقه بوده است.
در زمينه طرح‌هاي مصوبه سفر مقام معظم رهبري به منطقه نيز افتتاح طرح‌هاي مدرسه و هنرستان دخترانه شهرستان کنگان، پانسيون‌هاي پزشکي در شهرهاي کنگان و سيراف و طرح‌هاي هادي روستاهاي چاه مبارک و سهمو عسلويه نيز همزمان با هفته دولت افتتاح مي‌شوند.
پيشرفت ۷۰ درصدي طرح اجراي بيمارستان دير، ساخت بناي يادبود شهداي گمنام منطقه ويژه پارس نيز از ساير دستاوردهاي شاخص سازمان منطقه ويژه پارس بوده‌اند. احداث کمربندي شهر کنگان براي سهولت حمل‌ونقل در منطقه و تأمين زيرساخت لازم براي اجراي طرح پالايشي سيراف به عنوان فعاليت شاخص سازمان در سال گذشته همسو با حمايت از بخش خصوصي در منطقه بوده است.
در سال ۹۴ پروژه‌هاي احداث جاده‌هاي پيراموني و داخلي سايت تمبک شهرستان کنگان و سايت صنعتي اختر و نقشه‌هاي (ortophoto) پارس شمالي همزمان با هفته دولت افتتاح خواهند شد.
پيگيري کاهش فلرينگ پالايشگاه‌ها در منطقه، راه‌اندازي انبار و حمل‌ونقل مکانيزه گوگرد براي کاهش اثرات مضر زيست محيطي حمل‌ونقل اين ماده با تريلرها و اجراي طرح پاک‌سازي ساحل نايب‌اند در راستاي اهداف حفاظت از محيط زيست در منطقه ويژه پارس صورت گرفته است.
اختصاص ۳۲۰ ميليارد ريال به طرح‌هاي عام‌المنفعه استان بوشهر، اجراي طرح‌هاي هادي در روستاهاي منطقه، تعريض و اصلاح نقاط حادثه‌خيز جاده‌اي، هوشمند سازي مدارس شهرستان‌هاي عسلويه، دشتي و تنگستان، تجهيز و توسعه پارک‌هاي شهرستان‌هاي عسلويه، کنگان، جم، دير و دشتي نيز از فعاليت‌هاي شاخص سازمان در راستاي عمل به وظايف مسئوليت اجتماعي در مناطق پيراموني در سال گذشته بوده است.
پيگيري پرداخت ۴ هزار ميليارد ريال از مطالبات کارگران توسط شرکت‌هاي مستقر در منطقه در سال ۹۳ همسو با ايفاي نقش حاکميتي سازمان منطقه ويژه پارس در جهت حمايت از حقوق کارگران در منطقه پارس جنوبي در سال گذشته بوده است.
رشد ۵ برابري جذب کارجويان بومي عسلويه در سال گذشته توسط شرکت‌هاي مستقر در منطقه که با پيگيري‌هاي سازمان منطقه ويژه پارس صورت گرفت.
اجراي طرح نخبه پروري در سازمان منطقه ويژه پارس با حضور ۱۲۸ دانش‌آموز (براي اولين بار در استان بوشهر رتبه ۲۴ کنکور سراسري از شرکت‌کنندگان در اين طرح بود)، همچنين امضاء تفاهم‌نامه همکاري بين سازمان منطقه ويژه پارس، دانشگاه جامع علمي کاربردي، دانشگاه خليج‌فارس، پارک علم و فناوري و دانشگاه پيام نور نيز از دستاوردهاي سازمان در زمينه توسعه امور آموزشي در منطقه بود.
در زمينه فرهنگي نيز برگزاري نمايشگاه تخصصي نفت، گاز و پتروشيمي در استان بوشهر، برگزاري جشن‌هاي فرهنگي با محتوا و مضامين وحدت‌آفرين و برگزاري آيين تجليل از رسانه‌ها و... در منطقه ويژه پارس از فعاليت‌هاي سازمان منطقه ويژه پارس هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن