تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799133763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس از افتتاح‌های صنعتی منوجان گزارش می‌دهد افتتاح نخستین کارخانه تولید پودر سنگ جنوب کرمان + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس از افتتاح‌های صنعتی منوجان گزارش می‌دهد
افتتاح نخستین کارخانه تولید پودر سنگ جنوب کرمان + تصاویر
همزمان با هفته دولت، دو پروژه‌ صنعتی از جمله نخستین کارخانه تولید پودر سنگ جنوب کرمان در شهرک صنعتی منوجان بهره‌برداری شد.

خبرگزاری فارس: افتتاح نخستین کارخانه تولید پودر سنگ جنوب کرمان + تصاویر



به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، جنوب کرمان در بخش صنعتی نیز در کنار بخش کشاورزی مستعد سرمایه‌گذاری به ویژه توسط بخش خصوصی است و حضور سرمایه‌گذاران در هر کدام از شهرستان‌های منطقه در بخش صنعت و معدن قطعاً افقی روشن پیش روی مردم محروم این منطقه دارد.

افتتاح کارخانه تولید پودر نیترونیزه سنگ واقع در شهرک صنعتی منوجان به عنوان نخستین پروژه در این بخش در جنوب کرمان که به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری رسید با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد تومان برای 50 نفر اشتغالزایی به دنبال داشته است.

همچنین افتتاح معدن سنگ شیب‌کوه توسط بخش خصوصی در شهرستان منوجان خدمتی دیگر از صنعت در این منطقه بود. افتتاح پروژه‌های شهرداری منوجان و نودژ ایوب فلاحی فرماندار منوجان در حاشیه افتتاح پروژه‌های هفته دولت این شهرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: افتتاح روکش محور اصلی منوجان به کهنوج به طول هشت کیلومتر با اعتبار 15 میلیارد ریال و افتتاح روکش آسفالت محور نودژ به بجگان به طول 12 کیلومتر با اعتبار 5 میلیارد و 500 میلیون ریال انجام شد.

وی به افتتاح 12 پروژه شهرداری منوجان اشاره و عنوان کرد: زیرسازی و آسفالت خیابان صلاه با اعتبار 7 میلیارد و 900 میلیون ریال، زیرسازی و آسفالت خیابان انتظام با  اعتبار 2 میلیارد ریال و آسفالت خیابان‌های سطح شهر با اعتبار 5 میلیارد ریال ازجمله این پروژه‌ها است.

فلاحی به پروژه‌های شهرداری نودژ اشاره و اظهار کرد: آسفالت و زیرسازی خیابان فجر، ‌خیابان طلوع، شهرک بنیاد مسکن، پروژه حسین‌آباد خیابان معلم و ... از جمله پروژه‌های افتتاح شده در نودژ است. 10 هزار حلقه چاه غیرمجاز آب در کرمان داریم ابوالقاسم سیف‌اللهی سرپرست معاونت عمرانی استاندار کرمان در جلسه همیاران آب کرمان در شهرستان منوجان اظهارداشت: موضوع آب از اهمیت بالایی برخوردار است و با وحدت و همکاری می‌شود کارهای بزرگی را انجام داد.

وی با بیان اینکه در دنیا و کشور ما آب را به نحوی مصرف کردیم و هدر دادیم که هم‌اکنون بحران آب را داریم، بیان کرد: در این چند دهه با استفاده بی‌رویه، سفره‌های آب زیرزمینی را تخریب کردیم و سفره‌های عمیقی به وجود آمده که مشکلاتی را ایجاد کرده است. وی با بیان اینکه میزان بارندگی در دنیا در سال 760 میلی‌متر در ایران 250 میلی‌متر و در استان کرمان 29 میلی‌متر است، عنوان کرد: 34 هزار حلقه چاه آب در استان داریم که 10 هزار حلقه چاه غیرمجاز است. معاون استاندار کرمان افزود: 16 مصوبه در مجموعه همیاران آب استان مصوب و دستگاه‌های متولی مشخص شده‌اند که به مردم در زمینه بهره‌برداری از آب کشاورزی آموزش دهند. سیف‌اللهی تصریح کرد: سال گذشته 18 هزار هکتار آبیاری تحت فشار در شمال و جنوب استان داشتیم که در این زمینه 53 میلیون مترمکعب صرفه‌جویی آب شده است . وی یادآور شد: همچنین سال گذشته 6 هزار و 77 حلقه چاه برقی داشتیم که 28 حلقه چاه مربوط به شمال استان و 649 حلقه چاه در جنوب استان برقی شده است. 700 حلقه چاه و موتورپمپ کشاورزی منوجان خاموش شدند ایوب فلاحی فرماندار منوجان اظهار کرد: در راستای مصرف بهینه از آب کشاورزی میزان 700 هکتار با اعتبار 42 میلیارد ریال آبیاری تحت فشار روی محصولات زراعی و باغی شهرستان انجام شده است. وی بیان کرد: در همین راستا به ازای اجرای هر هکتار آبیاری تحت فشار در طول سال، 50 هزار متر مکعب صرفه‌جویی داشتیم. فلاحی افزود: در زمینه استفاده بهینه از مصرف آب، جلوگیری از چاه‌های غیرمجاز، استفاده صحیح بهره‌برداران و کشاورزان از آب استحصالی و نصب کنتورهای هوشمند برای کنترل آب تعیین شده و میزان آب مندرج در پروانه بهره‌برداری تشکیل کارگروه حفاظت از آب را داشتیم. فرماندار منوجان اظهار داشت: برای جلوگیری از کشت‌های تابستانه و خاموشی موتورپمپ‌ها در فواصل خرداد ماه تا مهر ماه سال جاری حدود 700 حلقه چاه و موتورپمپ کشاورزی خاموش شدند که با این میزان حدود 3 میلیون متر مکعب صرفه‌جویی و ذخیره آب داشته‌ایم. لزوم فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف صحیح آب حجت‌الاسلام رضا احمدی‌نیک ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر هرچند در دوران مسئولیت کوتاهی که داشتند به اسلام و نظام خدمت کردند، اما در تاریخ ماندگار شدند. وی خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر دارای ویژگی‌هایی چون اخلاص در کارها بودند و کار را برای خدا انجام می‌دادند و با ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری، یک مدیریت جهادی داشتند. امام جمعه نودژ ابراز داشت: مدیران نیز با مدیریت جهادی کارها را به پیش ببرند و الگوی آنها شهیدان رجایی و باهنر باشد و مشکلات مردم را در حوزه اقتصادی و معیشتی حل کنند. احمدی‌نیک با بیان اینکه مسئله حیاتی امروز در کشور ما که زنگ خطرش به صدا درآمده و همه ما مسئول آن هستیم، آب است، افزود: نیاز است فرهنگ‌سازی در این حوزه انجام گیرد.











=============== گزارش از عبدالله سراجی عکس از ایمان ابراهیمی ============== انتهای پیام/80006/ش40

94/06/08 - 18:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن