تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798600072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع ايران از ملت فلسطين يک تفکر ديني باارزش است/بيداري اسلامي ارزش است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۱۰ب.ظ)
نماينده ولي‏‌فقيه در لرستان: دفاع ايران از ملت فلسطين يک تفکر ديني باارزش است/بيداري اسلامي ارزش است موج - خرم‌آباد - نماينده ولي‌فقيه در لرستان گفت: حکومت‌هاي الهي در کنار منافع مادي، منافع معنوي را ملاک قرار مي‌دهند، دفاع ملت ما از مردم مظلوم فلسطين از لحاظ تفکر ديني يک کار باارزش است.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادي، نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، ظهر امروز، هشتم شهريور، در مراسم گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر که در مدرسه علميه کماليه خرم‌آباد برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامي از همان روز اول مورد کينه استکبار جهاني، غرب و در راس همه آن‌ها آمريکا بوده است.
وي در رابطه با شاخصه‌هاي دولت مردان افزود: از آن‌جايي که انسان يک موجود اجتماعي است نيازمند به نظم اجتماعي است از نظر فطري و عقلي و شرعي انسان اجتماعي نيازمند به حکومت است، چنان‌که امام علي (ع) فرموده است: «دو نفر شما در يک جا جمع نمي‌شود مگر اين‌که يکي پيش‌رو و ديگري دنباله‌رو باشد.»
حجت‌الاسلام ميرعمادي ادامه داد: در طول تاريخ حکومت‌ها به دو قسم حکومت‌هاي الهي و حکومت‌هاي مادي تقسيم مي‌شوند که هر يک از اين حکومت‌ها با هم تفاوت دارد، اولين امتياز حکومت الهي توجه به خداي متعال است و قوانيني که از سوي خداي متعال آمده به اجرا درمي‌آبد.
نماينده ولي‎فقيه در لرستان با اشاره به اين‌که حکومت‌هاي الهي به‌دنبال برقراري عدالت هستند، خاطرنشان کرد: اساس حکومت‌هاي غيرالهي بر فساد، ظلم، تعدي، تجاوز، سلطه‌گري و قدرت‌طلبي است.
حجت‌الاسلام والمسلمين ميرعمادي اضافه کرد: هدف حکومت‌هاي الهي اقامه دين و گسترش عدل است و هدف حکومت‌هاي مادي براساس سلطه‌گري و منافع شخصي يا منافع حزبي است.
وي گفت: امروز در دنيا حکومت‌هاي پادشاهي خودشان را حاکم بر همه چيز مي‌دانند و حکومت را با نگاه مالکانه مي‎بينند و مردم را براي بهره‌کشي مي‌خواهند و اين در حالي است که در حکومت الهي نوع نگاه خدمتگزاري و امانت‌دارانه است.
وي افزود: حکومت‌هاي غربي به‌ دنبال منافع شخصي يا حزبي هستند و تفکر دولتمردان غربي براساس منفعت مادي است، وقتي با کشوري رابطه برقرار مي‌کنند با منافع مادي آن کشور کار دارند اگر مذاکره مي‌کنند منافع مادي را در نظر مي‌گيرند.
نماينده ولي‌فقيه در لرستان با اذعان به اين‌که حکومت‌هاي الهي در کنار منافع مادي، منافع معنوي را ملاک قرار مي‌دهند، خاطرنشان کرد: دفاع ملت ما از مردم مظلوم فلسطين از لحاظ تفکر ديني يک کار باارزش است.
وي گفت: ما از بيداري اسلامي حمايت مي‌کنيم؛ زيرا در تحليل ما در بيداري اسلامي ارزش است؛ زيرا گسترش اسلام است مبارزه با ظلم است اما بيداري اسلامي در تفکر مادي يا غربي، ضد ارزش است.
امام جمعه خرم‌آباد افزود: آن‌ چه در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اتفاق افتاد مبناي تفکر حکومتي تغيير پيدا کرد، مبناي تفکر و حکومت و سياست را بر انديشه‌ الهي بينش الهي استوار ساخت منشاء قدرت در حکومت اسلامي، اسلام و خدا و در درجه بعد مردم است ما قدرت حکومت را در تفکر الهي مي‎بينيم و معتقديم همه قدرت‌هاي عالم در برابر قدرت الهي ناچيزاند.
حجت‌الاسلام ميرعمادي با بيان اين‌که قدرت الهي در اراده مردم مسلمان تجلي پيدا کرده است، افزود: مردم اگر در حکومت نقش داشته باشند آن حکومت پايدار است اما در حکومت‌هاي غير ديني کاري به مردم ندارند.
وي با بيان اين‌که ما قدرت نظام را در بمب هسته‌اي نمي‌دانيم، بلکه قدرت نظام را مردم مي‌دانيم، تصريح کرد: قدرت جمهوري اسلامي در انتخابات و راي مردم به نظام جمهوري اسلامي ايران است.
ميرعمادي افزود: آن‌چه استکبار را وادار کرد در برابر ما زانو بزند حضور مردم در صحنه بود که با هوشياري و تبعيت از رهبري، قدرت نظام را نشان دادند.
وي با اشاره به اين‌که تفاوت ديگر حکومت‌هاي ديني و غيرديني در شاخصه‌هاي دولت مردان است، خاطرنشان کرد: اولين شاخصه حکومت ديني اين است که در راس حکومت، يک انساني قرار دارد که يا پيامبر است يا ولي‌‏فقيه است که اسلام‌شناس است اما در حکومت‌هاي غيرديني يک انسان فاسق، عياش در راس است.
نماينده ولي‏‌فقيه در لرستان گفت: در حکومت ديني حاکميت پيامبر، امام و ولي‌فقيه استدر راس اين حکومت يک شخصيتي وجود دارد که همه خصلت‌ها و خوبي‌ها در او جمع شده است و عده‌اي هم به‌عنوان خبرگان امت ايشان را رصد مي‌کنند.
وي اضافه کرد: دومين شاخصه دولتمردان، التزام و پايبندي به دين خداست، يعني کساني‌که در نظام اسلامي مسووليت دارند بايد قوانين اسلامي را رعايت کنند و برخلاف قوانين اسلام قانون وضع نکنند.
امام جمعه خرم‌آباد گفت: از ديگر شاخص‌هاي دولت مردان عدالت‌طلبي، مبارزه با فساد، مبارزه با ظلم، امانت‌داري و دوري از خيانت است کسي‌ که مسووليتي را در نظام اسلامي دارد بايد امانت‌دار باشد و از حق مردم دفاع کند.
وي افزود: يکي ديگر از شاخصه‌هاي دولتمردان اسلامي صداقت و صراحت است اين‌که با مردم رو راست باشند و با ان‌ها صادقانه حرف بزنند و به محرومين و مستضعفان توجه داشته باشند.
حجت‌الاسلام ميرعمادي پايبندي به دين، صداقت، ساده‌زيستي، توجه به محرومان، صراحت، ايستادگي در برابر ظلم و فساد، تبعيت از ولايت را از شاخص‌هاي مهم در رجايي و باهنر برشمرد.
وي ادامه داد: يکي از تحليل‌هاي غلط آمريکا نسبت به ايران اين است که فکر کرد جمهوري اسلامي وابسته به شخص است در قضيه رجايي و باهنر يا قضيه هسته‌اي دانشمندان ما را شهيد کردند اما ديدند نظام ما از بين نرفت.
نماينده ولي‎فقيه در لرستان در خاتمه گفت: نظام اسلامي ما شجره طيبه صالحه شده است و ما بايد خودمان را با انقلاب مطابقت بدهيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن