تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819913728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیازهای معلولین در پروژه های عمرانی و ساخت تاسیسات گردشگری باید لحاظ شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایران ایزی تراول:
نیازهای معلولین در پروژه های عمرانی و ساخت تاسیسات گردشگری باید لحاظ شود
نیازهای معلولین در پروژه های عمرانی و ساخت تاسیسات گردشگری باید لحاظ شود نیازهای معلولین در تعریف پروژه های عمرانی و ساخت تاسیسات گردشگری نظیر اماکن اقامتی و موزه ها باید دیده در نظر گرفته شود.
به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری تهران؛ رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی استان با اعلام این که  12 آذر ماه روز جهانی معلولان فرصتی است که پدیده معلولیت را تکریم و ارج نهیم افزود : توجه به وی افزود:با توجه به این که بیشتر موزه ها از ابتدا با کارکرد موزه ای ساخته نشده اند و بعدها به موزه تبدیل شده اند ،دسترسی افراد معلول در آن ها در نظر گرفته نشده است ، امیدواریم با حساسیت و توجه دوستانمان در شورای شهر و شهرداری تهران بتوانیم موانع دسترسی ومعلولان به اماکن گردشگری و فرهنگی پایتخت را مرتفع نماییم.
خسروآبادی گفت: این افراد با وجود محدودیت‌هایی که دارند با عزم راسخ، خودباوری، تلاش و جدیت توانستند در حوزه تولید محصولات صنایع دستی،  به خوبی ایفای نقش کنند.
وی با بیان این که تعهد دولت‌ها نسبت به معلولین باید در برابری فرصت‌ها نسبت به این قشر باشد، گفت: باید تلاش کنیم به سمت اصل برابری در اشتغال ، بهره‌بری از فرصت‌ها در حوزه آموزش هنرهای سنتی و استفاده از نمایشگاه ها و بازارچه های صنایع دستی  نسبت به معلولین پیش برویم .
خسروآبادی افزود :  مهم‌ترین هدفی که در اداره کل میراث فرهنگی استان در قبال معلولان  دنبال می‌شود توانمندسازی این قشر از جامعه است که بتوانند به‌عنوان شهروندی تاثیرگذار زندگی خود را به‌صورت مستقل اداره کنند.
این مقام مسئول عنوان کرد:  خودکفایی و استقلال فردی برای معلولان از اهمیت بسزایی برخوردار است ،فعالیت فرد معلول باید منجر به اشتغال پایدار شود تا این فرد بتواند در فعالیت‌های مختلف جامعه مشارکت کند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: ایجاد بازارچه های دائمی صنایع دستی ویژه افراد معلول با امکان دسترسی مناسب می تواند فرصتی مناسب برای اشتغال پایدار آنان فراهم سازد.
مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران با بیان آنکه امروزه “دسترسی برای همه” به عنوان یک ضرورت حیاتی برای بیشتر  دولت ها تشخیص داده شده است گفت :  به همین منظور یکی از شعارهای ما در حوزه گردشگری استان تهران اجرای طرح تهرانگردی برای همه است . منبع: خبرگزاری میراث آریا




۹۴/۶/۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران ایزی تراول]
[مشاهده در: www.iraneasytravel.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن