تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820131735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصرف بنزين منطقه چهارمحال و بختياري کاهش داشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۵۰ق.ظ)
در مقايسه با دو سال قبل؛ مصرف بنزين منطقه چهارمحال و بختياري کاهش داشت موج-با احداث جايگاه‌هاي جديد سي.ان.جي در دولت تدبير و اميد، مصرف بنزين منطقه چهارمحال و بختياري در مقايسه با دو سال قبل از آن ۱۰ ميليون ليتر کاهش يافته است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از شانا، مجتبي سرداري، مدير شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه چهارمحال و بختياري با بيان اين‌که در دو سال نخست فعاليت دولت تدبير واميد، ۵ جايگاه سوخت در اين منطقه به بهره‌برداري رسيده است، به خبرنگارشانا، گفت: با بهره‌برداري از اين جايگاه‌ها که سه باب آن سي.ان.جي است، مصرف گاز طبيعي فشرده (سيان جي) ۷.۵ درصد افزايش و به‌واسطه اين افزايش، مصرف بنزين نيز در دو سال نخست دولت يازدهم، ۱۰ ميليون و ۳۲۰ هزار ليتر کاهش يافته است.
مجتبي سرداري شمارکنوني جايگاه‌هاي عرضه سي.ان.جي منطقه چهارمحال و بختياري را ۳۶ باب اعلام کرد.
وي همچنين درباره مجاري عرضه فرآورده‌هاي نفتي (بنزين و نفت گاز) نيز گفت: براساس دستورالعمل‌هاي شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران مبني بر کيفي سازي جايگاه‌هاي سي.ان.جي به لحاظ رعايت الزام‌هاي ايمني، اطمينان از سلامت تجهيزات، همچنين زيباسازي، محوطه‌سازي و ارائه مطلوب خدمات به مشتريان، ارزيابي جايگاه‌هاي عرضه سوخت در دستور کار قرار گرفته است.
سرداري با بيان اين‌که هم اکنون ۴۵ جايگاه عرضه سوخت در منطقه چهارمحال و بختياري فعال است، تصريح کرد: براساس آخرين ارزيابي‌هاي انجام شده در نيمه دوم پارسال و نيمه نخست امسال، بيش از ۷۰ درصد جايگاه‌هاي سوخت اين منطقه به درجه ممتاز ارتقاي رتبه يافته‌اند.
به گفته وي ۱۷ درصد جايگاه‌هاي اين منطقه نيز رتبه درجه‌يک را به خود تخصيص داده‌اند و اين مهم مرهون تلاش دوسويه کارکنان شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه چهارمحال و بختياري و جايگاه داران اين منطقه است.
وي با بيان اين‌که بازديد کنترل کيفيت جايگاه‌هاي سوخت به صورت حجمي به بخش خصوصي واگذار شده است، تصريح کرد:در پي اين واگذاري، بازديد از جايگاه‌هاي سوخت که در ارتقاي کيفيت خدمات به مشتريان تأثيري بسزا داشته، ۵۰درصد افزايش يافته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن