تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821131446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساماندهی 11 هزار دبیر دوره متوسطه کشور در دوره اول متوسطه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: زرافشان مطرح کرد؛ ساماندهی 11 هزار دبیر دوره متوسطه کشور در دوره اول متوسطه خبرگزاری پانا:معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: 11 هزار دبیر دوره متوسطه کشور تاکنون در مدارس دوره اول متوسطه ساماندهی شده اند.
۱۳۹۴ شنبه ۷ شهريور ساعت 11:02

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، علی زرافشان در همایش تجلیل از سرگروه های آموزشی گیلان اظهارکرد: با اضافه شدن پایه نهم به دوره اول متوسطه و فقدان پایه دهم در آموزش متوسطه دوم در حدود 50 هزار نفر در دوره دوم نیروی مازاد داریم که تاکنون 11 هزار نفر از این نیروها در دوره اول متوسطه و چهار هزار نفر هم در دوره ابتدایی ساماندهی شده اند.
 
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت ارتقای کیفیت در آموزش تصریح کرد: راهبرد اصلی وزیر آموزش و پرورش ارتقای کیفیت یاد دهی ،یادگیری است و پژوهش یکی از مهمترین مراحل یادگیری و آموزشی در کشوراست.
 
وی افزود : در حال حاضر 400 پژوهش سرا در کشور داریم و برای ارتقای بیشتر امر پژوهش 80 پژوهش سرای دیگر تا سال آینده در کشور گشایش می یابد.
 
زرافشان خاطرنشان کرد : معلم ، محور و موتور اصلی اثربخشی در مدرسه است و حضور قدرتمندانه در گروه های آموزشی ، تبادل تجربه ، دوره های ضمن خدمت می تواند به توانمندسازی معلمان کمک نماید. زرافشان با اشاره به اهمیت آموزشهای فنی و حرفه ای در آموزش و پرورش گفت : حدود 400 هزارنفر  در مدارس کاردانش درس می خوانند و یقینا دانش آموزانی که در مراکز فنی و حرفه ای آموزش می بینند در آینده شغلی شان موفق ترند.
 
در پایان این همایش از 360 نفر برگزیده کشوری و استانی سرگروههای آموزشی استان گیلان تجلیل شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن