تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820699278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقتی والیبالیست ها اصلا نمی شنوند که منتقدان چه می گویند!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


وقتی والیبالیست ها اصلا نمی شنوند که منتقدان چه می گویند! ورزش > والیبال - مهدی مهدوی پاسور تیم ملی معتقد است سه باخت واگنر تیم را به خودش آورد.

مهری رنچبر- خبرگزاری خبرآنلاین؛او که همیشه در خدمت تیم ملی والیبال بوده، این روزها سوژه منتقدان شده. آن هم به بهانه درگیری اش با کواچ در بازی با ژاپن. پاسوری که در این چند سال  با به دنیا آمدن تولد دخترش گلبو ، تقریبا هیچ سالی ،جشن تولدش کنارش نبوده. او همیشه در خدمت تیم بوده ، به قول خودش چه بازی کرده و چه نکرده. *چرا که تیم ملی در واگنر سه بازی را باخت درحالی که همه بازیکنان فکر می کردند خوب کار می کنند؟  الان هم می گویم که ما در جام واگنر خوب کار کردیم. به نظرم این سه باخت  خیلی به تیم خیلی کمک کرد. بچه ها به حدی رسیدند که متوجه شوند نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرند. درست است که فرانسه و لهستان خیلی خوب هستند اما ما فکر می کردیم خیلی راحت می توانیم آنها را شکست دهیم. این باختها در بازیهای دوستانه ما را بیدار کرد و به خودمان آورد. بیشتر فکر کنیم و اینکه بدانیم اصلا کار راحتی نداریم. من خودم قبل از رفتن به لهستان می گفتم جزو چهارتیم اول جام جهانی می شویم. این باختها به ما کمک می کند بتوانیم خیلی با انگیزه و با همه قوا جلوی همه تیم ها حاضر شویم و هیچی تیمی را دست کم نگیریم. دیدید  که بعداز این سه باخت در روسیه مقابل هلند و تیم خوب روسیه  نتیجه را برگرداندیم و دو برد خوب گرفتیم. این نشان می دهد که اگر بخواهیم  و با  تفکر تمرکز به زمین برویم هر تیمی را می بریم. * این باخت ها قبل از جام جهانی نگران کننده نیست؟
نه. باخت در جام جهانی ژاپن نگران کننده می شود. چرا که جای جبران نمی ماند. ما هر وقت در بازیهای تدارکاتی بیشتر باختیم در بازیهای اصلی عملکرد بهتری داشتیم. امیدوارم از این باختها نهایت استفاده را ببریم و مربیان ضعف هایمان را بشناسند و قوتهایمان  تقوی کنند تا باعث دلگرمی تیم شود و ان شاءا... در مسیر موفق شویم.
*باخت به فرانسه یا لهستان خیلی سخت نبود که باخت به ژاپن سنگین بود. این باخت یعنی ژاپن خیلی بهتر کارکرد؟
این جوری نیست که فقط ما کار کنیم. همه تیم هایی که به جام جهانی می آیند، در مسابقات و تورنمنت های مختلف حاضر می شوند تا پیشرفت کنند .ولی در بازی با ژاپن نباید مقیاسی برای ارزیابی تیم ملی باشد چرا که تدارکاتی است و ما با 40-50 درصد توانمان بازی کردیم. با همان شرایط هم می توانستیم آن را شکست دهیم اما  خیلی خوب شد که در واگنر باختیم. چرا که زاپن را خیلی دست کم گرفته بودیم . امیدواریم زاپن را مثل قبل در کشورش شکست دهیم.
*بعضی منتقدان معتقدند سه باخت تیم در واگنر به کار آمد نبودن کواچ برمی گردد؟
متوجه بعضی ها نمی شوم. در این مرحله اصلا نظر منتقدان مهم نیست . ما اصلا نمی شنویم آنها چه می گویند. فقط کار خودمان را انجام می دهیم. قبلا هم این طوری بوده، تا تیم می بازد یکسری برای نشان دادن خودشان انتقاد می کنند. به نظرم منتقدی قابل قبول است که کنار تیم بوده و بداند تیم چه کارهایی کرده و چه تمریناتی انجام داده وبا چه سختی هایی. چه تورنمنت هایی رفته و از روند بالا و پایین تیم خبر داشته باشد. انها یی که در این هفت، هشت ،10 سال من ندیده ام که کجا بوده اند و یک دفعه نظر می دهند نه تنها برای من که بری بچه ها ، کادر و حتی مردم هم مهم نیستند.
*درگیری شما با کواچ چقدر صحت دارد؟
سوال بی موردی است. نباید از خودم تعریف کنم اما حالا که این سوال را پرسیده اند می گویم ؛بزرگترین افتخار مهدی مهدوی در مدت 17-18 سال ملی پوشی ام اینکه بدون حاشیه درخدمت  تیم ملی بودم. چه بودم و چه نبودم همه هدفم پیروزی تیم ملی بوده . حتی با کمترین حضورم در تیم. نمی دانم منظورتون از این سوال چیه.  من واگذار می کنم به کسانی که مرا می شناسند و خودشان ارزیابی کنند که آیا می توانم چنین کاری بکنم یا نه؟
*چرا هرف وقت تیم ملی پایش را بیرون از یاران می گذارد حاشیه درست می شود؟
تیمی که از کشور خارج می شود بیشتر زیر ذره بین است. هر وقت ما  پایمان را از ایران بیرون گذاشته ایم برایمان حاشیه سازی می کنند. فکر نمی کنم حاشیه ها به جایی برسد. چرا که همه اش کذب است.
*روسیه  برای تیم ملی خوش یمن است. هر وقت تیم بازی کرده ، برده است.
شاید این طوری باشد، اما ما به بازیهای تدارکاتی زیادی احتیاج داریم. کم کم بازیهای تدارکاتی رو به جلو می رود تیم هماهنگ تر و بهتر کار می کند. فکر می کنم بازی تدارکاتی با ما برای روسیه هم خیلی خوب است چرا که  هر وقت با یاران بازی کرده ،در بازیهای رسمی خیلی خوب ظاره شده . این خوش شانسی دو طرفه است که ما را دعوت می کنند. همه بازیکنان اصلی هم بود . حتی موزرسکی هم در پست تخصصی خودش بازی می کرد. الکنو هم که با این تیم قهرمان المپیک شده بود . فکر نمی کنم  این برد جای هیچ حرف و حدیثی داشته باشد.
* با این شرایط چه نتیچه ای را برای تیم در جام جهانی پیش بینی می کنی؟
ان شاءا... که موفق شومی. اما کار خیلی خیلی سختی داریم. ان شاء ا... تیم بدون مصدوم وارد جام جهانی شود و بچه ها هم همه توانشان را بگذارند تا همه زحماتی را که تا به حال کشیده اند . خودشان از خودشان راضی شوند. تیم ملی حالا شرایط حساسی دارد و به حمایت همه مردم و رسانه ها نیاز دارد. از همه آنهایی که دلشان برای آن می تپد می خواهم که حمایت کنند و اجازه ندهند شایعات و حاشیه ها فکر بچه ها را بهم بریزد. واقعا مثل یار سیزدهم تیم باشند. 


251 41  

کلید واژه ها: والیبال -




شنبه 7 شهریور 1394 - 10:24:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن