تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814653942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فن خال: رومرو هنوز خود را اثبات نکرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۱۸ق.ظ)
فن خال: رومرو هنوز خود را اثبات نکرده است موج-لوييز فن خال عنوان کرده است دروازه بان جديد تيمش-سرجيو رومرو-هنوز فرصتي را براي ثابت کردن اين که براي بازي در ليگ برتر مناسب خواهد بود، پيدا نکرده است.
به گزارش خبرگزاري موج، منچستريونايتد در تابستان امسال با قراردادي آزاد، سرجيو رومرو را جذب کرد. رومرو در هر 3 بازي نخست تيمش در ليگ برتر موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شده است. با اين حال، هنگامي که از لوييز فن خال پرسيده شد که آيا رومرو ثابت کرده است که مي تواند در فوتبال فيزيکي انگلستان موفق باشد يا خير، سرمربي هلندي شياطين سرخ در پاسخ گفت: فکر نمي کنم (که ثابت کرده باشد). البته تا اکنون ما اجازه نداده ايم که شوت هاي زيادي در نزديکي محوطه جريمه ما زده شود. با اين حال او مهارهاي بسيار خوبي را داشته است. تنها واکنش او در پيروزي 0-4 مقابل بروخه و همچنين، واکنش او در بازي با تاتنهام بسيار مهم بودند. فکر مي کنم او نتوانسته است توانايي هايش را تا به اکنون نشان دهد، و اين جمله از سويي ديگر مي تواند يک تعريف و ستايش از تيم باشد.
فن خال معتقد است که اضافه شدن رومرو به ترکيب منچستريونايتد در تنها 12 روز قبل از شروع فصل جديد، موجب شده است تا هماهنگي او با هم تيمي هايش کمي زمان ببرد.
فن خال در اين باره گفت: مشکل، هماهنگي بين او و بازيکنان جديد بود. ما تمرينات مخصوصي را با او داشته ايم. نه تنها با او و مربي دروازه بان (فرانک هوئک)، بلکه با بازيکنان. ما توجه زيادي را صرف اين مسئله کرده ايم و به همين دليل بوده که تا به اکنون بر آن غلبه کرده ايم.
خاوير هرناندز در بازي قبلي منچستريونايتد با بروخه يک پنالتي و يک موقعيت خوب را از دست داد و اکنون زير ذره بين رسانه ها قرار گرفته است.
فن خال درباره مهاجم مکزيکي اش گفت:هر بازيکني که براي منچستريونايتد بازي مي کند بايد با اين فشار دست و پنجه نرم کند. مثل همين موضوع که شما رسانه ها با انتقادهايتان روني را به خاک مي زديد و اکنون او 3 گل را به ثمر رسانده و به خدا تبديل شده.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن