تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804415987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سالانه حدود ۹۰۰ هزار شغل جديد بايد در کشور ايجاد شود / من وزير بيکاران و کارفرمايان هستم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ شهريور ۱۳۹۴ (۲۱:۰ب.ظ)
ربيعي: سالانه حدود ۹۰۰ هزار شغل جديد بايد در کشور ايجاد شود / من وزير بيکاران و کارفرمايان هستم موج-وزير کار با بيان اين که سالانه حدود ۹۰۰ هزار شغل جديد بايد در کشور ايجاد شود، گفت: آيين‌نامه تسهيلات بانکي براي مشاغل کوچک به زودي طراحي مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، علي ربيعي، وزير کار، با اعلام اين که آيين‌نامه تسهيلات بانکي براي مشاغل کوچک به زودي طراحي مي‌شود، گفت: من تنها وزير کار نيستم بلکه وزير بيکاران و کارفرمايان نيز هستم.
وزير کار اظهار داشت: در حال حاضر ۲۲ ميليون شاغل در کشور داريم که اگر بخواهيم براي برنامه پيش‌بيني‌شده براي اشتغال در سال ۱۴۰۰ برسيم سالانه بايد حدود ۹۰۰ هزار شغل جديد ايجاد کنيم.
وزير کار افزود: هفته دولت به نام شهيدان رجايي و باهنر نام‌گذاري شده و اين دو نفر در تاريخ جمهوري اسلامي ايران داراي فضيلت و روش فکري خوب براي خدمت به مردم بودند که بايد اين موارد را الگو قرار دهيم و در دولت‌پناه مردم بوده و کاري کنيم که مردم احساس امنيت داشته باشند.
وي ادامه داد: در حال حاضر با رشد ۸ درصدي اقتصاد که در برنامه توسعه پيش‌بيني شده، مواجه نيستيم ولي معتقديم شرايط بايد به گونه‌اي باشد که براي سال ۱۴۰۰ به اين رشد اقتصادي دست يابيم.
وزير تعاون، کار و رفاه افزود: در حال حاضر حدود ۲۲ ميليون شاغل در کشور داريم که در سال ۱۴۰۰ به بيش از ۳۱ ميليون شاغل خواهد رسيد که با توجه به اين موضوع بايد سالانه حدود ۹۰۰هزار شغل جديد در کشور ايجاد شود.
ربيعي تصريح کرد: در حال حاضر حدود ۴ميليون نفر فارغ‌التحصيل دانشگاهي در کشور داريم که با تأخير وارد بازار کار مي‌شوند و اين در حالي است که اين فارغ‌التحصيلان حاضر به کار در همه جايي نيستند و دنبال شغل اداري مي‌گردند.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي با اشاره به اين که کشورمان در دوره‌هاي مختلف رشد ۷ درصدي را تجربه کرده است، گفت: در حوزه صنعت نيز کشورمان رشد ۱۲ و ۱۳درصدي را تجربه کرده است و اميدواريم با مديريت مناسب و راهبردي بتوانيم کشور را در آستانه رشد و توسعه قرار دهيم.
ربيعي بيان کرد: دولت براي اين که کشور را به رشد مناسب برساند بايد با تمام توان تلاش کنيم تا بتوانيم درصد بيکاري در کشور را کاهش دهيم و کشورمان را از رکود خارج سازيم، در حالي که در سال ۹۳ براي ۵۰ هزار نفر شغل ايجاد شده، اما؛ متأسفانه ۵۰ هزار شغل نيز از دست رفته و قيمت تمام‌شده شغل در کشور خيلي بالاست.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي با اشاره به ديدار دولتمردان با مقام معظم رهبري گفت: در اين ديدار مقام معظم رهبري بيان کردند که بايد تورم در کشور به زير ۲رقم برسد و رکود از کشور خارج شود و دولت يازدهم براي تحقق اين رهنمودهاي مقام معظم رهبري تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.
وي تصريح کرد: با توجه به کاهش قيمت نفت و برخي مشکلات ديگر، دولت يازدهم کشور را در حالت سختي تحويل گرفت و بايد براي اين که کشور را توسعه دهيم سرمايه‌هاي مردم و سرمايه‌گذاري‌هاي بخش خصوصي را در کشور توسعه دهيم که اين امر نيازمند برنامه‌ريزي منسجم و دقيق است.
ربيعي با اشاره به اين که ۸ کارخانه فولاد زير يک ميليون تن در کشور به دليل مقرون به صرفه بودن تعطيل شده است، گفت: متأسفانه به دليل مطالعات غير کارشناسي اين کارخانه‌ها تعطيل شده و احياي اين‌ها نيازمند سرمايه‌گذاري کلان است.
وزير تعاون، کار و رفاه بيان کرد: ما از اين به بعد در کشور حق نداريم حتي يک خطاي کوچک داشته باشيم و در سرمايه‌گذاري‌ها بايد مطالعات کارشناسي شده مبناي کار باشد تا در اين راستا به کشور ضربه‌اي وارد نشود.
وي يکي از رسالت‌هاي مديران دستگاه‌هاي اجرايي را بالا بردن بهره‌وري در اقتصادهاي کوچک عنوان کرد و گفت: مديران بايد بهره‌وري را مبناي اساسي کار خود قرار دهند تا از اين لحاظ بتوانيم رشد اقتصادي و سرمايه‌گذاري در کشور را توسعه دهيم.
ربيعي بابيان اين که دولت يازدهم اعتبارات خوبي به بخش کشاورزي و آب اختصاص داده است، افزود: انتظار مي‌رود در بخش کشاورزي و آب سرمايه‌گذاري‌هاي زيادي انجام شود که اين امر توسعه اشتغال و اقتصاد استان‌هاي قطب کشاورزي از جمله استان اردبيل را به دنبال خواهد داشت.
وي تصريح کرد: حوزه ICT يکي از سياست‌هاي مهم دولت يازدهم براي اشتغال‌زايي است و دولت يازدهم در اين حوزه براي ۱۰۰هزار نفر اشتغال پيش‌بيني کرده است. بخش کشاورزي نيز با جديت موردتوجه دولت يازدهم است و اين امر مي‌تواند نرخ اشتغال در کشور را بالابرده و مسئولان استان اردبيل نيز بايد براي اشتغال‌زايي در بخش کشاورزي تدابير ويژه‌اي اتخاذ کنند.
وزير تعاون، کار و رفاه تصريح کرد: من تنها وزير کار نيستم، بلکه وزير بيکاران و کارفرمايان نيز هستم و دولت با تمام توان در صدد است تا شرايط و زيرساخت‌هاي اشتغال را در جامعه فراهم کند تا دغدغه و نگراني جوانان برطرف شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن