تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805644423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاخص های توسعه استان متناسب با مزیت های آن تعریف نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار فارس در جلسه شورای اداری : شاخص های توسعه استان متناسب با مزیت های آن تعریف نشده است خبرگزای پانا: استاندار فارس، با اشاره به ظرفیت ها و مزیت های بسیار این استان گفت: به رغم تمام این مزیت و ظرفیت ها، بین آنها و شاخص های توسعه استان تناسبی وجود ندارد.
۱۳۹۴ جمعه ۶ شهريور ساعت 08:06

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، مهندس سید محمد علی افشانی، در جلسه شورای اداری استان فارس كه با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، اظهار داشت: فارس با تولید سالانه بیش از 13 میلیون تن تولیدات کشاورزی و دامی رتبه نخست کشور را در اختیار دارد، اما خشکسالی و کم آبی های سال های گذشته مشکلات بسیاری را برای این بخش ایجاد کرده است. استاندار فارس افزود: هم اینک 39 ماده معدنی در استان شناخته شده که برخی از آنها منحصر به فرد است و از این تعداد سالانه 40 میلیون تن شامل 20 ماده معدنی استخراج می شود.
وی، با اشاره به فعالیت چهار هزار واحد تولیدی و صنعتی در این استان افزود: بسیاری از این واحدها به دلیل وجود برخی مشکلات از جمله کمبود نقدینگی و معوقات بانکی و مشکلات مدیریتی دچار رکود شده اند.
استاندار فارس، با اشاره به توان و ظرفیت دانشگاهی و علمی استان افزود: دانشگاه شیراز یکی از ظرفیت های بزرگ این استان محسوب می شود و می توان گفت با وجود چنین دانشگاهی دغدغه تربیت نیروی انسانی دراستان وجود ندارد.
مهندس افشانی افزود: همچنین در حوزه پزشکی با توجه به اینک فارس قطب پزشکی کشور محسوب می شود، می توان با بهره گیری درست از این ظرفیت، زمینه گسترش توریسم درمانی را در این استان ارتقا بخشید.
وی ابراز داشت: وجود بارگاه منور شاهچراغ (ع) و آرامگاه شاعران بزرگی چون حافظ و سعدی، بناهای تاریخی بسیار و جاذبه های طبیعی همه و همه ظرفیت های بسیار قابل توجهی است که سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را توجیه می کند.
استاندار فارس افزود: با توجه به برخورداری استان از تمام این ظرفیت ها، باید خود را آماده کنیم تا در شرایط پسا تحریم از این ظرفیت ها استفاده بهتر و مطلوب تری برای رشد و توسعه استان ببریم.
مهندس افشانی، یکی از راهکارهای سرعت بخشیدن به روند سرمایه گذاری توسعه استان ها را افزایش اختیارات استان ها دانست و افزود: امروز حوزه اختیارات استان ها به نسبت 10 سال گذشته بسیار کمتر شده و این مساله مشکلاتی را در روند توسعه و پیشرفت استان ها ایجاد کرده است.
وی گفت: امروز یک سرمایه گذار برای دریافت مجوزهای لازم مجبور است که به مرکز مراجعه کند و با توجه به گستردگی کار و مراجعات به تهران، پاسخ دهی به تقاضاها بسیار زمان بر شده است.
استاندار فارس افزود: باید با افزایش اختیارات استان ها و اصلاح قوانین دست و پاگیر روند صدور مجوز سرمایه گذاری آسان تر و کوتاه تر شود.
وی گفت: مدیران استان باید این اختیار را داشته باشند که بسیاری از مسایل را در استان حل و فصل و در نهایت تصمیم گیری کنند.
وی افزود: در حقیقت می توان گفت که شاه کلید حل مشکلات استان ها در واگذاری اختیارات بیشتر به مدیران استانی است تا تصمیمات در استان ها اتخاذ شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن