تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816003287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکست ایران مقابل آرژانتین حسرت آمیز بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سالگادو: شکست ایران مقابل آرژانتین حسرت آمیز بود خبرگزاری پانا: مدافع تیم فوتبال ستارگان جهان گفت: تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی خوب کار کرد و شکست این تیم مقابل آرژانتین حسرت آمیز بود.
۱۳۹۴ جمعه ۶ شهريور ساعت 01:20

خبرگزاری پانا+سالگادو

به گزارش خبرگزاری پانا، میشل سالگادو پس از حضور در ویژه برنامه 90 که اختصاص به دیدار خیرخواهانه تیم‌های فوتبال ستارگان جهان و ستارگان ایران داشت، درمورد اینکه چه شناختی از فوتبال ایران دارد، گفت: می‌دانم شما یک مربی بزرگ دارید به نام کی‌روش که مربی من هم بوده است. نکونام را هم می شناسم و با او رفاقت دارم.ستاره های دیگری مثل علی دایی را نیز می‌شناسم و آخرین بار که ایران بودم با او شام خوردم. در مجموع باید بگویم تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی خوب کار کرد و شکست این تیم مقابل آرژانتین حسرت آمیز بود.
وی‌ افزود: اولین سفری که به ایران آمدم حس مهربانی ایرانی‌ها مرا تحت تاثیر قرار داد حتی با اینکه فوتبال را کنار گذاشته بودم من را اینجا می‌شناختند.آن زمان به این فکر رسیدم که یک حس خوب داشته باشم و برای کشوری مثل ایران کاری کنم. با همه زحماتی که کشیده‌اید ستاره ای به کشور شما سفر نکرده اما به یک‌باره این همه ستاره برای این بازی خیرخواهانه به ایران می‌آیند.
سالگادو در خصوص اینکه چقدر بازی با تیم ستارگان ایران را جدی گرفته‌اید، تصریح کرد: ما می‌خواهیم از بازی فردا لذت ببریم. استرس دارم 100 هزار تماشاگر را در ورزشگاه ببینم بویژه اینکه ورزشگاه آزادی در این خصوص نام‌دار است.
مدافع پیشین تیم فوتبال رئال مادرید درباره رابطه نزدیک خود با کارلوس عنوان کرد: من و کارلوس دوستان خوبی هستیم.کارلوس دو سال قبل از آنکه من به رئال بروم آنجا بود. ما هر دو می خواستیم در زمین نفوذ کنیم اما هیرو از این کار ما عصبانی می‌شد و می گفت کجا می روید؟ البته بعدا دوستان خوبی شدیم و همه جام‌ها را بردیم. در مجموع سال‌های خیلی خوبی بود.
سالگادو درباره اینکه چه نظری درباره سیاست مسئولان رئال در خصوص جذب ستارگان زیاد فوتبال جهان در آن مقطع زمانی دارد، اعلام کرد: فیگو، زیدان و بکام وقتی به زمین می‌آمدند برنده بودیم چون با فکر برد به زمین می رفتیم. در واقع با حضور این نفرات روح تیمی ما قوی‌تر می‌شد.
مدافع پیشین تیم فوتبال رئال مادرید درباره اینکه چه اتفاقی در زمان سرمربیگری کی‌روش افتاد که در اواخر لیگ اسپانیا تیم رئال نزول کرد، تاکید کرد: ما تا ماه آوریل آماده بودیم همه جام‌ها را ببریم اما وقتی مقابل زاراگوزا باختیم ضربه بدی خوردیم. در واقع شانس بد کی‌روش بود که آن اتفاق رخ داد.
وی درباره حال و هوای ال کلاسیکو و تفاوت آن با دیگر دربی‌های دنیا گفت: ال کلاسیکو بزرگ ترین بازی جهان است که همه دوست دارند آن را تماشا کنند.این بازی باعث می‌شود که نگاه دنیا از سیاسیون و ورزشی‌ها متوجه فوتبال شود. وقتی به اسپانیا، مراکش ایران یا دبی می روی همه می گویند طرفدار بارسا یا رئال هستی؟ بنابراین بردن ال کلاسیکو بزرگ ترین لذت است. وقتی برنده می شوی همه می‌خواهند به تو هدیه بدهند اما وقتی بازنده می‌شوی بهتر است خانه بمانی.
سالگادو در پاسخ به این پرسش که از بین مسی و رونالدو کدام یک را انتخاب می‌کنی، تاکید کرد: رائول. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن