تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820080693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح مرکز پرورش ماهي با حمايت بانک رفاه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ شهريور ۱۳۹۴ (۷:۹ق.ظ)
افتتاح مرکز پرورش ماهي با حمايت بانک رفاه موج - با مساعدت بانک رفاه کارگران مرکز ماهيان خاوياري قره برون در منطقه چپکرود جويبار در استان مازندران افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در مراسمي که به همين منظور با حضور جهانگيري، معاون اول رئيس جمهور، برگزار شد، مرکز پرورش ماهيان خاوياري قره برون با عنوان بزرگ‌ترين مزرعه پرورش ماهيان خاوياري با استفاده از آب دريا در جهان در منطقه چپکرود با هدف حمايت از صنعت پرورش آبزيان افتتاح شد.
جهانگيري در حاشيه مراسم افتتاحيه اين مجتمع در گفت و گويي کوتاه اظهار داشت: ورود بخش خصوصي کشور به بخش‌هاي اين چنيني بي سابقه است و بايد قدرداني شود.
وي با اشاره به مساعدت بانک‌ها از جمله بانک رفاه کارگران در راه اندازي اين مجتمع و اين که حمايت از بخش خصوصي از وظايف اصلي دولت است، افزود: افتتاح اين واحد در سطح جهان بي سابقه بوده است و قطعاً مورد حمايت دولت قرار مي‌گيرد.
گفتني است ظرفيت توليد سالانه اين مرکز ۳۰ تن خاويار و دو هزار تن گوشت ماهيان خاوياري است که در زميني به مساحت پنج هکتار با ۹۶ استخر به مساحت حدود ۳.۸ هکتار احداث شده است.
همچنين منبع تأمين آب آن از دريا ۵ هزار ليتر بر ثانيه و ميزان اشتغال‌زايي اين پروژه ۶۰۰ نفر بوده که ۲۰۰ نفر مستقيم و مابقي غير مستقيم است.
اين مزرعه در روستاي گلدشت و اراضي ساحلي صيدگاه چپکرود جويبار واقع شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن