تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819952850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات‌رساني دولت به مردم در مناطق روستايي و محروم بايد مورد توجه قرار گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ شهريور ۱۳۹۴ (۲۰:۱ب.ظ)
نماينده مردم خرم‌آباد در مجلس: خدمات‌رساني دولت به مردم در مناطق روستايي و محروم بايد مورد توجه قرار گيرد موج - خرم آباد-نماينده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: خدمات‌رساني دولت به مردم در مناطق روستايي و محروم بايد مورد توجه قرار گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، در جلسه شوراي اداري استان لرستان که امروز، پنجم شهريورماه در استانداري برگزار شد، ايرج عبدي، نماينده مردم خرم‌آباد و چگني در مجلس شوراي اسلامي با بيان اين‌که توافق هسته‌اي يکي از پيروزي‌هاي بزرگ نظام ما در عرصه بين‌المللي است، افزود: کنترل تورم، بهبود سياست خارجي و روابط با کشورهاي مسلمان منطقه از ديگر موفقيت‌هاي دولت بوده است.
وي اضافه کرد: تلاش دولت بر همدلي و هم‌سويي و تقويت کشورهاي اسلامي بوده است و علي‌رغم اين‌که عربستان باعث مشکلاتي در منطقه شده است اما ايران توانسته است مانع بسياري از گرفتاري‌ها در کشورهاي مسلمان شود.
نماينده مردم خرم‌آباد در مجلس شوراي اسلامي از شهيدان رجايي و باهنر به‌عنوان بهترين الگو براي مديران ياد کرد و گفت: امام راحل(ره) و مقام معظم رهبري تاکيدشان اين است که نبايد توجه به مسائل کلان ما را از توجه به مناطق محروم غافل کند، امروز جامعه ما با مشکلاتي از جمله افزايش اعتياد، زنان بي‌سرپرست و سرپرست خانواده، کودکان کار و خياباني، ازدواج و اشتغال جوانان و زنان و دختران آسيب‌پذير مواجه است که دولت نبايد از پرداختن به آن‌ها غافل شود.
عبدي با تاکيد بر اين‌که خدمات‌رساني دولت به مردم در مناطق روستايي و محروم بايد مورد توجه قرار بگيرد، اضافه کرد: توقعي که از مديران داريم اين است که از فرصتي که در اختيار دارند در رستاي خدمت به محرومين استفاده کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن