تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819896925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه خدمات سرويس مدارس به ۱۳۰ هزار دانش‌آموز خراسان‌رضوي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۱۱ب.ظ)
معاون دادگستري خراسان رضوي خبر داد؛ ارائه خدمات سرويس مدارس به ۱۳۰ هزار دانش‌آموز خراسان‌رضوي موج - معاون دادگستري خراسان رضوي گفت: خدمات سرويس مدارس به ۱۳۰ هزار دانش آموز خراسان رضوي ارائه مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، امير مرتضوي ظهر امروز در بيست و دومين جلسه کارگروه ماده 18 خراسان رضوي که در اداره کل آموزش و پرورش اين استان برگزار شد، اظهار داشت: سرويس مدارس از اهميت بالايي برخوردار است و تمامي ابزارهاي نظارتي در اين حوزه بايد لحاظ شوند.
وي خراسان رضوي را از نخستين استان‌هاي ساماندهي کننده بحث سرويس مدارس دانست و بيان کرد: نخستين استاني که بحث سرويس مدارس را به صورت جدي اجرايي و عملياتي کرد، استان خراسان رضوي بود و در سال 86 نيز ابلاغيه سرويس مدارس به جهت تشکيل کارگروه ماده 18 استان ارائه شد.
معاون امور اجتماعي و پيشگيري از جرم دادگستري خراسان رضوي همکاري نهادهاي شهري و استاني را حائز اهميت دانست و تصريح کرد: ابتداي تشکيل اين کارگروه با مشکلاتي همراه بود که بود همکاري نهادهاي شهري و استاني توانست اين مشکلات را کاهش دهد.
مرتضوي برداشتن بار نظارت بر سرويس مدارس از کارکنان مدارس را از راه‌هاي ساماندهي سرويس دانش آموزان دانست و تاکيد کرد: براي ساماندهي بهتر سرويس مدارس لازم است تا بار نظارتي بر اين امور از دوش مدارس برداشته شده و به ديگر نهادها واگذار شود.
وي بر ارائه برنامه‌هاي فرهنگي در سرويس مدارس تاکيد کرد و گفت: در حال حاضر بيش از 131 هزار دانش آموز استان خراسان رضوي از سرويس مدارس استفاده مي‌کنند که ارائه برنامه‌هاي فرهنگي و تربيتي در ساعات سرويس دهي ضرورت دارد.
معاون امور اجتماعي و پيشگيري از جرم دادگستري خراسان رضوي بررسي صلاحيت رانندگان را امري اجتناب ناپذير عنوان کرد و افزود: بررسي صلاحيت اخلاقي و فني رانندگان يک امر اجتناب ناپذير است که بررسي صلاحيت‌هاي ياد شده براي دانش آموزان دختر از اهميت بالاتري برخوردار است.
مرتضوي در زمينه بررسي صلاحيت‌هاي فني خودروهاي سرويس مدارس خاطرنشان کرد: بررسي‌هاي فني خودروهايي که در خط سرويس مدارس هستند بايد توسط مراکز مجاز معاينه فني انجام شود و لازم است سازمان‌هاي اتوبوسراني و تاکسيراني کلاس‌هاي آموزشي لازم را برگزار کنند.
در ادامه اين نشست خبري، فاطمه غيور، عضو شوراي شهر مشهد، اظهار داشت: بايد دغدغه‌هاي والدين پيرامون سرويس مدارس فرزندانشان برطرف شود و فضايي مناسب و امن براي حمل و نقل دانش آموزان فراهم شود، هر چند بهترين مدرسه، نزديک‌ترين مدرسه است.
وي توجه به آلاينده‌هاي هوا را از جمله ملاحظات قابل توجه در بحث سرويس مدارس دانست و تصريح کرد: در صورت استفاده از اتومبيل‌هاي سواري، بيش از 32 هزار خودرو براي امر جابجايي و سرويس دانش آموزان لازم است که اين امر مي‌تواند آلاينده‌هاي هواي شهر را افزايش دهد.
غيور گفت: در صورت استفاده از اتومبيل‌هاي با ظرفيت 17 نفر نياز به 7 هزار و 705 اتومبيل و در صورت استفاده از سرويس‌هاي ظرفيت 20 نفر نياز به 6 هزار و 550 دستگاه سرويس داريم که اين امر بايد مديريت شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن