تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818037870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش دولت براي رفع موانع اعتباري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ شهريور ۱۳۹۴ (۲۰:۵ب.ظ)
استاندار گيلان عنوان کرد: تلاش دولت براي رفع موانع اعتباري موج - رضوانشهر-استاندار گيلان گفت: دولت با سياست ها و تدبيرهاي مختلف به صورت جدي به دنبال رفع تنگناهاي مالي وا عتباري براي پيشبرد امور عمراني کشور است.
به گزارش خبرگزاري موج از رضوانشهر، دکتر محمدعلي نجفي در مراسم افتتاح پروژه هاي عمراني هفته ي دولت در شهرستان رضوانشهر مردمان اين شهرستان را مردماني پر تلاش و صديق دانست و افزود : بسيار خرسندم که توفيق حاصل شد تا در خدمت مردم خوب اين شهرستان باشم.

استاندار گيلان هفته ي دولت را فرصت مغتنمي به منظور افتتاح پروژه هاي دولت دانست و اظهار داشت : افتتاح اين پروژه ها به منزله ي تمامي تلاش دولت در طي يک سال نيست.

وي با بيان اينکه در دولت تدبير و اميد قيمت نفت بسيار پايين آمد اما با صرفه جويي، بودجه عمراني چندين برابر شد اظهار داشت : اين در حالي است که علي رغم موفقيت هاي فرزندان اين مرز و بوم در مذاکرات هسته اي هنوز تحريم ها وجود دارد.

استاندار گيلان با اشاره به رضايت مندي بالاي 90 درصدي مردم از حضور موفق تيم هسته اي در مذاکرات اظهار داشت : مردم انتظار رفع مشکلات را دارند.

نماينده عالي دولت در گيلان با بيان اينکه هنوز با تنگناهاي اعتباري مواجه هستيم تصريح کرد : به دليل پايين آمدن قيمت نفت تاکنون 60 درصد از اعتبارات بودجه 94 محقق شده است.
دکتر محمدعلي مجفي به حضور قوي خدمتگزاران مردم در عرصه هاي مختلف سازندگي اشاره کرد و گفت: توفيقات خوبي در بخش هاي مختلف گاز رساني، مخابراتي، آبرساني، راه روستايي و رشد استان در شاخص هاي مختلف به دست آمده است.

وي افزود : موظف هستيم جهت رضايت مندي مردم که قطعاً رضايت خدا را در پي خواهد داشت تلاش کنيم.

نماينده عالي دولت در گيلان خاطرنشان کرد : به برکت نظام مقدس جمهوري اسلامي اکنون مسئولين براي خدمتگزاري هر چه بيشتر به مردم و حفظ انقلاب در راستاي آرمان هاي امام (ره) و رهبر معظم انقلاب و در جهت رفع تنگناها در تلاش هستند.

استاندار گيلان بر لزوم حل مشکلات چوکا تأکيد کرد و افزود : همانگونه که وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي بيان داشتند حضور ما در چوکا يعني «چوکا نخواهد مرد» وقطعاً از اين کارخانه حمايت خواهيم کرد و نخواهيم گذاشت مشکلي براي آن ايجاد شود.

فرماندار رضوانشهر نيز در اين مراسم با بيان اينکه ظرف مدت 20 ماه گذشته ميزبان دوازدهمين سفر استاندار گيلان به رضوانشهر جهت افتتاح و بازديد از پروژه هاي مختلف در اين شهرستان هستيم، گفت: به برکت اين حضور رشد خوبي در پروژه هاي عمراني اين شهرستان ايجاد شده است.

امام پناهي با بيان اينکه در هفته دولت سال جاري تعداد 75 پروژه با اعتباري بالغ بر 144 ميليارد و 800 ميليون ريال به بهره برداري رسيده است افزود: اين پروژه ها از نظر تعداد 83 درصد و از نظر مبلغ نيز 94 درصد نسبت به هفته دولت سال گذشته افزايش داشته است.

حجت الاسلام حبيبي امام جمعه رضوانشهر نيز در اين مراسم ضمن تقدير از دوازدهمين سفر استاندار گيلان به اين شهرستان ظرف مدت کمتر از 2 سال، اظهار داشت : شاد شدن مردم بالاترين هديه براي مديران محسوب مي گردد.

وي با بيان اينکه مردم به دولت اعتماد دارند و اميدوارند که مشکلاتشان حل شود تصريح کرد : آنچه که محسوس است تلاش دولتمردان است و انشاء ا... با پيگيري هاي مسئولين شاهد رونق کارخانه چوکا باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن