تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820909070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاه جامگان با فروزان برد/استقبال از تعطیلات با سه امتیاز شیرین


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: لیگ برتر ایران_هفته پنجم/ سیاه جامگان با فروزان برد/استقبال از تعطیلات با سه امتیاز شیرین خبرگزاری پانا: تیم سیاه جامگان با برتری مقابل راه آهن به سه امتیاز این بازی رسید.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۴ شهريور ساعت 19:40

خبرگزاری پانا+ سیاه جامگان + راه آهن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا، در چهارچوب رقابت های لیگ برتر دو تیم سیاه جامگان و راه آهن در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند.
تیم سیاه جامگان که در هفته های پیش با استعفای خطیبی خود روبه رو شد در دیدار امروز با مربیگری سعید رمضانی به مصاف راه آهن و فرهاد کاظمی رفت.
در ابتدای مسابقه تیم سیاه جامگان بازی را خوب شروع کرد اما در ادامه این راه آهنی ها بودند که توانست فشار بر روی تیمشان را کم کنند و بازی را در اختیار خود بگیرند.
در تیم اول این دیدار با وجود تلاش هر دو تیم برای رسیدن به گل اما بی نتیجه ماند و بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پاین رسید.
در نیمه دوم اما شرایط به گونه دیگر پیش رفت سیاه جامگان به دنبال کسب سه امیتاز خانگی قبل از تعظیلات لیگ بود بنابراین فشار را بر روی دروازه حریف بیشتر کرد تا اینکه در دقیقه 59، رضا عنایتی روی شوت کامدار و برخورد توپ به دست مدافع راه آهن داور اعلام پنالتی کرد که این ضربه را رضا عنایتی تبدیل به گل سیاه جامگان کرد.
در دقیقه 66 داور در حرکتی عجیب برای راه آهنی ها پنالتی گرفت که مهرداد محمدی، بهترین گلزن لیگ و راه اهن مامور زدن آن شد که فروزان با واکنشی فوق العاده آن را مهار کرد.
در ادامه نیز راه آهنی ها در ضربه کرنر هم روی دروازه محسن فروزان خطرناک ظاهر شدند که ضربه سر مهاجم این تیم با واکنش خوب فروزان همراه شد تا نتیجه همچنان یک بر صفر به سود سیاه جامگان در جریان باشد.
سرنوشت این دیدار با دو ضربه پنالتی مشخص شد. اما عملکرد خوب محسن فروزان سبب شد پنالتی تیم راه آهن به گل تبدیل نشود و برنده این دیدار تیم سیاه جامگان با برتری یک بر صفر باشد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن