تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805363853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد سعید معروف از عقده گشایی علیه تیم ملی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: انتقاد سعید معروف از عقده گشایی علیه تیم ملی
کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان گفت:« ما با تمام وجود قدردان انرژی مثبت ملت ایران خواهیم بود.»
به گزارش نامه نیوز؛ سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان، شرایط تیم ملی در اردوی روسیه را مثبت ارزیابی کرد و گفت:« برنامه ريزي دقيقي قبل از بازي هاي جام جهاني براي اردو هاي تداركاتي انجام گرفته كه بسيار مفيد است. پس امیدوارانه باید نهایت سعی خود را برای بهره گیری از این سه بازی دوستانه باقیمانده کنیم. نوسانات در بازي هاي دوستانه كاملا عادي است. چون در ورزش هاي گروهي نمي توان كل سال روي يك خط صاف حركت كرد. »

او این را گفت و ادامه داد:« اردوي لهستان از دو جهت مثمر ثمر بود يكي به خاطر مقابله با توان فني بالاي تيم هاي حريف بود و دیگري از اين جهت كه افراد خاصي موقعیت اين را پيدا كردند تا عقده هاي دروني خود را با قلم خود روي كاغذ بياورند.»

کاپیتان تیم ملی کشورمان در خصوص علت عذر خواهی اش از مردم لهستان هم گفت:« تیم ایران اکنون در والیبال دنیا دارای شان و منزلت بالایی است. اینکه لهستان به عنوان یکی از کشورهای مهد والیبال به ما احترام گذاشته و ما را به این مسابقات دعوت کرده است خود جای افتخار دارد. مردم لهستان برای دیدن این مسابقات به سالن آمدند و این مسابقات برایشان ارزش زیادی داشت.آنها خواستار این بودند که بازی های خوب و تماشایی ای را شاهد باشند. اما ما متاسفانه نتوانستیم در مسابقات نمایش خوبی از قدرت والیبال ایران را به نمایش بگذاریم.اين عذر خواهي از مردم لهستان نشان دهنده شخصیت و دیپلماسی صحيح والیبال ایران است كه تلاش زيادي از طرف مجموعه واليبال براي بدست آمدن اين شخصيت به عمل آمده است.»

معروف در بخش دیگری از حرفهایش گفت:« تيم ملي واليبال ايران با تمام وجود قدردان انرژي مثبت ملت ايران خواهد بود و از هيچ تلاشي براي شادي دل اين ملت دريغ نخواهیم كرد. همانطور كه تا كنون هم تنها حامي واقعي ما براي ادامه كار همين مردم بودند. ما با تمام وجود در نهایت رفاقت و انسجام تیمی که رمز اول موفقیت تیم ملی بوده، در این راه دشوار قدم برداشته ایم و مطمئنا در حفظ ان کوشا خواهیم بود.»

شايعه سازاني كه از آب گل آلود ماهي مي گيرند.سعید معروف این بحث را راه انداخته و می گوید:«خوشبختانه به علت حضور افراد فهيم و کار بلد در كنار تيم ملي، بلوغ فكري و شخصيتي مجموعه واليبال به حدي رشد كرده است كه خود به تنهايي از پس تمامي ماموریت ها و مسئوليت ها برمی آيد و به همين دليل نيازي به كمك افراد شايعه ساز و فرصت طلب در هيچ زمينه اي احساس نمي شود.»

کاپیتان معروف در پايان ضمن تشكر از تمامي كساني كه حامي واليبال بوده اند گفت:« بعيد مي دانم سطح دانش فني منتقدين از نوع فرصت طلب، در حدي باشد كه بشود از آنها استفاده كرد. جاي بسي خوشحاليست كه اكثريت مردم درك بالايي از واليبال و زحمات اين تيم دارند و اين انرژي از طرف مردم به اندازه اي هست كه شايعات مطرح شده كوچكترين خللي به روند كاري ما وارد نمی كند.»


 


منبع: خبرآنلاین


۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن