تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804538444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گدایی از هواداران، روش جدید درآمدزایی در فوتبال که مدرسش پرسپولیس است!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


گدایی از هواداران، روش جدید درآمدزایی در فوتبال که مدرسش پرسپولیس است! ورزش > لیگ برتر - مدیران پرسپولیس می خواهند با گدایی از هواداران، تیم را بی نیاز از اسپانسر کنند!

میثم بهرامی - خبرآنلاین؛ مدیریت باشگاه پرسپولیس دست افرادی افتاده که علنا کاسه گدایی قرمز به دست گرفته اند و در سایت رسمی باشگاه اعلام می کنند هواداران به تیم کمک نقدی کنند. این شاهکار مدیریتی در تیمی است که به دلیل پرطرفدار بودنش، بالاترین پتانسیل را در میان تمام باشگاه های ایرانی برای درآمدزایی دارد.
سایت باشگاه پرسپولیس در خبری که اخیرا منتشر کرده، شماره حسابی را در اختیار هواداران قرار داده و از آن ها خواسته که به تیم کمک مالی کنند. طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس هم از هواداران خواسته هر کدام مبلغ ناچیز 5 هزار تومان را به حساب باشگاه واریز کنند تا تیم نیازی به اسپانسر نداشته باشد. طاهری البته اشاره ای به این نکرده که کمک مالی مستقیم هواداران به باشگاه، روش درآمدزایی کدام باشگاه بزرگ دنیاست که پرسپولیس می خواهد از آن تبعیت کند.
تیم بزرگی مثل پرسپولیس، با وجود تمام مشکلات مالی که دارد، سال ها سر پا ایستاده و هیچ وقت دست گدایی جلوی هواداران دراز نکرده است. مدیریت فعلی این باشگاه هم بهتر است دست از این خیال پردازی ها بردارد و به فکر درآمدزایی باشد. طاهری درست فکر می کند. اگر هر هوادار 5 هزار تومان به تیم کمک کند، با این آمار و ارقامی که اعلام می شود و می گویند پرسپولیس 30 میلیون هوادار دارد، 150 میلیارد تومان کمک نقدی جمع می شود. حتی اگر 10 درصد این 30 میلیون نفر هم قید یک 5 هزار تومانی را بزنند و آن را به حساب باشگاه واریز کنند، 15 میلیارد تومان به تیم کمک می شود. اما احتمالا خود طاهری هم می داند که این خیال پردازی ها، عاقبت خوشی ندارد.
هواداری که برای پرداخت هزینه بلیت ورزشگاه مشکل دارد، هیچ وقت یک ریال هم به تیم کمک نمی کند. هواداری هم که دستش به دهانش می رسد، این کار را نمی کند چون اساسا وظیفه ای برای کمک کردن به باشگاه ندارد؛ حتی اگر این کمک، 5 هزار تومان ناقابل، معادل قیمت یک فلافل با قارچ باشد! وقتی هدایتی تمام بلیت ها را می خرد، ورزشگاه آزادی لبریز از تماشاگر می شود. تامل درباره این آمار، کار سختی نیست. چه نتیجه ای می شود گرفت از اینکه وقتی تماشای بازی رایگان است، ورزشگاه پر می شود؟
مدیران پرسپولیس به این فکر کرده اند که اگر قرار بود باشگاه ها از این راه درآمدزایی کنند، تیم های پرطرفدار چین با آن جمعیت میلیاردی، می توانستند درآمد میلیارد دلاری داشته باشند و به راحتی مسی و رونالدو را بخرند؟ جالب اینجاست که طاهری اعلام کرده پرسپولیس با حمایت هواداران، دیگر نیازی به اسپانسر ندارد. شاید او فکر کرده در کل دنیا، فقط پرسپولیس است که طرفدار دارد و با دراز کردن دست گدایی به سمت هواداران، می تواند بی نیاز از اسپانسر شود! شاید هم می خواهد روش جدید درآمدزایی را به تیم های بزرگ دنیا آموزش دهد تا فوتبال در کل جهان، بی نیاز از اسپانسرها شود.
43 43

کلید واژه ها: باشگاه پرسپولیس -




چهارشنبه 4 شهریور 1394 - 17:23:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن