تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819594560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آینده نگری و برنامه ریزی از هدر رفت هزینه ها جلوگیری می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش فارس : آینده نگری و برنامه ریزی از هدر رفت هزینه ها جلوگیری می کند خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: یکی از اهداف پروژه مهر ، انجام وظایف در حیطه کاری و کار اعتقادی است.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۴ شهريور ساعت 16:07

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا ،حمید رضا آذری در کارگروه پروژه مهر 94 آموزش و پرورش فارس گفت: با شناسایی و رفع موانع و عوامل تاثیر گذار ،زمینه تسریع در اجرای کار و انجام امور به صورت معمول فراهم خواهد شد.
آذری افزود: برای پیشرفت سریع کار در پروژه مهر ،شناسایی و رفع موانع موجود در اموری همچون فضا سازی مدارس ، مدیریت نیروی انسانی و ثبت نام دانش آموزان اهمیت ویژه ای دارد.
وی با بیان اینکه، یکی از اهداف پروژه مهر ، انجام وظایف در حیطه کاری است، افزود: انجام کار اعتقادی ، آینده نگری و برنامه ریزی در آموزش و پرورش می تواند از هدر رفت هزینه ها جلوگیری کند
در ادامه دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه ،تغییر نظام آموزشی به دوره متوسطه دوم رسیده است ، افزود: با وجود شرایط خاص آموزشی در سال جاری ، پروژه مهر امسال ،متفاوت از سال های قبل اجرا می شود.
دکتر ناصر قجری گفت:با اجرایی شدن تغییر نظام آموزشی جدید ، در سال جاری پایه اول متوسطه دوره دوم را نخواهیم داشت.
وی گفت: حذف پایه اول دوره دوم متوسطه ، در سال جاری یعنی مازاد نیرو در این مقطع و لزوم مدیریت و هدایت ویژه نیروهای مازاد در سایر مقاطع تحصیلی است، که این موضوع خود چالش ها و مشکلاتی را در پروژه مهر امسال به همراه دارد.
قجری در ادامه با اشاره به رشد 2 الی 4 درصدی دانش آموزان کشور در سال تحصیلی جدید گفت:بازنشستگی تعدادی از همکاران و اضافه نشدن نیروی جدید به چرخه آموزش و پرورش بر حساسیت و اهمیت مدیریت پروژه مهر در سال تحصیلی جدید می افزاید.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس با اشاره به جمعیت زیاد دانش آموزی و تعداد مدارس فعال در مناطق 60 گانه آموزش و پرورش استان فارس گفت:همه این عوامل موجب می شود تا کار سختی را در مدیریت پروژه مهر در پیش داشته باشیم ،اما قابلیت های زیاد استان فارس موجب کاهش مشکلات می شود.
وی با اشاره به وظایف کارگروه های پنجگانه ستاد بازگشایی مدارس ، گفت: در روند بازگشایی مدارس ،موانع و مشکلاتی هست که روند حرکتی فعالیت ها را کند می کند و لازم است با شناسایی و تلاش همه کارگروه ها ، نسبت به ترسیع کار همت شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن