تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819929127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش فرکی به جدایی حاج‌صفی


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: واکنش فرکی به جدایی حاج‌صفی
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برای سه امتیاز به زمین رفته بودیم که خوشبختانه توانستیم با این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.
مهر: حسین فرکی پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر سایپا در هفته پنجم از رقابتهای فوتبال لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: همانطور که پیش از این اعلام کرده بودم برای سه امتیاز مقابل سایپا قرار گرفتیم و توانستیم با یک بازی قابل قبول این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه افزود: بازیکنان من به خوبی توانستند وظایفشان را انجام دهند و در پایان برنده این مسابقه بشوند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان همچنین تصریح کرد: با این پیروزی ما توانستیم با ۱۳ امتیاز به تعطیلات لیگ برویم و در این مدت هم تمریناتمان را پیگیری می‌کنیم تا با آغاز لیگ شروع خوبی داشته باشیم.

وی در رابطه با جدایی احسان حاج صفی اظهار کرد: حاج صفی ویزایش را گرفته و تا آنجا که من می‌دانم قرار است به آلمان برود و از ما جدا شود.

فرکی در پاسخ به این پرسش که آیا با جدایی حاج صفی مخالفت نکردید؟، خاطرنشان کرد: ما چندین بازیکن خوب داریم که احسان هم یکی از آنها بود.

وی در خصوص اینکه سپاهان اولین مسابقه خارج از خانه‌اش در لیگ پانزدهم را برگزار کرد، اینگونه توضیح داد: بعد از بازی پیشین سپاهان این اطمینان داده شد که در این مسابقه هم به موفقیت برسیم و امروز توانستیم به آن عمل کنیم. نباید بازی خارج و داخل خانه با هم فرقی داشته باشد و سپاهان همان بازی که در اصفهان به نمایش می‌گذارد، را در سایر شهرها نیز می‌تواند انجام دهد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: برای تیمی مانند سپاهان بازیکنانش باید بدانند که موفقیت به توانایی بازیکنان بستگی دارد و توانایی بازیکنان در خارج و داخل خانه فرقی نمی‌کند.





تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن