تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813406315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه سخت بورس تهران برای همکاری با بورس لندن


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: راه سخت بورس تهران برای همکاری با بورس لندن
یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است: برای افزایش همکاری‌ها با بورس لندن، ‌ابتدا باید ابزارهای معاملاتی نوین که در بورس‌های پیشرفته مورد استفاده است، در بورس تهران طراحی و اجرا شود.


به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،‌ وزیر امور خارجه انگلیس پس از ورود به ایران،‌ در دیدار با ریس کل بانک مرکزی، از آمادگی بورس لندن برای همکاری با بورس تهران خبر داد. 
فردین آقابزرگی  در این باره گفت:‌ بورس تهران برای همکاری با بورس‌های سایر کشورها ابتد نیاز به تامین ساز و کارهای زیرساختی دارد. این سازو کار‌ها شامل قابلیت‌های متنوع معاملات آتی و معاملات مشتقه که شامل اوراق و کالا است، می‌شود. وقتی سرمایه گذاران خارجی بخواهند در بورس سرمایه‌گذاری کنند، نیاز به اطمینان از سودآوری دارند که این اطمینان دربورس‌های خارجی با گسترش معاملات آتی تامین شده‌است.


مدیرعامل کارگزاری بانک آینده گفت: به همین دلیل بهتراست به جای خیز برداشتن برای همکاری با بورس لندن، ‌ابتدا با بورس کشورهایی که بورس‌های کوچتر دارند،‌ همکاری را آغاز کنیم و ابزارهای نوین مالی بازار سرمایه را تامین کنیم. 


او افزود: البته ممکن است منظور از ارتباط بورس تهران و بورس لندن، ‌صرفا مراودات سهام بوده‌باشد،‌ اما در این مورد باید توجه شود که هنوز دروازه‌های بانکی کشور برای ورود سرمایه‌های کلان باز نشده و در عمل امکان مراودات پولی با حجم زیاد را نداریم. 


مدیرعامل کارگزاری بانک آینده خاطرنشان کرد:‌ این صحبت‌ها در حال حاضر فقط در حد یک خبر خوب سیاسی می‌تواند مورد بهره برداری قرار بگیرد. البته به عنوان سرآغازی برای افزایش مراودات اقتصادی ایران و انگلستان نیز شمرده می‌شود.
منبع:اقتصاد نیوز


انتهای پیام/







اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

دام برچیده شد /دور دوم جنگ ارزان فروشی نفت آغاز شد/مانع پنهان کاهش سود بانکی
بیمه درمان برای همه ایرانیان/ روز متمایز بورس و دلار
وحدت نیاز مبرم جهان اسلام است /هوای مرگ در فرانسه/کف شاخص بورس تهران کجاست
اثرات لایحه بودجه 94 بر بورس تهران





۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن