تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820050713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره‌برداري از 82 پروژه بخش کشاورزي خراسان شمالي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ شهريور ۱۳۹۴ (۲۲:۴۷ب.ظ)
در هفته دولت؛ بهره‌برداري از 82 پروژه بخش کشاورزي خراسان شمالي موج - رئيس سازمان جهاد کشاورزي خراسان شمالي گفت: در استان خراسان شمالي از جمعيت 867 هزار نفري سال 90، حدود 400 هزار نفر در قالب 117 هزار خانوار در روستاها سکونت دارند که 344 هزار هکتار اراضي کشاورزي را با 82 هزار بهره‌برداري راهبري مي‌کنند
به گزارش خبرگزاري موج، عبدا... يوسفي با بيان اين که از مجموع اين تعداد پروژه، 46 طرح مربوط به آب و خاک، 10 طرح در بخش توليدات دامي و 10 طرح در بخش منابع طبيعي است.
وي افزود: همچنين 9 طرح در حوزه عشاير، سه طرح در بخش ترويج و تحقيقات و مابقي نيز در بخش شيلات، صنايع کشاورزي، توليدات گياهي و ساير بخش‌هاست.
رئيس سازمان جهاد کشاورزي خراسان شمالي، ميزان سرمايه در اين پروژه‌ها را 119 ميليارد و 231 ميليون ريال عنوان کرد و گفت: با اجراي اين پروژه‌ها براي دو هزار و 677 نفر به صورت مستقيم و غيرمستقيم شغل ايجاد مي‌شود.
وي اظهار کرد: اين ميزان اعتبار نيز از محل ملي، استاني و فني اعتباري اختصاص يافته است.
يوسفي با بيان اين که اجراي آبياري تحت فشار، انتقال آب، کانال آبرساني، لوله‌گذاري، استخر پرورش ماهي، پرورش گاو شيري، بسته‌بندي، پرورش ماهي و گوساله پروري از جمله اين طرح‌هاست، گفت: از بهره‌برداري اين طرح‌ها، هفت هزار و 544 خانوار بهره‌مند خواهند شد.
رئيس سازمان جهاد کشاورزي خراسان شمالي، با اشاره به اين که بخش کشاورزي به عنوان يکي از بخش‌هاي مهم اقتصادي و اولويت نخست صنعت توسعه اين استان است، اظهار داشت: در دو سال اخير در دولت تدبير و اميد قدم‌هاي خوبي در راستاي خوداتکايي و خودکفايي بخش در اين استان برداشته شده است و با اجراي طرح‌هاي محوري و اساسي، تحولات چشم‌گيري در عرصه توليد مايحتاج مردم شده است.
گفتني است؛ ديدار کارکنان اين سازمان با استاندار، امام جمعه، عضو خبرگان رهبري، شرکت در مراسم گلباران مزار شهدا، ايجاد نمايشگاه مجازي معرفي توانمندي بخش کشاورزي، نشست با نخبگان و خبرگان بخش کشاورزي از جمله برنامه‌هاي اين سازمان در هفته دولت است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن