تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814800429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکبری: کوبا با ترکیب لیگ جهانی آمده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اکبری: کوبا با ترکیب لیگ جهانی آمده است خبرگزرای پانا: سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران گفت: کوبا با ترکیبی آمده که در لیگ جهانی حضور داشته است.
۱۳۹۴ سه شنبه ۳ شهريور ساعت 20:48

خبرگزاری پانا+پیمان اکبری

به گزارش خبرگزاری پانا، پیمان اکبری که از عملکرد تیم کره جنوبی غافلگیر شده بود در نشست خبری پس از دیدار بین تیم های ملی والیبال ایران و کره جنوبی در مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال جهان عنوان کرد: به هر دو تیم برای این رقابت زیبا تبریک می گویم. ما ست اول خواب بودیم و مقابل عملکرد خوب تیم کره غافلگیر شدیم.
او دلیل این غافلگیری را اینگونه توصیف کرد و گفت: پیش از این مسابقات در مسابقات قهرمانی مردان آسیا در تهران برابر تیم کره رقابتی داشتیم که موفق شدیم این تیم را در 3 ست متوالی شکست دهیم. این موضوع باعث شد که در مسابقه امروز انگیزه کمتری داشته باشیم. همچنین پیروزی در این دیدار برای ما بسیار اهمیت داشت اما برای کره ای ها جنگیدن مهم بود. این نکته باعث شد تا بازیکنانم استرس بیشتری به نسبت تیم حریف داشته باشند.
اکبری در خصوص رقابت روز آینده برابر تیم کوبا اظهار کرد: کوبا با ترکیبی آمده که در لیگ جهانی حضور داشته است. شاید تنها 2 یا 3 بازیکن با آن تیم تفاوت داشته باشد. آنها جوانگرایی کرده اند و برای هدفی به این مسابقات آمده اند. رقابت ها مسابقه به مسابقه و روز به روز برای تیم ایران سخت تر می شود. ما باید این رقابت ها را با دقت بیشتر و اشتباه کمتر ادامه دهیم.
تیم ملی والیبال امید ایران در دومین روز از مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال جهان امروز به مصاف تیم ملی والیبال کره جنوبی که در پایان موفق شد با نتیجه 3 بر یک از سد این تیم بگذرد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن