تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819945051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيام دكتر شهيدزاده به مناسبت بزرگداشت مقام كارمند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: پيام دكتر شهيدزاده به مناسبت بزرگداشت مقام كارمند
دكتر مرتضي شهيدزاده رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك كشاورزي به مناسبت چهارم شهريورماه «روز كارمند » طي پيامي اين روز را به كاركنان بانك كشاورزي تبريك گفت. متن اين پيام را در پي مشاهده مي فرماييد.
آفتاب : دكتر مرتضي شهيدزاده رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك كشاورزي به مناسبت چهارم شهريورماه «روز كارمند » طي پيامي اين روز را به كاركنان بانك كشاورزي تبريك گفت. متن اين پيام را در پي مشاهده مي فرماييد.

 به نام پروردگار يكتا


 پيامبر اكرم (ص) فرمود " مَنْ قَضي لأخيهِ المؤمنِ حاجةً كانَ كمَن عَبَدَ اللهَ دَهرَهُ. " هر كس حاجت برادر مومن خود را برآورد، مانند کسي است كه عمر خويش را به عبادت خدا سپري کرده باشد." «امالي،شيخ طوسي، ص 481، ح 1051»

 كارمندان شريف بانك كشاورزي ، عزيزان و دوستان من ،

 سلام و درود بر شما كه وظايف خود را به نحو احسن انجام مي دهيد و موجب سربلندي و مباهات اين بانك هستيد.

چهارم شهريور ماه، بزرگداشت مقام كارمند است، بزرگداشت همت و غيرت شما، نكو داشت جايگاهي كه  با مفاهيمي چون مسئوليت پذيري، انضباط، گشاده رويي، خدمت رساني و سخت كوشي عجين بوده است.

همه مي دانيم كه بهره وري هر سازمان در گرو ميزان كارايي و اثربخشي كارمندان آن است و اين قشر خدمتگزار با انتخاب اين شغل  در حقيقت با پروردگار و وجدان خود پيمان بسته اند تا سه هدف بزرگ را سرلوحه خود قرار دهند :  اول؛ خشنودي و جلب رضايت و اعتماد مشتريان و حل مشكلات و گرفتاري مردم.  دوم؛ تحقق اهداف، پيشرفت و تعالي سازمان. سوم؛ عزت و كرامت كشور عزيزمان ايران.

ما كارمندان بانك كشاورزي علاوه بر اينكه وظيفه شيرين و دشوار خدمت به مشتريان ، رفع مشكلات آنها و مسئوليت سنگين گردش چرخ هاي اقتصاد كشور را بر عهده داريم، خود را مقيد مي دانيم تا براساس آموزه ها و دستورات ديني خود  با گشاده رويي، تعهد، برنامه ريزي صحيح و دلسوزي، وظايف محوله را به بهترين شكل ممكن به انجام رسانيم، زيرا اعتقاد داريم كه" عبادت به جز خدمت خلق نيست" و رضايت پروردگار در گرو رضايت بندگان اوست.

 به خود و خواهران و برادران كارمندم در بانك كشاورزي يادآوري مي كنم كه خدمت در مجموعه اي سالم و شرافتمند كه هدفي مقدس دارد و مورد تائيد نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است ، موجب سربلندي و افتخار هر انساني است و موجوديت چنين سازماني در گرو همت و تلاش تك تك ماست.

باشد كه دست در دست و شانه به شانه يكديگر با عشق و اخلاص در راه خدمت به مشتريان و توليدكنندگان ، تعالي بانك كشاورزي و تحقق آرمان هاي مقدس انقلاب اسلامي گام برداريم.

 
مرتضي شهيد زاده



تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن