تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819270872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري نمايشگاه با هدف تأمين منافع صنعت پلاستيک کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۳۸ب.ظ)
برگزاري نمايشگاه با هدف تأمين منافع صنعت پلاستيک کشور موج - مدير دهمين نمايشگاه بين‌المللي ايران پلاست، با بيان اين‌که سياست شرکت ملي صنايع پتروشيمي واگذاري بازار صنايع پتروشيمي و نمايشگاه ايران پلاست به شرکت‌هاي خارجي نيست، اظهار داشت: دنبال برگزار کردن نمايشگاهي هستيم که منافع صنعت پلاستيک کشور را تأمين کند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد مقاره، مدير دهمين نمايشگاه بين‌المللي ايران پلاست، امروز در نشست هم‌انديشي با رسانه‌هاي تخصصي صنايع تکميلي پتروشيمي با اشاره به استقبال گسترده شرکت‌هاي اروپايي و آسيايي از حضور در دهمين نمايشگاه بين‌المللي ايران پلاست، گفت: لازم است به منظور حمايت از توليد داخل، حضور شرکت‌هاي خارجي در نمايشگاه ايران پلاست مديريت شود که اين کار با همراهي ذينفعان اين صنعت انجام خواهد شد.
وي افزود: با توجه به احتمال لغو تحريم‌ها، تماس‌هاي متعددي از سوي شرکت‌ها و فعالان صنايع پلاستيک و پليمر به منظور حضور در نمايشگاه ايران پلاست برقرارشده است.
مدير نمايشگاه با اعلام اين‌که در دوره گذشته بيش از 3 هزار مترمربع فضاي نمايشگاهي در اختيار شرکت‌هاي خارجي قرار داده شده بود، تصريح کرد: با اين وجود هم اکنون بيش از 4 هزار مترمربع از فضاي نمايشگاهي به شرکت‌ها و پاويون‌هايي از آلمان، اتريش، چين، هند، کشورهاي عضو شوراي همکاري خليج‌فارس، تايوان و چند کشور ديگر آسيايي و اروپايي واگذار شده است.
مقاره با بيان اين‌که سياست شرکت ملي صنايع پتروشيمي واگذاري بازار صنايع پتروشيمي و نمايشگاه ايران پلاست به شرکت‌هاي خارجي نيست، اظهار داشت: دنبال برگزار کردن نمايشگاهي هستيم که منافع صنعت پلاستيک کشور را تأمين کند.
وي همچنين يکي از سياست‌هاي برگزاري نمايشگاه دهم ايران پلاست را افزايش فعاليت‌هاي تجاري و اقتصادي فعالان صنايع تکميلي پتروشيمي ايران با مصرف‌کنندگان محصولات مختلف در 4 کشور بزرگ واردکننده محصولات تکميلي پليمري و پلاستيک ايران عنوان کرد و افزود: از اين‌رو برنامه ويژه‌اي براي حضور هيأت‌هاي تجاري و اقتصادي از عراق، اقليم کردستان عراق، ترکيه، پاکستان، افغانستان و ترکمنستان در دستور کار قرار داده‌ايم.
مقاره با بيان اين‌که دعوت از هيأت‌هاي تجاري صرفا با انجام نيازسنجي در سطح صنايع تکميلي پتروشيمي و پلاستيک کشور انجام مي‌شود، تبيين کرد: پيش‌بيني مي‌شود با توجه به لغو تحريم‌ها امکان آغاز دور جديد همکاري فعالان صنايع داخلي با بازرگانان، توليدکنندگان و تجار خارجي فراهم شود.
مدير دهمين نمايشگاه بين‌المللي ايران پلاست با تأکيد بر اين‌ که دوره پيش ثبت‌نام نمايشگاه دهم ايران پلاست تمديد نخواهد شد، گفت: با توجه به اين‌که نياز است اطلاعات شرکت‌ها در مرحله پيش ثبت‌نام دريافت و بررسي شود بديهي است شرکت‌هايي که در دوره پيش ثبت‌نام، ثبت‌نام نکنند، به دليل ارسال نکردن مدارک و دريافت نکردن نام کاربري و گذرواژه در دوره ثبت‌نام نهايي امکان ثبت‌نام ندارند.
مدير دهمين نمايشگاه بين‌المللي ايران پلاست با بيان اين‌ که تاريخ برگزاري نمايشگاه در سال 95 ارتباطي به روال ثبت‌نام و پيش ثبت‌نام نمايشگاه ندارد، تأکيد کرد: نمايشگاه در هر تاريخي که برگزار شود روال ثبت‌نام و پيش ثبت‌نام طبق برنامه انجام مي‌شود، لازم است افراد علاقه‌مند به حضور در نمايشگاه در فرصت تعيين شده و تا پيش از 15 شهريور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
مقاره همچنين از انجام برنامه‌هايي براي بازديد متخصصان صنايع تکميلي پتروشيمي از سالن‌هاي نمايشگاه دهم خبر داد و افزود: علاوه بر اين در پي اجراي اقداماتي همچون آموزش و استقرار راهنمايان متخصص در روزهاي برگزاري نمايشگاه و افزايش سطح کمي و کيفي برگزاري اين گردهمايي بين‌المللي هستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن