تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798414328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیغام منصوریان به دایی و کریمی؛ دنیا کوچکتر از این حرف هاست/هر دو آنها باید جلوی ستاره ها بازی کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


پیغام منصوریان به دایی و کریمی؛ دنیا کوچکتر از این حرف هاست/هر دو آنها باید جلوی ستاره ها بازی کنند ورزش > فوتبال ملی - سرمربی نفت تهران معتقد است که دایی و کریمی مشکل خاصی با هم ندارند.

سعید اکبری/ خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان با یکی از کم‌ادعاترین تیم‌های فوتبال ایران به مرحله یک‌چهارم نهایی رسیده و حالا چند گام تا تاریخ‌ساز شدن فاصله دارد. نفت تهران فردا در بازی رفت این مرحله، مقابل الاهلی قرار می‌گیرد و منصوریان در آستانه این مسابقه از تمام فوتبالی‌ها می‌خواهد به حمایت از تیمش بپردازند. منصوریان می‌گوید با حمایت آنهاست که نفت تهران می‌تواند یک تیم عربی دیگر را از پیش‌رو بردارد. او می‌گوید بزرگترین هدف‌شان این است که بعد از شکست الاهلی، دوباره سه بار در وسط زمین «حیدر» بگویند.
آقاي منصوريان بازي نفت تهران و الاهلي امارات درپيش است. در آستانه اين بازي چه خواسته‌اي از هواداران داريد؟ در بازي با الاهلي عربستان كه خيلي از شما حمايت كردند...
من مي‌خواهم فردا آبي‌ها، قرمزها، زردها و همه بيايند. نفت تهران، فردا يك تيم ‌ملي است و اميدوارم ديگر ملواني و سپاهاني و استقلالي و پرسپوليسي و... نداشته باشيم تا نفت بدون تماشاگر نباشد. ما توانستيم الاهلي عربستان را شكست دهيم چون اين مردم يار دوازدهم ما بودند. رسانه‌ها كمك كنند تا دوباره مردم بيايند و در كنار ما باشند. اگر هواداران نيايند و سكوها خالي بماند، اماراتي‌ها اميدوار مي‌شوند كه ما را شكست دهند. در آن صورت بازي خيلي سختي خواهيم داشت ولي اگر بيايند و حمايت كنند، شانس نفت بيشتر مي‌شود. الاهلي تيم خوب و قدرتمندي است كه براي برد آنها به حضور هواداران نياز است. ما در بازي رفت تلاش مي‌كنيم گل نخوريم و گل بزنيم ولي در بازگشت هم به دنبال گلزني خواهيم بود. اگر مردم بيايند با فشار جمعيت مي‌توانيم به هدف‌مان برسيم. بردن تيم‌هاي عربي هم براي ايراني‌ها اهميت زيادي دارد. قطعاً مردم به خاطر همين هم شده، به استاديوم مي‌آيند.
نفت تهران چهارشنبه پرچمدار ايران است. خدا اين لياقت را به بازيكنان من داده كه بيايند و افتخار‌آفريني كنند. خواهش مي‌كنم هواداران در اين بازي من را به چشم يك استقلالي نبينند بلكه به چشم كسي ببينند كه مي‌خواهد براي فوتبال ملي تلاش كند. دوست دارم فردا مردم تيم نفت را سه رنگ ببينند‌؛ سبز، سفيد و قرمز. اين تيم نفت ايران است. آنها از رنگ‌ها دست بكشند و با حضور خود، كمك كنند تا يك تيم ايراني بتواند به جمع 4 تيم‌ نهايي ليگ قهرمانان آسيا برود. اين افتخار براي فوتبال ايران خواهد بود. بي‌شك مردم دوست دارند نفت موفق شود.
ما دنبال اين هستيم كه باز هم برنده باشيم و اميدوارم بچه‌هاي نفت لياقتش را داشته باشند. هدف ما اين است كه دوباره بعد از اتمام بازي سه بار نام «حيدر» را فرياد بزنيم. هم بعد از بازي در تهران و هم بعد از بازي در امارات. پرسپوليسي‌ها هم علي منصوريان را دوست دارند. فكر مي‌كنيد دليلش چيست؟
من هميشه رقيب پرسپوليسي‌ها بوده‌ام ولي هيچ‌وقت در زندگي‌ام نخواسته‌ام به آنها توهين كنم. همه مي‌دانند من چقدر روي رنگ آبي تعصب دارم و چقدر دوآتيشه هستم ولي تا به حال به هواداران پرسپوليس بي‌احترامي نكرده‌ام. نه پرسپوليسي‌ها و نه هواداران ديگر تيم‌ها. اين رمز موفقيت من بوده است. هميشه در زمين قرص و محكم بازي كردم ولي به كسي بي‌ادبي و بي‌احترامي نكردم. شايد يكي از نكات مثبت زندگي فوتبالي من همين باشد و مردم شك نكنند اين راهي است كه عليرضا منصوريان تا آخر عمرش خواهد رفت. آقاي منصوريان، اسم شما در ليست تيم ستاره‌هاي ايران براي بازي با ستاره‌هاي دنيا ديده مي‌شود. در اين بازي شركت مي‌كنيد؟
بله، من نماينده تيم ستاره‌ها در كنفرانس مطبوعاتي بودم. از روز پنجم شهريور هم به تيم ملحق مي‌شوم. بازي جلوي اين همه ستاره هم جذابيت زيادي دارد.
قطعاً جذابيت زيادي دارد. يك چيز را فراموش نكنيم كه اين بازي خيرخواهانه است. اصلاً وارد اين فازها نشويم كه خيلي خيلي خيلي بازي را رسمي ببينيم و خداي نكرده ستاره‌هاي سابق فوتبال دنيا را بياوريم و به آنها آسيب بزنيم. ما بايد يك فوتبال خوب و تماشاگرپسند انجام بدهيم. اين‌ها كه مي‌آيند، ستاره‌هاي دنيا هستند و افتخاري است كه ستاره‌هاي ايران جلويشان بازي كنند. من به عنوان سفير ورزش بيماري MS از مردم خواهش مي‌كنم به ورزشگاه بيايند چون هرچه بليت بفروشيم، به اين بيماران بيشتر كمك خواهد شد. علي دايي جزو غايبان اين بازي است. حيف نيست؟
چرا، من هم شنيده‌ام كه علي گفته به اين بازي نمي‌‌آيد ولي به نظر من حتماً بايد علي دايي در تيم منتخب ايران باشد. كريمي هم حتماً بايد باشد. ما بايد ستاره‌هاي 15 سال اخير فوتبال را كنار هم داشته باشيم. دنيا خيلي كوچكتر از چيزي است كه فكر مي‌كنيم. زندگي هم ابدي نيست. ما بايد در اين كار خيرخواهانه شركت كنيم و اتفاقات گذشته را لحاظ نكنيم. من از دايي خواهش مي‌كنم به بازي ستاره‌ها بيايد. علي دايي آقاي گل جهان است و اكثر بازيكناني كه دارند به ايران مي‌آيند، او را مي‌شناسند. يك بار براي هميشه بايد اين مشكلات بين كريمي و دايي از بين برود. به نظر من اين دو اصلاً مشكلي ندارند. خواهشاً شما رسانه‌ها هم زياد روي اين موضوع مانور ندهيد كه حساسيت درست شود.
252 41  

کلید واژه ها: علیرضا منصوریان - علی کریمی - علی دایی -




سه شنبه 3 شهریور 1394 - 12:34:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن