تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819375573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران جولانگاه استعمار پیر نخواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ایران جولانگاه استعمار پیر نخواهد شد
عضو شورای مرکزی جمعیت داشجویان حامی عدالت اسلامی گفت:سفارت انگلیس مانند سفارت آمریکا یک لانه فساد و جاسوسی است، انگلیسی ها با بازگشایی سفارتخانه خود در ایران به دنبال پیاده کردن نقشه فتنه انگیز خود در جریان انتخابات هستند.
  امین اسدی در گفتگو با خبرنگاردانشگاه«خبرگزاری دانشجو»؛ در رابطه با بازگشایی سفارت انگلیس گفت : سفارت انگلیس به مانند سفارت آمریکا یک لانه فساد و جاسوسی است، انگلیسی ها با بازگشایی سفارتخانه خود در ایران به دنبال پیاده کردن نقشه فتنه انگیز خود در جریان انتخابات هستند،در شرایط فعلی ضرورت دارد تا دستگاه های امنیتی مراقبت‌های ویژه‌ای را در رابطه با حضور انگلیس ها در ایران داشته باشند تا از این طریق حوادث سال 88 که برخی از انگلیسی‌ها در آن متهم شناخته شدند مجددا تکرار نشود. بازگشایی سفارت فتنه زنگ خطری برای آینده جریانات سیاسی کشور میتواندباشد.   وی افزود : سفارت انگلستان در تهران به عنوان مركز فرماندهی، هدایت جریانات انحرافی را برعهده داشت. طبق شواهد و مدارك موجود این سفارتخانه تحت پوشش نیروهای محلی، افرادی را بین اغتشاشگران فرستاده و مطالب مورد نظر خود را به آنها القا می‌كرد.بدین ترتیب پرده كنار رفت و چهره سفارت انگلستان در تحریك اغتشاشگران و ارتباط با سران فتنه فاش شد. سفارتخانه ای که ارتباطات سیاسی خود را بر اصل تغییر حاکمیت اسلامی ایران تنظیم میکند در میان ملت جایگاهی ندارد   این تحلیل گر مسائل سیاسی بیان داشت: پس از آنكه نقش مخرب سفارت انگلیس در فتنه ۸۸ كشف شد، تعطیلی این سفارت مورد تائید مقامات كشور واقع شد. اما علاوه بر قضایای ۸۸ نمونه‌های متعددی از دخالت سفارت انگلیس در امور ایران وجود دارد. آنچنان كه از شواهد تاریخی برمی‌آید، همواره سفارت انگلیس ابتدا خود را طرفدار مردم ایران معرفی كرده و با فریب افرادی دستیابی به اهداف استعمارگرانه خود را دنبال ‌كرده است.   وی گفت: چند موضوع اخیر نظیر فعالیت شبکه بی. بی. سی، حضور برخی افراد جنایتکار در کشورمان که مسبب خون‌های آلوده بودند و همچنین بازگشایی سفارت انگلیس و این لانه فتنه و جاسوسی نشان می‌دهد که مسئولین آگاه باشند تا حقوقی از ملت ایران ضایع نشود و ملت ایران هم نخواهند گذاشت کشور پایگاه استعمار پیر شود.   اسدی در پایان خاطر نشان کرد : انگلیس وظیفه نخستش در اختلاف افکنی میان مسلمانان جهان اسلام می باشد و می توان اینطور بیان کرد که آمریکایی ها شاگرد آنها محسوب می‌شوند .همچنین از زمان مشروطه تاکنون در داخل کشور انگلیسی ها کارنامه خوبی در قبال ایران نداشته اند و همواره با اقدامات مداخله‌ گرانه در امور کشورمان رودروی ملت ایران قرار گرفته‌اند و دست به فتنه زده اند.




تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن