تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816192038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح ۱۶ پروژه در اشکذر/ برتری اشکذر در کشاورزی دانش بنیان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر مطرح شد
افتتاح ۱۶ پروژه در اشکذر/ برتری اشکذر در کشاورزی دانش بنیان

شوراي اداري اشكذر


شناسهٔ خبر: 2894603 - دوشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
استانها > یزد

یزدـ جلسه شورای اداری اشکذر امروز با حضور معاون استاندار و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد و در آن ضمن اطلاع رسانی از طرحهای قابل بهره‌برداری در هفته دولت، ظرفیتهای این شهرستان نيز بررسی شد. به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد در این جلسه با اشاره به اولویت های مهم دولت تدبیر و امید، مقابله با رانت خواری و مفاسد اقتصادی را از مهمترین اولویت‌ها برشمرد و اظهار داشت: بر این اساس طی یک سال گذشته این مهم در استان یزد مورد توجه جدی قرار گرفته و ۱۵ پرونده نیز مورد بررسی قرار گرفته است. احمد ترحمی بیان کرد: این پرونده ها هم اکنون به سرانجام رسیده و در مورد هر یک از آنها احکام لازم صادر شده است. وی عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم از فساد در سیستم اداری جلوگیری کنیم، ابتدا باید شرایطی که در این سیستم موجب ایجاد فساد می شود را از بین ببریم. ترحمی، یکی دیگر از اولویت های دولت تدبیر و امید را کاهش تورم دانست و افزود: تورم بیش از ۴۳ درصدی اکنون به ۲۰ درصد رسیده است. دولت به تعهدات خود عمل کردوی، یکی از مهمترین طرح های اجرا شده توسط دولت تدبیر و امید را اجرای طرح تحول نظام سلامت دانست و تصریح کرد: این طرح به خوبی به مرحله اجرا درآورد و توانست باری که بیماران به دوش می کشند را سبکتر کند.
شوراي اداري اشكذر
ترحمی خاطرنشان کرد: دولت در مجموع توانست به تعهدات خود در حوزه های اقتصادی، سیاست خارجی، بهداشت و سلامت و بسیاری دیگر از حوزه ها به خوبی عمل کند. فرماندار شهرستان اشکذر نیز در این جلسه با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت و تبریک آن به همه دولتمردان اظهار داشت: امسال نیز به رسم سالهای گذشته پروژه های در حوزه های مختلف در این شهرستان به بهره برداری می رسد. بهره برداری از ۱۶ پروژه در اشکذر به مناسبت هفته دولتمحمدعلی شاه حسینی بیان کرد: امسال ۱۶ پروژه در بخش های مختلف با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال اجرایی شده که مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. وی با بیان اینکه این پروژه ها در همه بخش های کشاورزی، راه و شهرسازی، برق، گاز، آب، ‌ فاضلاب روستایی، خدمات شهری و ... است، عنوان کرد: مهمترین طرح ها امسال در حوزه کشاورزی و دامداری به بهره برداری خواهند رسید. شاه حسینی عنوان کرد: گلخانه تولید سبزی و صیفی در مهدی آباد، پرورش مرغ گوشتی، ساماندهی جاده کشتخوان خضرآباد و ... از جمله طرح های مهم این بخش است. وی، بهسازی راه روستایی حسین آباد، اجرای طرح هادی در روستاها از جمله روستای اتابک، گازرسانی به شهرت صنعتی رستاق، احداث پارک و فضای سبز در روستاهای بخش مرکزی و ... را نیز از دیگر طرح های قابل بهره برداری در هفته دولت امسال در اشکذر اعلام کرد.
فرماندار اشكذر
شاه حسینی یادآور شد: چند طرح صنعتی نیز همزمان با سفر رئیس جمهور به استان یزد مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت. رتبه برتر اشکذر در کشاورزی دانش بنیان در استان یزدوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اشکذر در زمینه کشاورزی دانش بنیان رتبه دوم را در استان یزد به خود اختصاص داده است، بیان کرد: اشکذر توانسته در تولید برخی گونه ها نظیر گوجه گیلاسی و گیاهان دارویی مقام نخست استان را از آن خود کند. امام جمعه اشکذر نیز در این جلسه بر تعهد، تخصص و تعقل مسئولان تاکید کرد و اظهار داشت: تخصص باید همراه با تعهد باشد و اگر اینگونه نباشد، باعث لغزش و پناه بردن به دشمنان خواهد شد. حجت الاسلام محمدرضا طالبیان بیان کرد: مدیران و مسئولان ما باید در این زمینه از شهید رجایی درس بگیرند زیرا بر اساس فرموده امام خمینی (ره)، شهید ر جایی عقلش بیشتر از تخصصش بود و این مهم باید سرلوحه کار مسئولان باشد. در این جلسه با حضور مسئولان شهرستان اشکذر، امام جمعه و فرماندار و معاون استاندار یزد، از چند پروژه شهرستان اشکذر به مناسبت هفته دولت بهره برداری شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن