تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806617628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پدرو: دوست داشتم در بارسلونا بازنشسته شوم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پدرو: دوست داشتم در بارسلونا بازنشسته شوم خبرگزاری پانا: مهاجم اسپانیایی پیشین بارسلونا در مراسم وداع با هم‌تیمی‌های قدیمی خود از آنها برای کمک به او جهت محقق شدن رؤیاهایش تقدیر کرد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲ شهريور ساعت 17:57

خبرگزاری پانا+پدرو

به گزارش خبرگزاری پانا، آخرین کنفرانس خبری پدرو رودریگس در نیوکمپ امروز (دوشنبه) برگزار شد و این مهاجم اسپانیایی که هفته گذشته کاتالان‌ها را برای پیوستن به شاگردان ژوزه مورینیو در چلسی ترک کرد، به طور رسمی با هم‌تیمی‌هایش خداحافظی کرد.
پدرو که در اولین بازی‌اش برای چلسی شب گذشته یک گل زد و یکی دیگر ساخت، خطاب به حضار که شماری از هم‌تیمی‌هایش از جمله لیونل مسی، آندرس اینیستا و لوئیس سوارز هم جزوشان بودند، گفت: سال‌های زیادی را در این خانه سپری کردم (از سال 2008) و از روز اول فلسفه بازی بارسلونا را شناختم و از زمانی که به تیم جوانان باشگاه پیوستم تا وقتی که به تیم اصلی رسیدم، طبق آن عمل کردم. من در این تیم توانستم رؤیای کودکی‌ام را محقق کنم. در بارسا از بازیکنان و مربیان بزرگی چیزهای زیادی آموختم و حالا می‌خواهم از همه آنها به خصوص هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم.
وی ادامه داد: بسیار خوشحالم که توانستم چنین لحظاتی را در بارسلونا تجربه و جام‌های فراوانی را با این تیم کسب کنم. سهیم بودن در شکل‌گیری بخشی از تاریخ باشگاه بارسلونا برای من بسیار مهم است. من همیشه، در همه بازی‌ها و تمرینات با تمام توانم به بارسلونا خدمت کردم. در این تیم از بازیکنان بزرگی مانند آندرس، پویول، والدس، ژاوی و ... درس گرفتم، همینطور از بازیکنان جدید و از لئو مسی که بهترین بازیکن دنیا است و همزمان با من به تیم اصلی ملحق شد.
مهاجم جدید چلسی گفت: می‌خواهم بابت محبت و حمایتی که رؤسای باشگاه نسبت به من داشتند قدردانی کنم. شما همیشه علاقه و حمایت خود را نسبت به من نشان داده‌اید. از اینکه از شما جدا می‌شوم ناراحتم اما حداقل می‌دانم که هر چه در توان داشتم برای بارسلونا انجام دادم و از این بابت راضی‌ام. به همین دلیل می‌خواهم از همه شما بابت اینکه به من اجازه دادید رؤیایم را محقق کنم تشکر کنم.
پدرو درباره دلیل پیوستنش به چلسی اظهار داشت: از بابت اینکه می‌خواهم بارسلونا را ترک کنم صددرصد مطمئن نبودم. گرفتن این تصمیم همیشه برایم سخت بود. از یک طرف این فکر که می‌توانم به حضور در بارسلونا ادامه دهم به ذهنم خطور می‌کرد، چیزی که باشگاه هم می‌خواست. می‌دانستم که می‌توانم اینجا در بهترین تیم دنیا بمانم و همه چیز خوب پیش برود. در طرف دیگر اما می‌دانستم یک گزینه دیگر هم دارم و آن پیوستن به تیمی دیگر است. با رئیس باشگاه و مدیران تیم صحبت کردم و در نهایت تصمیم گرفتم به تیمی که دوستش داشتم ملحق شوم. دوست داشتم دوران بازیگری‌ام را در بارسلونا به پایان برسانم اگر چه می‌دانستم این کار سختی است. اکنون به تیمی دیگر ملحق شده‌ام و بابت چالش جدیدی که پیش رویم قرار گرفته است خوشحالم.
پدرو اعتراف کرد که به جز چلسی مشتریان دیگری هم در انگلیس داشته و این باعث افتخار اوست. او تأکید کرد: به جز چلسی تیم‌های دیگری هم مرا می‌خواستند اما این چلسی بود که سریع‌ترین راه‌ حل را ارائه کرد و بیش از سایرین برای جذب من علاقه نشان داد. چلسی تیمی با بازیکنان بزرگ و دارای پتانسیل کسب جام است.
مهاجم پیشین کاتالان‌ها درباره مورینیو عنوان کرد: خوب می‌دانم مورینیو چه کسی است و در گذشته چه کارهایی انجام داده است. او با من تماس گرفت و از پیشنهادی که داد خوشم آمد. من تیمی می‌خواستم که قوی‌ترین بوده و به من اعتماد داشته باشد. من و مورینیو درباره چیزهای زیادی صحبت کردیم و او خیلی صریح با من حرف زد و متقاعدم کرد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن