تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814646440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هواپيماي العربيه مجبور به فرود اضطراري در اصفهان شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ شهريور ۱۳۹۴ (۱۷:۵۰ب.ظ)
هواپيماي العربيه مجبور به فرود اضطراري در اصفهان شد موج-يک فروند هواپيما ايرباس 320 متعلق به شرکت هواپيمايي العربيه عصر دوشنبه در فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي اصفهان مجبور به فرود اضطراري شد.
به گزارش خبرگزاري موج، محسن مصيبي، مديرعامل شرکت هواپيمايي العربيه، دليل فروند اين فروند هواپيما را نقص فني اعلام کرد.
محسن مصيبي اظهارکرد: اين هواپيما از شارجه به قصد گرجستان درحرکت بود که به دليل نقص فني در يکي از دستگاه‌هاي تنظيم فشار هوا داخل کابين مجبور به فرود اضطراري در فرودگاه شهيد بهشتي اصفهان شد.
به گفته وي اين نوع هواپيما داراي چهار دستگاه تنظيم فشار هوا داخل کابين است که يکي از آن‌ها دچار نقص فني شده و خلبان براي رفاه حال مسافران درخواست فرود اضطراري کرده است.
مديرعامل شرکت هواپيمايي العربيه در ايران زمان فرود اضطراري اين هواپيما در فرودگاه شهيد بهشتي اصفهان را ساعتي قبل اعلام کرد و افزود: مشکل به وجود آمده تا دقايقي ديگر برطرف خواهد شد و اين هواپيما به قصد گرجستان حرکت خود را از سرخواهد گرفت.
وي ظرفيت اين هواپيما را 168 نفر و آمار سرنشينان آن را 162 نفر اعلام کرد و افزود: هيچ‌گونه صدمه‌اي به مسافران اين هواپيما وارد نشده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن