تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814289814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نه ایرانیم، نه 98 ای هستم، نه 94 ای و نه 92 ای!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
ابراهیم تهامی نه ایرانیم، نه 98 ای هستم، نه 94 ای و نه 92 ای!

ابراهیم تهامی:
نه ایرانیم، نه 98 ای هستم، نه 94 ای و نه 92 ای!
ابراهیم تهامی را می شد در تیم ستارگان ایران دید اما او را دعوت نکرده اند تا این مهاجم دوست داشتنی و سابق فوتبال ایران ابراز ناراحتی کند. تهامی انگار ایرانی نیست. این را خودش می گوید و رویش تاکید دارد!



به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، ابراهیم تهامی را باید جزو پیشکسوتان دوست داشتنی فوتبال ایران دانست. مهاجم تکنیکی و خوزستانی که با آن دریبل 14 نفره مورد توجه فوتبالدوستان قرار گرفته است. او که انتظار داشت به تیم ستارگان ایران برای بازی با ستارگان جهان دعوت شود، از سوی کادر فنی جایی در لیست نداشت تا از این موضوع ابراز ناراحتی کند.   تهامی می گوید:« متاسفانه باز هم در لیست نیستم. هر وقت 98 ای ها بازی می کنند من نیستم. 94 ای ها هم بازی می کنند نیستم. 92 ای ها هم بازی می کنند من را دعوت نمی کنند. نمی دانم برای چه نسلی هستم. شاید هم من اصلا ایرانی نیستم که دعوتم نمی کنند.»

تهامی در ادامه می گوید:« انگار در ایران اصلا مرا قبول ندارند. خیلی دوست داشتم در این بازی به میدان بروم و توانایی هایم را نشان بدهم. راست حسینی می گویم که خیلی برای این فوتبال زحمت کشیده ام اما در جوابش حتی یک دعوت خشک و خالی هم از من نکردند تا به اردو و تمرین تیم ستارگان بروم. مثلا این تیم ملی است اما نمی دانم چرا از استقلالی ها را دعوت نمی کنند تا در این تیم حضور داشته باشند.»

تهامی از انتظار مردم خوزستان و حتی ایران هم صحبت می کند:« همه خوزستان منتظر بود تا مرا به این تیم دعوت کنند. حتی معتقدم کل ایران می خواستند من دعوت شوم و ببینند که توانایی دارم یا نه. منتهی من نیستم، مثل همیشه و از این اتفاق واقعا ناراحتم.»

علی پروین در زمان مربیگری تیم ملی هم کمتر از تهامی استفاده می کرد. حتی زمانی که او در اوج آمادگی بود. مربی فعلی استقلال اهواز در این مورد می گوید:« علی آقا با من خوب بود اما از من کمتر استفاده می کرد. الان هم خیلی دوست دارم بدانم که چه کسی بازیکنان را دعوت کرده. می خواهم پیگیر باشم که روی چه حساب و کتابی از من دعوت نکرده اند. البته از آنجایی که می خواهم مربی اخلاق لیگ برتر شوم زیاد به پر و پایشان نمی پیچم!»
 



۰۲/۰۶/۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن