تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820961890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سجادي: از ابتداي ليگ تاکنون هفت باشگاه از داوري نزد ما شکايت کرده اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ شهريور ۱۳۹۴ (۱۷:۷ب.ظ)
مداخله نمي کنيم اما کمک مي کنيم تا داوري سر و سامان بگيرد سجادي: از ابتداي ليگ تاکنون هفت باشگاه از داوري نزد ما شکايت کرده اند موج - معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه‌اي وزارت ورزش، نظارت بر همه حوزه‌هاي ورزش را از وظايف ذاتي اين وزارت‌خانه قلمداد کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري موج، نصرالله سجادي در جريان نشست وزير ورزش و معاونانش با اصحاب رسانه درباره نامه مديران باشگاه‌هاي ليگ برتري به وزارت ورزش در خصوص مسائل داوري گفت: وزارت ورزش بنا به وظيفه ذاتي خود بر همه بخش‌ها نظارت دارد. ما از زمان شروع کار خود در وزارت ورزش سعي کرديم که ساماندهي خوبي در برخي از حوزه‌ها و رشته‌ها انجام دهيم.
وي افزود: در دو دوره قبلي ليگ برتر نيز پيش از شروع مسابقات جلساتي را با مسوولان فدراسيون و سازمان ليگ برگزار کرديم و به نکات مختلفي اشاره کرديم. تلاش ما بر نظارت است، نه مداخله؛ و سعي مي‌کنيم با همفکري وضعيت داوري را سر و سامان دهيم. من از 7 باشگاه ليگ برتري در خصوص داوري شکايت دريافت کرده‌ام و بر همين اساس نيز جلسه‌ کوتاهي با مسوولان داشتيم و به آنها گفتم که رسيدگي و بازبيني در مسائل صورت بگيرد.
معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه‌اي وزارت ورزش در خصوص استعداديابي در ورزش کشور گفت: ما کار استعداديابي را ابتدا با 7 فدراسيون شروع کرديم و اينک اين کار در 25 فدراسيون انجام مي‌شود. همچنين قرار است آبان‌ ماه يک نمايشگاه در خصوص موضوع استعداديابي برگزار شود.
سجادي در خصوص تکليف برخي از فدراسيون‌ها که هنوز با سرپرست اداره مي‌شوند، گفت: در دووميداني اعلام کرديم که انتخاباتش شهريور برگزار مي‌شود. در اتومبيلراني و تير و کمان نيز ثبت‌نام صورت گرفته است. همچنين زمان انتخابات فدراسيون تنيس روي ميز به زودي مشخص خواهد شد.
وي درباره دوپينگ و از دست رفتن يک سهميه المپيک به دليل استفاده از مواد نيروزا گفت: ما همه کارهاي لازم را به صورت منظم طي سال‌هاي اخير در موضوع دوپينگ انجام داده‌ايم يعني هم بحث آموزش را پيگيري کرده‌ايم و هم نمونه از ورزشکاران گرفته‌ايم. ما در سال 2013، 650 نمونه، در سال 2014، 736 نمونه و در سال 2015 نيز تاکنون 643 نمونه از ورزشکاران گرفته‌ايم. به هر حال احتمال اينکه دوپينگ انجام شود وجود دارد اما ما تلاش مي‌کنيم شعار خودمان يعني ورزش پاک را محقق کنيم. در اين ميان بحث آموزش اهميت زيادي دارد که ما نيز به آن توجه زيادي مي‌کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن