تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820444978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سریع ترین گل‌های تاریخ فوتبال ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: سریع ترین گل‌های تاریخ فوتبال ایران و جهان
غلامرضا رضایی در هشتمین ثانیه بازی 3 ‌سال پیش پرسپولیس در شیراز مقابل فجر سپاسی سریع‌ترین گل تاریخ لیگ‌برتر ما و بیست و ششمین گل سریع تاریخ فوتبال را به نام خودش ثبت کرد.
به گزارش نامه نیوز، مانوئل نویر بزرگ هر عنوان ریز و درشتی را در کارنامه‌اش داشت، غیر از لقب دریافت‌کننده سریع‌ترین گل تاریخ بوندس‌لیگا!
چند روز بعد از اولین سالگرد سریع‌ترین گل تاریخ بوندس‌لیگا در هفته اول فصل قبل بوندس‌لیگا توسط کریم بالعربی از لورکوزن، کوین هوفلند هلندی درست شبیه بازیکن لورکوزن در نهمین ثانیه بازی تیمش، هوفنهایم مقابل بایرن گل زد و به‌طور مشترک با بازیکن زننده گل مقابل دورتموند در فصل قبل، عنوان زننده سریع‌ترین گل تاریخ بوندس‌لیگا را به خود اختصاص داد.

تاریخ فوتبال اما پر بوده از این گل‌ها که شاید مرورشان خالی از لطف نباشد:

سریع‌ترین گل تاریخ در دومین ثانیه

باورش سخت است اما سریع‌ترین گل رسمی تاریخ فوتبال در یک رقابت دسته دوم سطح جوانان صربستان توسط «ووک باکیچ» به ثبت رسید؛ آن هم فقط در دومین ثانیه! البته عده زیادی اعتقاد دارند «نواف العابد» یک صدم ثانیه زودتر از باکیچ در دومین ثانیه بازی تیمش الهلال مقابل الشعله سریع‌ترین گل تاریخ فوتبال را در ‌سال 2009 به ثمر رساند.
در بین بازیکنان معروف جهان، سیدوکیتا با گذشت 7 ثانیه و 66 صدم ثانیه از بازی ‌سال 2014 والنسیا، دروازه آلمریا را گشود و سریع‌ترین در 5 لیگ معتبر اروپا را به نام خود ثبت کرد. تیم کیهیل، بازیکن بازنشسته استرالیایی در رده ملی در ثانیه هشتم بازی تیم آمریکایی‌اش، هیوستون دینامو گلی وارد دروازه نیویورک ردبول کرد که به سریع‌ترین گل تاریخ لیگ‌حرفه‌ای آمریکا تبدیل شد.

رکورد غلامرضا رضایی

قرار نیست فوتبال ما در این جمع هم نماینده نداشته باشد!‍ غلامرضا رضایی در هشتمین ثانیه بازی 3 ‌سال پیش پرسپولیس در شیراز مقابل فجر سپاسی سریع‌ترین گل تاریخ لیگ‌برتر ما و بیست و ششمین گل سریع تاریخ فوتبال را به نام خودش ثبت کرد.

گل پودولسکی در ثانیه نهم بازی دوستانه ‌سال 2013 آلمان مقابل اکوادور پس از تنها 6 ضربه به توپ ثبت شد و کنار 2 گل دیگر آلمانی توسط بالعربی و هوفلند در 2 فصل اخیر قرار گرفت. لدلی کینگ، فوتبالیست بازنشسته انگلیسی با گذشت 9 ثانیه و 9 صدم ثانیه از بازی تاتنهام مقابل برادفورد در‌ سال 2000 زودهنگام‌ترین گل تمام ادوار سطح اول فوتبال جزیره را زد.

گل تاریخی بایرن

بایرن فقط گل سریع نخورده است! روی ماکای در ثانیه 10.12 بازی باواریایی‌ها مقابل رئال‌مادرید در مرحله حذفی فصل 07-2006 لیگ‌قهرمانان گل زد و چشم همه از تعجب گرد شد. آسمیر بگوویچ، دروازه‌بان بوسنیایی فعلی چلسی به‌عنوان پنجمین دروازه‌بان لیگ‌برتر انگلیس پس از پیتر اشمایکل، براد فریدل، پل رابینسون و تیم‌ هاوارد در ثانیه سیزدهم بازی استوک‌سیتی مقابل ساوتهمپتون در ‌سال 2013 گل زد و نامش را بر سر زبان‌ها انداخت.

شهروند






۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن