تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821114122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف فدراسیون نزدیک شدن به قدرت های جهان است/با کواچ مشورت کردم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اکساندر چیریچ در نشست خبری عنوان کرد؛ هدف فدراسیون نزدیک شدن به قدرت های جهان است/با کواچ مشورت کردم خبرگزاری پانا:سرمربی واترپلوی ایران گفت: شانس ایران برای مقابله با قدرت های جهان کم نیست و ما پتانسیل رویارویی با قدرت‌های آسیایی را داریم،‌ فقط باید تلاش کنیم.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲ شهريور ساعت 16:43

خبرگزاری پانا+ واترپلوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا، نشست خبری الکساند چیریچ سرمربی صرب تیم ملی واترپلوی ایران امروز در دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد.
در ابتدای این نشست چیریچ در مورد دلایل حضورش در ایران گفت: بعد از اینکه دوران حرفه ای بازیکنی را به اتمام رساندم از فدراسیون شنای ایران برای مربیگری این تیم پیشنهاد شد برای قبول آن چندماهی جوانب امر را سنجیدم و از کواچ که سرمربی تیم والیبال ایران است درباره سطح ورزش ایران جویا شدم و وقتی فهمیدم وضعیت خوبی دارند به ایران آمدم. با توجه به شرایط موجود فکر میکنم به تیم واترپولوی ایران کمک خواهم کرد . هم اکنون برنامه کوتاه مدت برای بهتر شدن تیم داریم.
وی اظهار داشت: حدود 5 روز است که در ایران هستم و هنوز فرصت نکردم از همه امکانات فدراسیون دیدن کنم. فکر می‌کنم حدود یک یا دو ماه دیگر و پس از بررسی تجهیزات و امکانات ایران بتوانم در مورد آینده صحبت کنم. سرمربی تیم واترپلوی ایران در مورد قرارداد 4 ماهه‌اش گفت: قرارد داد ما دو طرفه است و برای تمدید باید هر دو طرفین از یکدیگر راضی باشند.سطح واترپولوی ایران خوب است و با برنامه ریزی انجام شده در مسابقات انتخاباتی المپیک شرکت خواهیم کرد. هم اکنون سه کشور قزاقستان ، چین و ژاپن از حریفان اصلی ایران هستند باید تلاش کنیم تا خودمان را به سطح این کشورها نزدیک کنیم.
وی در واکنش به میزان دستمزدش گفت: متاسفم که نمی‌توانم در مورد مبلغ قراردادم صحبت کنم چرا که این یک مسئله شخصی بین من و فدراسیون است.
چیریچ ادامه داد: سطح واترپلوی ایران نسبتا خوب است ولی پیشرفت آن به زمان و کار ما بستگی دارد. هر چقدر زمان پیش برود و ما بیشتر کار کنیم می‌توانیم شرایط بهتری را برای آینده به دست آوریم.
بازیکن پیشین تیم ملی صربستان تصریح کرد: من می دانم فدراسیون ایران از استخدام من چه هدفی دارد. هدف من هم برای قبول پیشنهاد سرمربیگری این تیم هم مشخص است. هم اکنون فدراسیون هدفش نزدیک شدن به قدرت های جهان است اما باید این نکته را اینجا مطرح کنم هنوز از واترپولوی ایران شناخت زیادی ندارم و باید زمان داده شود تا بتوانم این تیم و قابلیت های آن را بشناسم اما در مجموع وضعیت این رشته در ایران خوب است.   سرمربی تیم واترپلو عنوان کرد: من از جایی آمدم که سیستمش با ایران کاملا متفاوت است. قطعا بین این جمعیت گسترده کسانی هستند که استعداد خوبی در این رشته داشته باشند. من به زمان نیاز دارم نمی توانم یک شبه تیم ایران را به قدرت برتر جهان نزدیک کنیم باید قدم به قدم پیش رفت.
چیریچ گفت: تمرینات خودمان را انجام می‌‌دهیم ولی اینکه چه اتفاقی می‌افتد باید صبر کرد. شنیدم تیم ایران قرار است به مسابقات انتخابی المپیک اعزام شود و ما نیز باید تلاش و تمرین کنیم.   چیریچ درباره حریفان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک گفت: ژاپن در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده، قزاقستان دارای اسکلت‌بندی تیم ملی روسیه است و چین نیز یک مربی خارجی بسیار خوب به خدمت گرفته است. با این حال شانس ایران برای مقابله با آنها کم نیست و ما پتانسیل رویارویی با قدرت‌های آسیایی را داریم،‌ فقط باید تلاش کنیم.
چیریچ با اشاره به برنامه‌هایش برای تیم‌های پایه ایران اظهار داشت: برنامه سخت و فشرده برای تیم های پایه داریم. تیم های پایه شالوده اصلی ورزش هر کشوری است. اگر ورزشکاران از تیم های پایه زیر نظر باشند قطعا در آینده در تیم بزرگسالان می تواند عملکرد قابل قبولی داشته باشد. در صربستان هم برنامه ویژه ای برای تیم های پایه داریم که دقیقا همان هم در ایران اجرا خواهد شد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن